Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα δεύτερο μνημόνιο για διεθνή δανεισμό και μετά το 2014 είναι πιθανό να χρειασθεί να διαπραγματευθεί η ελληνική κυβέρνηση ήδη μέσα στο 2011 για να αποφευχθεί η χρεοκοπία και αναδιάρθρωση χρέους το 2012

Ένα δεύτερο μνημόνιο για διεθνή δανεισμό και μετά το 2014 είναι πιθανό να χρειασθεί να διαπραγματευθεί η ελληνική κυβέρνηση ήδη μέσα στο 2011 για να αποφευχθεί η χρεοκοπία και αναδιάρθρωση χρέους το 2012, υπό το βάρος της διαφαινόμενης αδυναμίας της χώρας να επιστρέψει στη διεθνή αγορά. Το spread των ελληνικών 10ετών ομολόγων εκτινάχθηκε χθες κοντά στις 1.000 μονάδες βάσης, αντανακλώντας την απροθυμία των αγορών να πεισθούν, ότι η Ελλάδα θα μπορέσει μεσοπρόθεσμα να «σηκώσει» το βαρύ φορτίου του εθνικού χρέους Την ανάγκη χρονικής και ποσοτικής επέκτασης της διεθνούς συμφωνίας δανεισμού της χώρας αναγνωρίζουν σε κατ' ιδίαν συζητήσεις όλο και περισσότερα στελέχη της τραπεζικής αγοράς. «Ύστερα από μια διεθνή συμφωνία διάσωσης μεγάλης εμβέλειας και αρκετούς μήνες σκληρών δημοσιονομικών μέτρων, το μήνυμα από τα spread είναι τουλάχιστον απογοητευτικό», εκτιμά σύμβουλος διαχείρισης κεφαλαίων μεγάλης ευρωπαϊκής τράπεζας, «καθώς έχουμε ήδη επιστρέψει στο ίδιο σημείο που βρισκόμαστε πριν τη διεθνή συμφωνία χρηματοδότησης». Σύμφωνα με πληροφορίες, στο κυβερνητικό παρασκήνιο, αλλά και στους κόλπους της τρόικας, αρχίζει να ωριμάζει η σκέψη, ότι μέσα στον επόμενο χρόνο, αφού οριστικοποιηθούν τα στοιχεία που θα δείχνουν σχετική επιτυχία σε ό,τι αφορά την επίτευξη του στόχου για το έλλειμμα, η κυβέρνηση θα μπει σε μια διαπραγμάτευση για ριζική αναθεώρηση του μνημονίου, αν μέχρι τότε δεν υπάρξει σαφής αναστροφή τάσεων στις αγορές, που ασφαλώς προϋποθέτει ότι θα προηγηθούν σημαντικές κινήσεις αναβάθμισης της πιστοληπτικής αξιολόγησης της χώρας από τους διεθνείς οίκους, που θα φέρουν «φρέσκο χρήμα» στα ελληνικά ομόλογα. Τραπεζικές πηγές εκτιμούν, ότι αν οι αγορές διολισθήσουν σε μια χειρότερη αναταραχή τους επόμενους μήνες, λόγω της διεθνούς οικονομικής επιβράδυνσης, θα γίνει ακόμη δυσκολότερη η προσπάθεια της Ελλάδας να «χτυπήσει την πόρτα τους» το 2012, όπως προβλέπεται στο μνημόνιο δανεισμού, για να διαθέσει μακροχρόνιας διάρκειας τίτλους. Με δεδομένα τα σοβαρά προβλήματα των ευρωπαϊκών τραπεζών, με πρώτες τις γερμανικές, που φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα φερεγγυότητας, οι ηγετικές δυνάμεις της Ευρωζώνης θα υποχρεωθούν να κινηθούν προληπτικά μέσα στο 2011, για να αποτρέψουν ένα νέο ελληνικό θρίλερ στις αγορές, με απρόβλεπτες συνέπειες. Αν, δηλαδή, διαφανεί ότι η Ελλάδα θα είναι αδύνατο να χρηματοδοτηθεί το 2012, με συνέπεια να μην επαρκούν τα 110 δις. ευρώ του αρχικού «πακέτου», οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα είναι υποχρεωμένοι να προβλέψουν νέα χρηματοδοτική ενίσχυση της Ελλάδας, για να αποφευχθεί μια στάση πληρωμών με καταστροφικές συνέπειες για τις τράπεζες. Η διαφαινόμενη στον ορίζοντα νέα ευρωπαϊκή διαπραγμάτευση για τη διάσωση της Ελλάδας από την... οργή των αγορών φαίνεται ότι δημιουργεί όλο και πιο ισχυρές «φυγόκεντρες δυνάμεις» στο πολιτικό σκηνικό της Ευρώπης. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Σλοβακία, η μοναδική χώρα που έχει ήδη αποσύρει τη συμμετοχή της από το «πακέτο» των 110 δις. ευρώ, παρά τις έντονες πιέσεις και ανοικτές απειλές από την Κομισιόν ανεβάζει τους τόνους της άρνησης να καταβάλλει έστω και ένα ευρώ για τη διάσωση της χώρας μας.
