Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Ολα τα λεφτά...

Ήταν 4 φίλοι που πήγαιναν για κυνήγι ελαφιού για πολλά χρόνια.

Φέτος, δύο μέρες πριν αναχωρήσουν, η γυναίκα του ενός, του Γιάννη, πατάει πόδι και του λέει ότι δε θα πάει.

Οι άλλοι τρεις θύμωσαν, απογοητεύτηκαν, αλλά δε μπορούσαν να κάνουν και τίποτα.

Σε δύο μέρες που έφθασαν στο προορισμό τους, βλέπουν το Γιάννη να έχει στήσει σκηνή, είχε μαζέψει ξύλα κι ανάψει φωτιά κι είχε έτοιμο και το φαγητό.

-Καλά, ρε φίλε, του λέει ο Κώστας, πόση ώρα είσαι εδώ?

-Για να σας πω την αλήθεια, λέει ο Γιάννης, ήρθα χθες το βραδάκι.

-Και πώς έγινε αυτό, του λένε.

-Να χθες το απογευματάκι που καθόμουν στη πολυθρόνα κι έβλεπα τηλεόραση, ήρθε η γυναίκα μου από πίσω, μου κάλυψε τα μάτια με τα χέρια της και με ρώτησε:

-Μάντεψε ποιος είναι?

Της τράβηξα τα χέρια και φορούσε ένα ολοκαίνουριο σέξι νεγκλιζέ. Με τράβηξε στο υπνοδωμάτιο, το οποίο είχε στολίσει με ροδοπέταλα κι είχε ανάψει κεριά. Στο κρεβάτι είχε χειροπέδες και σχοινιά. Μου είπε να τη δέσω στο κρεβάτι κι όταν το έκανα μου είπε:

-Κάνε ό,τι γουστάρεις!!!

Νά 'μαι κι εγώ εδώ!! Ήρθα!!!

Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

9η ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ-ΖΥΓΟΒΙΣΤΙΟΥ 2010

Στο αγωνιστικό μέρος την Ομάδα Α κέρδισε ο Πατρινός Αργύρης Τσούλος με το Mitsubishi Evo 8, την Ομάδα Ν ο Βασίλης Παπαχριστόπουλος με Peugeot 106 Rallye και την ομάδα Ε ο “τοπικός” Κώστας Τσαφαράς με την Lancia Delta Integrale. Στην Κατηγορία 3 των Ιστορικών νικητής ήταν ο Λάμπρος Αγγελάκης με το Ford Escort MK II.

Ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 Κit Car ήταν νικητής της Ομάδας Α έως 2 Λίτρα, με τον Βασίλη Παπαχριστόπουλο να κερδίζει την Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα και τον Καλαματιανό Σπύρο Παπαδόπουλο με το κόκκινο Ford Escort MK II να κερδίζει την Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα.
Στις κλάσεις τώρα, την κλάση Ε/Α5 νικητής ήταν ο Γιώργος Μαρίνος με Peugeot 106 Rallye Kit Car, στην Ε/Α6 ο κρητικός Μπάμπης Πατσουράκης με Honda Civic, στην Α8, Ε/Α8 νικητής ήταν ο Αργύρης Τσούλος.Στην Ε/Ε10 νικητής ήταν ο Παναγιώτης Λεονταρίτης με Toyota Starlet, την κλάση Ε/Ε11 κέρδισε ο Σπύρος Παπαδόπουλος και ο Αλέξανδρος Ρουστέμης με το μπλε Ford Sierra RS 500 ήταν ο νικητής της κλάσης Ε/Ε12.Αγωνιζόμενοι, οργανωτές αλλά και οι φορείς του Δήμου Δημητσάνας, έδωσαν ραντεβού για την 10η επέτειο το καλοκαίρι του 2011.

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΙΝΤΕΟ" ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ YACCO

Στο παλμαρε των μεγαλων χορηγων του 2010 για τις παραγωγες τους σε DVD των αγωνων αυτοκινητου προσετεθη απο την Αναβαση της Δημητσανας και η παγκοσμιως γνωστη για την αξιοπιστια των προιοντων της Γαλλικη εταιρεια λιπαντικων YACCO. Aντιπροσωπευεται στην Ελλαδα απο την Αφοι Ζαχαρακη ΑΕΒΕ, που ειναι απο εικοσαετιας συνεργατες στις παραγωγες των "Ελληνικων Επιχειρησεων Βιντεο", σπονσοναροντας κατα καιρους μεγαλα projects.

