Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

17o Rally Sprint της Λ.Α.Μ.Α.

Για άλλη μία φορά η ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ - ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ [ Λ.Α.Μ.Α.], οργάνωσε την Κυριακή 04.12.2011 ένα ασφάλτινο rally sprint και συγκεκριμένα το 17ο, στην διαδρομή από ΤΙΘΟΡΕΑ (Βελίτσα) μέχρι την ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ (Δαδί). Ο καλός καιρός, η σωστή διοργάνωση, οι αρκετές συμμετοχές, οι χορηγοί και οι πειθαρχημένοι θεατές κατά μήκος της διαδρομής, ήταν η σωστή συνταγή για ένα καλό αγώνα ο οποίος πέρα από την μηχανοκίνητη αγωνιστική πλευρά του, είχε ασφαλώς και αρκετές θετικές οικονομικές συνέπειες για την περιοχή.
Ενταξει ξερω δεν κρατιεστε!! Τελειωσε ο αγωνας στην Αμφικλεια και περατωθηκε πριν απο 2 ωρες με την απονομη που εκλεισε την διημερη φιεστα του 17ου rally sprint Λ.Α.Μ.Α.!! Το Α' σκελος παρ ολες τις παμπολες υγρασιες και παρ ολο του οτι ο αγωνας εξ αιτιας αυτων ξεκινησε στις 11 π.μ. (μιση ωρα πισω απο το προδιαγραμμενο), "κυλησε" ομαλα και με τερματισμο σκελους μεσα στο αναμενομενο! Δεν υπηρξε ομως τοση τυχη στο δευτερο σκελος αφου το σπασιμο του μοτερ του Διαμαντη, γεμισε το τελευταιο μισο χιλιομετρο με λαδια, κατι που αλυταρχης και αγωνιζομενοι συνεπικουρουμενοι απο τον Προεδρο Αγωνοδικων και τους Αγωνοδικες, ειπαν και αποφασισαν οτι δεν μπορει να συνεχιστει ο αγωνας με αυτη την κατασταση με αποτελεσμα μετα απο τον Διαμαντη η ειδικη (β΄σκελος) να γινει απλη διελευση. Ετσι με τον Παρνασσο να εχει αρχισει να δειχνει τα δοντια του με τους 3 απογευματινους βαθμους θερμοκρασια περατωθηκε με απλη διελευση των υπολειπων αυτοκινητων ο αγωνας, ευτυχως χωρις να επηρεαστουν τα αποτελεσματα του, ουτε στις επι μερους κλασεις ουτε στην ατυπη γενικη του μορφη, καταταξης. Τελικως στα μεχρι 1400 Παντιερας, Συλλας Γιαννης και Καλυβας κατελαβαν τις 3 πρωτες θεσεις. Στα 1401-1600 Κουνιακης, Συλλας Γιωργος και Τασιοπουλος (πατερας) πηραν τις 3 πρωτες θεσεις και τα αντιστοιχα κυπελλα.
Στα 1601-2000 Μπαλντουνης, Παπαβασιλείου και Χατζηκωνσταντινου πηραν κυπελλα και βαθμους. Ο Παπαβασιλειου με αυτη την θεση κατεκτησε το κυπελλο της κατηγοριας 1601-2000 ασφαλτινων rally sprint για το 2011. Στην κλαση πανω απο τα 2000 οι Σπανος, Σταφυλοπατης και Νομικος μοιραστηκαν κυπελλα, βαθμους και δοξα.
Απο τα 27 αυτοκινητα που ειχαν περασει χθες τεχνικο ελεγχο και αποτελουσαν την λιστα εκκινουντων δεν εκκινησαν Παπαχριστοπουλος (προβλημα στα ηλεκτρικα) και Καλαιτζιαν (μηχανικο προβλημα), ενω εγκατελειψε μονο ενα αυτοκινητο αφου εκανε το Α΄σκελος (Τασιοπουλος Jr).
Εδω να αναφερθει οτι απο πλευρας ατυπης γενικης τον αγωνα κερδισαν οι φετεινοι δευτεραθλητες του 47ου Πανελληνιου Πρωταθληματος Ραλλυ Οδηγων και Συνοδηγων, Σπανός-Γκότοβος με το Subaru Impreza N12, στους οποιους η λεσχη απενειμε και extra κυπελλα για την πανελληνια επιτυχια τους.
Ετσι "επεσε" η αυλαια και των rally sprint και ειδικα των ασφαλτινων και του κυπελλου τους με την πραγματωση του 17ου rally sprint Λ.Α.Μ.Α. Η λεσχη ευχαριστει οσους βοηθησαν, τον θεσμικο υποστηρικτη Δημο Αμφικλειας-Ελατειας, τον μεγαλο χορηγο του αγωνα της "Ελληνικες Επιχειρησεις Βιντεο", τον υποστηρικτη "Car Center" Αφων Καρανικόλα, την ELIN Σπ. Πετριδη στο Κρυονερι Αττικης, το Hotel "Ζακας", την εταιρεια Τσαμακος, την ΑΛΦΑΛ Λιβαδειας, την ταβερνα Αντωνη Γιαλα για τα υπεροχα γευματα της στην Τιθορεα, την Ελληνικη Αστυνομια (Α.Τ. Αμφικλειας), την Πυροσβεστικη Υπηρεσια (Κλιμακιο Αμφικλειας), τους "Διασωστες" Κατω Τιθορεας, το cafe "Marinos" Γιαννη Κουκουτσιδη στην Κατω Τιθορεα, τον Γιωργο Σταφυλα για τα διπλα πλοηγα, τους επαγγελματιες περιξ της Κεντρικης Πλατειας της Κατω Τιθορεας, και γενικα οποιονδηποτε βοηθησε για να περατωθει με επιτυχια ο αγωνας και να προστεθει μια ακομα διοργανωτικη επιτυχια στο παλμαρε της Λ.Α.Μ.Α.
Καλες γιορτες και Καλη χρονια σε ολους αγωνιζομενους και οχι μονον!