Ο υπουργός Εξωτερικών της Σλοβακίας Μίκουλας Ντζουρίντα δήλωσε χθες στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP), ότι «η βοήθεια προς την Ελλάδα είναι ένας ευφημισμός. Πρόκειται για την διάσωση των κερδών των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών εμπορικών τραπεζών. Πρόκειται στην πραγματικότητα για μια αλληλεγγύη των ανθρώπων που εργάζονται τίμια και πληρώνουν φόρους, προς τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές τράπεζες, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται με ανεύθυνο τρόπο».
Τα στοιχεία απογοητεύουν...
Η νέα συζήτηση για τον κίνδυνο χρεοκοπίας της Ελλάδας ασφαλώς και δεν άνοιξε τυχαία. Αν η ικανότητα μιας χώρας να εξυπηρετήσει το χρέος της εξαρτάται από το ύψος του χρέους και το ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας, οι ειδήσεις που φθάνουν στα διεθνή χρηματοοικονομικά κέντρα για αυτές τις δύο κρίσιμες παραμέτρους είναι άκρως απογοητευτικές: Ο Γερμανός επικεφαλής της Eurostat προανήγγειλε μέσω του Bloomberg, ότι στην εξαμηνιαία έκθεση που θα δοθεί στη δημοσιότητα στις 22 Οκτωβρίου θα πρέπει να αναμένεται μια «γερή» αναπροσαρμογή του ελληνικού χρέους. Η Eurostat είναι αποφασισμένη να ελέγξει όλες τις συμφωνίες swap που έχει κλείσει η Αθήνα με ξένες τράπεζες, να καταγράψει όλα τα ποσά που δεν έχουν εμφανισθεί ως χρέη και να τα προσθέσει στο ογκώδες ελληνικό χρέος. Αυτή η άσκηση εντοπισμού κρυφών χρεών αναμένεται να προσθέσει τουλάχιστον 7 δις. ευρώ στο χρέος, δηλαδή να το αυξήσει σχεδόν κατά 3% του ΑΕΠ. Εξάλλου, μέχρι το τέλος του χρόνου στο ελληνικό χρέος θα προστεθούν αρκετά ακόμη κρυφά χρέη, καθώς μόλις τώρα προχωρά η διαδικασία καταγραφής και αναγνώρισης υποχρεώσεων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, η οποία είναι άγνωστο πού ακριβώς θα οδηγήσει, γι' αυτό και μονίμως στις τελευταίες εκθέσεις της Κομισιόν και του ΔΝΤ υπογραμμίζεται η έλλειψη επαρκών στατιστικών στοιχείων για τους δήμους, τα ασφαλιστικά ταμεία, τα νοσοκομεία κ.α. Τα τελευταία στοιχεία για την ύφεση στην Ελλάδα (μείωση του ΑΕΠ 3,7% το δεύτερο τρίμηνο του έτους), παρότι χαρακτηρίζονται ως αναμενόμενα από το υπουργείο Οικονομικών, δημιουργούν σοβαρές ανησυχίες διεθνές, καθώς αποδεικνύουν ότι η χώρα βυθίζεται σε πολύ σοβαρή ύφεση, που θα εμφανιζόταν σε πλήρη διάσταση, αν οι στρεβλώσεις στην αγορά και οι πρόσθετοι φόροι στην κατανάλωση δεν συντηρούσαν σε επίπεδα μακράν των στόχων του μνημονίου τον πληθωρισμό (5,5% τον Αύγουστο). Η «βουτιά» των επενδύσεων κατά 18,6% και της κατανάλωσης κατά 5,1%, πιστοποιούν ότι τα «βαριά» δημοσιονομικά μέτρα δημιουργούν μια άκρως αρνητική δυναμική στην πραγματική οικονομία, που πρόσφατα ο επικεφαλής του γερμανικού οικονομικού ινστιτούτου Ifo προέβλεψε ότι αργά ή γρήγορα θα βυθίζουν τη χώρα σε σοβαρή κοινωνική και πολιτική αναταραχή. Ακόμη πιο απαισιόδοξα είναι τα συμπεράσματα που εξάγοντα από την ανάγνωση των εκτιμήσεων για το ΑΕΠ με την προσέγγιση της παραγωγής. Η συνολική ακαθάριστη προστιθέμενη αξία (μισθοί και κέρδη) παρουσίασε μείωση κατά 6,3% το δεύτερο τρίμηνο σε ετήσια βάση, με πραγματική πανωλεθρία στον άλλοτε ακμαίο τομέα των κατασκευών (-24,7%). Σε τρέχουσες τιμές, οι αμοιβές των απασχολουμένων μειώθηκαν κατά 3,9% σε ετήσια βάση. Αυτά τα στοιχεία για το χρέος και την ανάπτυξη δεν περνούν στα διεθνή χρηματοοικονομικά κέντρα απαρατήρητα, ενώ αντίθετα απαρατήρητες περνούν οι συνεχείς άκρως αισιόδοξες τοποθετήσεις των στελεχών του ελληνικού οικονομικού επιτελείου. Γι' αυτό και τα spread υποδηλώνουν, ότι ο κλοιός του αποκλεισμού της χώρας από τα διεθνή οικονομικά κέντρα σφίγγει, αντί να χαλαρώνει, όσο η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την επιτυχημένη εφαρμογή της «συνταγής» του μνημονίου...