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΙΔΕΑ? ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ..............

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/09/2010

ΑΘΗΝΑ : ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ : ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ: ΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ.

ΩΡΑ: ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΪ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Είμαι αυτός που ψήφισε ΚΑΝΕΝΑΣ στην ερώτηση ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός. Είμαι ένας σοσιαλιστής αναρχικός, αριστερόστροφος ακροδεξιός, φιλελεύθερος τρομοκράτης. Ανήκω στην κατώτερη μέση τάξη των βιοπαλαιστών. Και με την ευκαιρία της κρίσης θυμήθηκα αυτά που μου έλεγαν τόσα χρόνια, πολλοί μεγάλοι άνθρωποι, όπως ο Γκάντι, ο Κρισναμούρτι, ο Βίλχελμ Ραιχ , αλλά και ο Χριστός, για τη μεγάλη δύναμη που κρύβω μέσα μου. Για το τι μπορώ να κάνω. Και βρήκα τη λύση να σας σταματήσω:
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!
Ναι καλά ακούσατε. Απλώς θα σταματήσω να υπακούω. Θα σταματήσω να βγαίνω κάθε πρωϊ στη δουλειά, να δουλεύω μέχρι το βράδυ, να πηγαίνω τα παιδιά στο σχολείο, να τα παίρνω από εκεί, να τα πηγαίνω αγγλικά, γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο, να πέφτω το βράδυ ξερός να δω λίγη τηλεόραση να αδειάσει το κεφάλι μου, και να κοιμάμαι. ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ 11/09/2010. Και θα κατέβω στο δρόμο, μαζί με τα παιδιά μου, τη γυναίκα μου, τον παππού και τη γιαγιά και θα μείνω εκεί. Δεν θα φύγω από εκεί, μέχρι να γίνουν δεκτά τα αιτήματά μου. Δε θα δουλέψω. Αν θέλετε όλοι εσείς να κινώ την οικονομία της Ελλάδας, θα παίξετε με τους όρους μου. Θα κατέβω στο δρόμο με ένα σακίδιο με τρόφιμα, περισσότερα από όσα χρειάζονται γι αυτούς που δεν έχουν, και θα το αναγομώνω κάθε πρωϊ.
ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
Με ξεγελάσατε και αυτήν την φορά. Μου είπατε ότι λεφτά υπάρχουν, ότι θα μου φτιάξετε μια άλλη Ελλάδα, ότι θα τιμωρήσετε τους εγκληματίες, ότι θα φροντίσετε για την ευημερία μου.
Και εσείς προδότες, όχι μόνο δεν κάνατε όσα λέγατε, όχι μόνο μου είπατε ψέματα, αλλά με κοροϊδεύετε κατά πρόσωπο καλώντας πολιτικούς να δώσουν λόγο για αδικήματα που παραγράφηκαν και τιμωρώντας τους με αφαίρεση κομματικής ταυτότητας. Πουλήσατε την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας, χωρίς πριν να με ρωτήσετε, και χωρίς να μου δώσετε άλλη διέξοδο. Ετοιμάζεστε να διαμελίσετε την χώρα μου. Γουρούνια.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ! ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ! ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
Είμαι o τυχερός κληρονόμος της πιο όμορφης πατρίδας του κόσμου. Και της πιο πλούσιας. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι έρευνες, και οι διεθνώς αναγνωρισμένοι Έλληνες επιστήμονες που κάνουν εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι ούτε φτωχός, ούτε κακομοίρης. Και αρνούμαι να γίνω. Έχω λεφτά. Αλλά δεν σας τα δίνω γιατί το χρέος που έχετε στα χέρια σας είναι προϊόν απάτης, με σκοπό την υποδούλωση των Ελλήνων. Βλέπω ότι ο μόνος τρόπος να γλιτώσω είναι η ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ:
-ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.
-ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ    ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
-ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ GOLDMAN SACHS ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.
Πηγή: ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ - TO SYNTAGMA KAI EGW
& http://thalamofilakas.blogspot.com/

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ, ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ, ΙΔΟΥ.....ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΕ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.

ΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕΣΩ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΙΔΟΥ.............