Η Α.Λ.Α. ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ 23ου ΑΤΤΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ...

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α), μετά από 23 χρόνια επιτυχημένων διοργανώσεων που συνέβαλαν στην ολοκλήρωση πρωταθλημάτων και κυπέλλων, ευρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ματαιώσει τη προετοιμασία και κατ’ επέκταση τη διεξαγωγή του 23ου Αττικού Ράλι, μετά από κοινοποίηση ρυθμιστικής διατάξεως του Δασαρχείου Πάρνηθας, η οποία απευθύνεται σε όλα τα σωματεία που διοργανώνουν παρεμφερείς εκδηλώσεις στο όρος Πάρνηθα.Η Α.Λ.Α, η οποία εξ ιδρύσεως της τηρούσε πάντα το γράμμα του νόμου, δεν θα ήθελε με οιονδήποτε τρόπο να έρθει σε αντιπαράθεση με οποιαδήποτε κρατική υπηρεσία της οποίας οι οδηγίες θα ήταν απαγορευτικές για τη διεξαγωγή εκδήλωσης μηχανοκίνητου αθλήματος. Ως εκ τούτου, ζητάμε την κατανόηση των φίλων αγωνιζομένων, οι οποίοι στην μεγάλη τους πλειοψηφία τιμούσαν με τη συμμετοχή τους όλα αυτά τα χρόνια το Αττικό Ράλι.
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. της Α.Λ.Α

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

43o RALLY Δ.Ε.Θ.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ 43ο RALLY Δ.Ε.Θ.
Οι Μίχος - Χειράκης, ήταν οι νικητές του 43ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τους Καλούδη-Ρούφο να ακολουθούν από τη δεύτερη θέση της γενικής. Οι Τοψής-Τσότσος συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα εξασφαλίζοντας το τρίτο σκαλί του βάθρου μόλις στην τελευταία ειδική από τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3, οι οποίοι και επικράτησαν στην F2
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
Μετά από το Ράλλυ Φθιώτιδος, ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη κατάφεραν να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μπαίνοντας πλέον και για τα καλά στη μάχη του τίτλου! Το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., αποδείχθηκε εξαιρετικό σε κάθε επίπεδο, με τον Α.Ο.Θ. να διοργανώνει έναν υποδειγματικό αγώνα, τις ειδικές διαδρομές να κερδίζουν τα εύσημα των οδηγών, και τον κόσμο να δίνει σε κάποιες περιπτώσεις δυναμικό παρών. Και όλα αυτά, με τον καιρό να είναι σύμμαχος όσων ακολούθησαν τον άκρως ενδιαφέρον αγώνα. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική προβολή του αγώνα, από πλευρά Α.Ο.Θ.
Πίσω στις ειδικές διαδρομές της Θεσσαλονίκης, απουσία των Βωβού καιΤσολακίδη, δεν επηρέασε καθόλου το ενδιαφέρον γύρω από τον αγώνα, αν και η παρουσία τους θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο το επίπεδο του συναγωνισμού. Έτσι, οι Μίχος-Χειράκης ξεκίνησαν πιέζοντας από την πρώτη ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητα τους στην άσφαλτο. Οι Καλούδης-Ρούφος στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000, τους ακολουθούσαν κατά πόδας, αλλά το πλήρωμα του λεςυκού EVO IX κατάφερε κερδίζοντας διαδοχικά τις πέντε πρώτες ειδικές του αγώνα, έχτισε μία μικρή διαφορά ασφαλείας, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, σημειώνοντας δικαίως τη δεύτερη του φετινή νίκη. Μία επικράτηση που τον φέρνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μαζί με τον Άρη Βωβό, την ώρα που ο ίδιος επισημοποίησε τη συμμετοχή του στο επερχόμενο Ράλλυ ΕΛΠΑ! Τις εντυπώσεις, αλλά και τα βλέμματα στις ειδικές διαδρομές, κέρδισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000. Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, καταφέρνοντας να εξοικειωθεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σχετικά νωρίς. Το σημαντικότερο πρόβλημα προσαρμογής που αντιμετώπισαν, εντοπίστηκε στα φρένα, τα οποία και έπρεπε να συνηθίσει. Μόλις το κατάφερε αυτό, μπόρεσε και κέρδισε ειδικές διαδρομές και εν τέλει τις εντυπώσεις. Μακάρι, το πλήρωμα να έχει και ανάλογη συνέχεια στο μέλλον, και μάλιστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο και αποτελεί κόσμημα για τους ελληνικούς αγώνες.
Μάχη, όμως, είχαμε και για την κατάκτηση της 3ης θέσης της γενικής, ανάμεσα στους Τοψή-Τσότσο με το Lancer ένατης γενιάς και τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Η μεταξύ τους μάχη, ξεκίνησε από το πρωί, με το πλήρωμα του Clio να είναι αυτό που αρχικά έδειχνε το δρόμο. Στη συνέχεια, οι Θεσσαλονικείς βελτίωσαν κατά πολύ τους χρόνους τους και στο τέλος της ημέρας κρατήθηκαν στην 3ης θέση της γενικής, την οποία και εξασφάλισαν μόλις στην τελευταία ειδική. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το κιβώτιο, αφού «πέταγε» την 4η σχέση από το κιβώτιο. Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και ο Γιώργος Κοσμόπουλος, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν λειτουργούσε ιδανικά το σύστημα διεύθυνσης και συγκεκριμένα η υδραυλική υποβοήθηση, με αποτέλεσμα ο οδηγός του Clio να κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια. Μάλιστα, στο τέλος είχαν και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχισε σημαντικό χρόνο, με αποτέλεσμα να κερδίσουν την κατηγορία F2.
Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ ξεκίνησε πιέζοντας στο όριο από το πρωί, εκμεταλλευόμενος το αρχικό μούδιασμα του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη με τον Λεωνίδα Μαχαρία στο τιμόνι του Peugeot 206 S1600. Ο Xali Jr., έχασε το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς που τον χώριζε στο τέλος του αγώνα από τον Κοσμόπουλο σχεδόν από τις πρώτες ειδικές του αγώνα, με αποτέλεσμα στη συνέχεια παρά το γεγονός ότι ήταν σε κάποιες περιπτώσεις ταχύτερος από τον αντίπαλο του, να μην καταφέρει να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά. Με αυτόν τον τρόπο, τερμάτισε δεύτερος στην F2, επικρατώντας όμως στην F3. Η F2, συγκέντρωνε από την αρχή του αγώνα τεράστιο ενδιαφέρον, αλλά οι πολλές εγκαταλείψεις επέτρεψαν στους δύο παραπάνω συνδυασμούς να ξεχωρίσουν. Συγκεκριμένα, εκτός τέθηκαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος από πρόβλημα στο κιβώτιο, οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος όταν έχασαν πολύτιμο χρόνο μετά από ένα κλατάρισμα, αλλά και οι τοπικοί Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με μηχανικό πρόβλημα.
Έτσι, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf Kit Car, οι οποίοι διατήρησαν έναν σταθερό ρυθμό που τους επέτρεψε να τερματίσουν στην έκτη θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησαν οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Honda Civic Type-R πραγματοποιώντας, παραδοσιακά όπως μας έχουν συνηθίσει στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, πολύ καλές επιδόσεις. Όγδοοι γενικής και πρώτοι στην Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Καράσο, που για ακόμα μία φορά απογείωσαν το Toyota Yaris και τερμάτισαν μπροστά από σαφώς ισχυρότερους συνδυασμούς. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν Απόστολος Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, τερματίζοντας μπροστά από τους Αργύριου-Μανδίκο με το Peugeot 106 Rallye. Οι τελευταίοι, επικράτησαν και στην Α/6, αλλά μετά από σπουδαία μάχη με τους Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο. Αμφότεροι οι συνδυασμοί μας διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Πρώτοι στην κατηγορία Ε, τερμάτισαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX, έχοντας μάλιστα και πιο εύκολο έργο μετά από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Θωμά Μανωλόπουλου. Τέλος, στην Ν/2, άνετα επικράτησαν οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo. Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τον τερματισμό να πραγματοποιείται στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ακριβώς αρμόζει στον αγώνα. Έναν αγώνα που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και αποτελεί τον καλύτερο προπομπό για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Επόμενο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Εννια και τριαντα ακριβως ξικινησε το "φετεινο" διαφορετικο στα χρονικα των χρονικων ιδιαιτερο θεαμα της πανηγυρικης εκκινησης του 43ου rally Δ.Ε.Θ. αφου μετα απο πολλα χρόνια στερεοτυπης εκκινησης στο Αγαλμα παραλιακα του Μεγαλου Αλεξανδρου με ριζοσπαστικες ενεργειες του σημερινου Δ.Σ. του ομίλου η εκκινηση μεταφερθηκε στην πολυβοη και καταμεστη κοσμου Πλατεια Αριστοτέλους οπου πραγματικα ανθρωποι και μηχανες εγιναν αντικειμενο εξερευνησης απο την πλειαδα των παρευρισκομενων θεατων και οχι μονον, που πραγματικα δεχτηκαν με πλεονασματικη χαρα αυτη την πρωτοπορα κινηση του Α.Ο.Θ. 
 
 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟ SHAKEDOWN
Με αρκετο παρευρισκόμενο κόσμο αλλα και με παρα πολλες ενδιαφέρουσες συνεντευξεις απο πλευρας αγωνιζομένων στον Κωστα Καραπετσανο,  ολοκληρωθηκε το shakedown του αγωνα και ειμαστε προ των πυλων της πανηγυρικης εκκίνησης στην πλατεια Αριστοτέλους.
Αναλυτικα τωρα αυτή η κίνηση, που ήταν πρωτοπόρα από τη μεριά του Α.Ο.Θ., αντιμετωπίστηκε πολύ θετικά από τους οδηγούς, που συμμετείχαν μαζικά, αφού έτσι κατόρθωσαν να κάνουν μια δοκιμή ενόψει του αγώνα, χωρίς παράλληλα τον κίνδυνο της κυκλοφορίας. Από εκεί και έπειτα, ο κόσμος ήταν πολυάριθμος χάρη και στη βοήθεια του καιρού, που ήταν καλοκαιρινός και αναμένεται να είναι αντίστοιχος και στον αυριανό αγώνα. Χαρακτηριστική της αποδοχής των αγωνιζόμενων, είναι η άποψη πολλών από αυτούς αναφορικά με το shakedown. Οι Παντελής Τοψής και Βαγγέλης Ζάχος, δήλωσαν πως ωφελήθηκαν από αυτό, αλλάζοντας πολλές ρυθμίσεις στα Mitsubishi Lancer EVO IX και Renault Clio Ragnotti, ενόψει της αυριανής ημέρας. Ακόμη, ο Γιώργος Κοσμόπουλος τόνισε πως η διαδικασία θύμισε Ευρώπη, προσθέτοντας πως ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα και για τους άλλους αγώνες. Ο Άκης Καλούδης, που οδηγεί για πρώτη φορά το Peugeot 207 S2000, εμφανίστηκε να κρατά χαμηλά τον πήχη των προσδοκιών, αφού έχει ως στόχο την εκμάθηση του αυτοκινήτου. Όσο για αύριο, ο νεαρός οδηγός δεν έχει υψηλές βλέψεις, ωστόσο θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό. Πάντως, η διαφορά χρόνου από το πρώτο στο τρίτο πέρασμα, χωρίς ιδιαίτερη πίεση ήταν 5 δλ., κάτι που δείχνει τις δυνατότητες βελτίωσης πληρώματος και αυτοκινήτου. Τέλος ο Νίκος Βάτσος, που συμμετέχει για πρώτη φορά με ένα Renault Clio R3 εμφανίστηκε αγχωμένος, χωρίς να γνωρίζει τα όρια του αυτοκινήτου, αφού το shakedown ήταν η πρώτη του επαφή με αυτό.
 
Χωρίς Αρη Βωβό – ΕΛ ΕΜ το 43o Rally Δ.ΕΘ και ακομα τεσσαρων πληρωμάτων αυτα των: ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ, ΜΠΙΣΤΑ, ΞΟΥΡΓΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, (μετα το πέρας του σημερινου τεχνικου συμπληρωματικου ελεγχου), ητοι με τελικα συμμετεχοντα 48 πληρωματα, ξεκινα στις 2 το μεσημερι το 43ο RALLY Δ.Ε.Θ. με το shakedown στα Γαλατιστα.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Χρηματιστήριο αξιών θύμισε ο Α.Ο.Θ. τις τελευταίες δύο ημέρες μέχρι και την λήξη προθεσμίας δήλωσης των συμμετοχών. Ο αριθμός ανέβαινε με σταθερούς ρυθμούς μέχρι και την τελευταία στιγμή, «κλείνοντας» τελικά στις 53 συμμετοχές. Για πρώτη φορά σε αγώνα του Παννεληνίου Πρωταθλήματος θα συμμετέχουν δύο πληρώματα με S2000. Οι Τσολακίδης – Μαυροματίδης με Fiat Punto των οποίων η συμμετοχή ξεχωρίζει και για ακόμα δύο λόγους. Η τριετής απουσία του πρωταθλητή Ελλάδος Τσολακίδη Σωκράτη από τα αγωνιστικά δρώμενα και ο ίδιος ο συνδυασμός οδηγού – συνοδηγού.Δεύτερη συμμετοχή με S2000 είναι αυτή των Καλούδη – Ρούφου, που δήλωσαν την τελευταία ημέρα, με Peugeot 207 αντί του λευκού Mitsubishi Evo 8 που είχαμε συνηθίσει.Μάχη με το χρονόμετρο θα δώσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής και οι πρωτοπόροι στην βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Βωβός – “EL EM” (δεν θα συμμετασχουν τελικα), κόντρα στους Μίχο – Χειράκη, που αγωνίζονται αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo 9. Αλλά και στις κατηγορίες όπως την F2 και την F3 οι μάχες αναμένονται να είναι ανελέητες.Ανταγωνισμός και πλούσιο θέαμα περιμένει όσους βρεθούν στα βουνά της Χαλκιδικής την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ 30ου ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝT ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2010stx

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΤΡΕΙΛΕΡ 30ου ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝT ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2010

ΣΕ ΕΛΑΧIΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ "ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ" ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΕΙΑ ΤΗΣ
BMW ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Α.Ε.
ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ
ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ YACCO

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 30ου RALLY SPRINT ΚΟΡΙΝΘΟΥ


Με επιτυχία πραγμαατοποιηθηκε το 30ο rally sprint Kορίνθου σήμερα 12 Σεπτεμβρη 2010 Απο τα 45 δηλωμενα πληρώματα παρουσιαστηκαν στο χθεσινο τεχνικο ελεγχο τα 36 και τερματισαν τα 26. Εικονα αριθμητικη συμμετοχων για ξεκινημα Β σκελους στα χωματικα rally sporint αξιοθρηνητη. Ας μην ξεχναμε ομως το μεγα χαλι στα ασφαλτινα rally sprint που ο θεσμος εχει τιχαντει στον αερα και ας παρηγοριομαστε με ορι απεμεινε ακομα.........
Οι Άρης Βωβός και «ΕΛ ΕΜ» επιβεβαίωσαν την ανωτερότητά τους, σημειώνοντας ξανά το ταχύτερο πέρασμα, με το Mitsubishi Lancer EVO IX.
Οι Πρωταθλητές Ελλάδος ήταν οι ταχύτεροι όχι μόνο σε επίπεδο άτυπης γενικής, αλλά και στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. Τους ακολούθησαν, οι Μάκης Σουρλής-Θεοδόσης Δελώτας, με ακόμη ένα Mitsubishi Lancer EVO IX.
 Όσον αφορά στις υπόλοιπες κλάσεις, οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος επικράτησαν σε αυτή των 1601-2000 κ.εκ. με Peugeot 206 Kit Car. Στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., νικητές ήταν οι Σωτήρης Οικονόμου και Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με το Citroen C2, εμπρός από τους Γιάννη Χεκιμιάν και Κώστα Κακκαλή με το Daihatsu Sirion.
Τέλος, στην κλάση έως 1400 κ.εκ., ταχύτεροι ήταν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος, με τους Δημήτρη Χαϊδά-Νίκο Προύντζο να ακολουθούν, αμφότεροι με Toyota Yaris. Το δεύτερο σκέλος είχε ορισμένες ακόμη σημαντικές εγκαταλείψεις.
Οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος είχαν κλατάρισμα με το Mitsubishi Lancer δέκατης γενιάς και εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους, αφού έχασαν πολύ χρόνο, ενώ οι «ΤΑΖ»-Κώστας Σούκουλης τέθηκαν εκτός με πρόβλημα στη μετάδοση στο Mitsubishi Lancer EVO IX. Ακόμη, δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Σάκης Τουλάκης-Αλέξανδρος Τζαμαριάς με VW Golf.

Δειτε ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ TOY ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ, ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑΜΕ....(ΤΙ?)

Το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ αποφάσισε κατά τη συνεδρίασή της 1ης Σεπτεμβρίου 2010 να προσδιορίσει τη εκάστοτε ετήσια θητεία της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων- ΕΘ.Ε.Α. από 1ης Σεπτεμβρίου έως 31 Αυγούστου του επόμενου έτους. Σε συνέχεια της παραπάνω απόφασης και κατόπιν αποδοχής σχετικής εισήγησης της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), το Δ.Σ. όρισε τη νέα σύνθεση της ΕΘ.Ε.Α, ως ακολούθως:
Πρόεδρος Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Μέλη Δημήτρης Αθανασέκος
Γιώργος Αργυρίου
Γιώργος Μαυρουδής
Επαμεινώνδας Φατούρος
Γιώργος Κοσμόπουλος Εκπρόσωπος ΣΟΑΑ
Σάββας Μαυροματίδης Εκπρόσωπος ΣΟΑΑΒΕ
Η ΕΛΠΑ, που πρωτοστάτησε στην ίδρυση της ΟΜΑΕ με την σύμπραξη όλων των καταξιωμένων λεσχών - οργανωτών, πιστεύει πως ο νεοσύστατος φορέας θʼ ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Η ΕΛΠΑ θα είναι πάντα παρούσα και θα υποστηρίζει την Ομοσπονδία στην υλοποίηση των στόχων της, με το ανθρώπινο δυναμικό, την τεχνογνωσία και τα μέσα που διαθέτει.
(Δελτίο Τύπου)