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Λ.Α.Μ.Α.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 40 ΛΕΠΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ 17ου RALLY SPRINT Λ.Α.Μ.Α. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ "HOTEL ZAKAS" ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΥΝΟΗΣΕ ΠΑΡ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΑΦΡΟ ΒΟΡΕΙΑΔΑΚΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ 27 ΑΠΟ ΤΑ 30 ΔΗΛΩΜΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ, ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΝΤΩΝ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ( ΓΑΤΣΟΣ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ......ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΛΑΔΙΟ, ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΛΗΣ ΓΙΑ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ). ΕΤΣΙ ΗΔΗ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΚΚΙΝΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ 8.100 ΜΕΤΡΩΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ "ΤΙΘΟΡΕΑΣ-ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ" ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ 2 ΦΟΡΕΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΘΑ "ΚΛΕΙΣΕΙ" 1 ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠ ΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕΤΑΞΥ Α ΚΑΙ Β ΣΚΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΩΣΑΥΤΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ Α ΚΑΙ Β ΣΚΕΛΟΥΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ "ΦΥΛΑΚΕΣ" ΚΑΙ "ΚΡΙΤΕΣ" ΑΥΣΤΗΡΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΕΜΠΕΛΙΔΙΩΝ "ΜΜΕ-PRESS" ΚΑΙ "ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ" Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΩΡΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ CAFE "MARINOS" ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΙΟ ΑΨΟΓΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΟΥ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ ΟΨΗ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΘΑ "ΚΡΑΤΟΥΝ" ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΝΗ ΨΥΧΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΑ.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Λ.Α.Μ.Α. ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙ ΑΥΡΙΟ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ


Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

32o RALLY ΠΑΛΑΔΙΟ 2011

Με νικητές του Τάκη Καϊτατζή – Γιώργο Δενδρινό με Mitsubishi EVO IX ολοκληρώθηκε το 32ο Ράλλυ Παλάδιο το οποίο αποτέλεσε τελευταίο αγώνα του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Με αυτό να έχει ήδη ολοκληρωθεί υπέρ του Λάμπρου Κύρκου το 32ο Ράλλυ Παλάδιο δεν έχασε το ενδιαφέρον του καθώς αποτέλεσε και φέτος μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις τόσο λόγω της μεγάλης συμμετοχής πληρωμάτων, όσο και λόγω του ότι οι θεατές εκμεταλλεύονται τη μικρή απόσταση από την Αθήνα.
Οι Καϊτατζής – Δενδρινός τέθηκαν επικεφαλής από την 1η ειδική διαδρομή και κέρδισαν τις 6 από τις 8 ειδικές του αγώνα, καθώς μόνο ο Ευθυμίου στην πρώτη Ψάθα και ο Νικολόπουλος στην πρώτη Πάνακτο κατάφεραν επίσης να σημειώσουν νίκες. Βέβαια οι δύο τελευταίοι στάθηκαν άτυχοι. Οι μεν ΕυθυμίουΜανωλόπουλος, νικητής τις δύο προηγούμενες χρονιές με το Ford Escort WRC έκανε ένα λάθος στην 1η ειδική του αγώνα με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και με την πίεση στο αυτοκίνητο για να καλύψει το χαμένο έδαφος είδε τον κινητήρα του α παραδίδει πνεύμα, οι δε Νικολόπουλος-Τσιάπας αντιμετώπισε στο δεύτερο πέρασμα από την Ψάθα μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψε ην προσπάθειά του.
Στη δεύτερη θέση πίσω από τον Καϊτατζή ακολούθησε ο Στέφανος Καμιτσάκης με τον Σπύρο Μπαρδάκη δίπλα του στο Mitsubishi EVO IX. Ο Καμιτσάκης ήταν και φέτος στο Παλάδιο ταχύτατος και έχασε την ευκαιρία να βρεθεί πιο κοντά στην πρώτη θέση, εξ αιτίας του κακού χρόνου που είχε στην πρώτη ειδική. Από εκεί και πέρα ήταν συνεχώς ανάμεσα στους κορυφαίους και μάλιστα η μονομαχία με τον Νικολόπουλο έμοιαζε πολύ ενδιαφέρουσα αλλά δυστυχώς δεν συνεχίστηκε. Κάτι αντίστοιχο έγινε και στην F2 και F3 όπου επικράτησαν οι Βασίλης Ζάχος – Βαγγέλης Ασπρομούγγος με το Citroen C2 R2 παίρνοντας και την τρίτη θέση της γενικής. Μέχρι το ξεκίνημα του δευτέρου λουπ ο Ζάχος είχε να αντιμετωπίσει τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο με το Renault Clio, ωστόσο ένα πρόβλημα στο ημιαξόνιο έστειλε εκτός αγώνα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη και έκανε ακόμη πιο εύκολο το έργο του Βασίλη Ζάχου.
Τον πέμπτο χρόνο σημείωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το εκπληκτικό Audi Quattro, οι οποίοι ωστόσο ήταν ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού και στα Ιστορικά. Έτσι τέταρτοι στα επίσημα αποτελέσματα είναι οι Διονύσης Σπανός - Σωτήρης Γκότοβος με το Subaru Impreza που πήραν και την τρίτη θέση στην Ομάδα Ν. Χάρη σε αυτή μάλιστα ο Σπανός ανεβαίνει στη δεύτερη θέση της φετινής βαθμολογίας αλλά και στη δεύτερη θέση της Ομάδας Ν, ολοκληρώνοντας έτσι μια πολύ καλή χρονιά.
Πέμπτοι στη γενική ήταν οι Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής με Peugeot 106 που ολοκλήρωσαν και το φετινό Παλάδιο με επιτυχία όντες δεύτεροι στις F2/F3 και νικητές στην Α6. Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με Peugeot 106 ήταν μια θέση πιο πίσω στη γενική αλλά και στην F2/F3 και τους ακολούθησαν οι Σωτήρης Κυριαζής – Σπύρος Χατζηπαναγιώτου παίρνοντας εκτός από την 7η θέση γενικής την 4η στην Ομάδα Ν και την 1η στη Ν2.
Από εκεί και πίσω νικητές στην Ομάδα Ε ήταν οι Δημήτρης Πλακουτσής - Στέλιος Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 205, καθώς και οι Γιώργος Κοπανάκης – Χρήστος Φαρμάκης με Opel Astra στην κλάση Α7. Στην Α5 νικητές ήταν οι Γιάννης Συλλάς – Ανδρέας Βίγκος με Peugeot 106. Στα Ιστορικά στο πρωτάθλημα των οποίων προσμετρούσε ο αγώνας νικητές ήταν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Παναγιώτης Κατάρας με Porsche 911 ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Ταχτά – Κώστα Κατσικάρο με BMW 320 καθώς και τους Κωνσταντίνο Πίτσο – Στέλιο Καραπαπάζη με Toyota Celica. Το 32ο Ράλλυ Παλάδιο χαρακτηρίστηκε από το ατύχημα των Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη – Λεωνίδα Μαχαίρα με το Peugeot 206 S1600 στην 3η ειδική, την Πάνακτο. Το πλήρωμα που στον αγώνα αυτόν και με την απουσία του Γιώργου Κοσμόπουλου πανηγύριζε ήδη τον τίτλο στην F2, είχε μια έξοδο. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια που προκάλεσε τον ελαφρύ τραυματισμό οδηγού και συνοδηγού οι οποίοι μεταφέρθηκαν αμέσως (η ειδική μετετράπη σε απλή) στο νοσοκομείο. Επίσης εγκαταλείψεις είχαμε για τους Αντώνη Γιοβά με έξοδο και Γρηγόρη Νιώρα με μηχανικό πρόβλημα.
Μετά το τέλος του αγώνα έγιναν τεχνικοί έλεγχοι στον Καϊτατζή (1ο γενικής) τον Καμιτσάκη (2ο γενικής), τον Ζάχο (1ο της F2/F3), τον Κυριακόπουλο (1o της Α6), τον Κυριάζη (1ο της Ν2) και τον Καροτσιέρη (1ο στα Ιστορικά).




Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΑΦΙΣΑ 17ου ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ 17ο RALLY SPRINT Λ.Α.Μ.Α. 2011
Αμφικλεια: 17 Νοεμβρη 2011

Σε εκτακτη συνεδριαση του Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α. που πραγματοποιηθηκε υστερα από προσκληση του Προεδρου της λέσχης, αποφασιστηκε:
1. Αλλαζει η ονομασία του αγωνα από 17ο rally sprint Αμφίκλειας σε 17ο rally sprint Λ.Α.Μ.Α., προστιθετε η διευκρινηση ότι προκειται για την ειδικη διαδρομη ΤΙΘΟΡΕΑΣ-ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ και ωσαυτως αλλαζει τουτεστιν η φορα της ειδικης του αγωνα μετα από την επισκεψη στην ειδικη του Προεδρου της λεσχης μετα του Παρατηρητη της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, για λογους προσθετης ασφαλειας των αγωνιζομενων.
2. Αλλαζει η ωρα του τεχνικου ελεγχου το Σαββατο από 14.00 σε 14.30
με ληξη παρουσιας των αγωνιστικων την 17.00 μ.μ.
3. Αλλαζει η ωρα εκκινησης την Κυριακη του 1ου αγωνιστικου από 10.00 π.μ. σε 10.30 π.μ., του 2ου αγωνιστικου από 12.00 σε 12.30 μ.μ. καθως και η ωρα απονομης από 14.30 μ.μ. σε 16.00 μ.μ.
4. Λογω της αλλαγης της «φορας» του αγωνα από Τιθορεα σε Αμφικλεια δεν θα υπαρχουν επιβραδυνσεις στην ειδικη.
5. Ο αγωνας θα είναι 2ss δηλαδη θα «τρεξουν» τα πληρωματα την ειδικη 2 φορες.
6. Για τα πληρωματα τα οποια θα θελησουν να συμμετασχουν από την Βορεια Ελλαδα (Μακεδονια-Θρακη) με αποφαση του Δ.Σ. θα καταβληθει μονο το παραβολο συμμετοχης (60 ευρω) αφου το υπολοιπο ποσο των 140 ευρω παρεχεται σαν βοηθεια σ’ αυτά.
7. Αποφασιστηκε μια extra απονομη στα δηλωμενα αυτοκινητα Ν2 (υπο την προυποθεση της υπαρξης πανω από 5), ασχετα με την απονομη των 1401-1600 c.c.
8. Αποφασιστηκε απονομη στα συμμετεχοντα ιστορικα αυτοκινητα με την αμεριστη συμπαρασταση του Σ.Ι.Σ.Α.
9. Η ειδικη θα είναι πληρως επανδρωμενη από πτυχιουχους κριτες και φυλακες για να υπαρχει πληρη ασφαλεια για τα πληρωματα και αποφασεις και κρισεις μη αμφισβητουμενες.
10. Το Δ.Σ. αισθανεται την αναγκη να ευχαριστησει δημοσια την λεσχη της Λιβαδειας (Α.Λ.Φ.Α.Λ.) με την βοηθεια της οποιας θα προσπαθησει να υλοποιησει έναν ακομα αγωνα επιτυχημενο όπως οι 16 προηγουμενες διοργανωσεις της.
Από το γραφειο τύπου της λεσχης


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ 17ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ 17ο RALLY SPRINT Λ.Α.Μ.Α. 2011

Αμφικλεια: 17 Νοεμβρη 2011
Σε εκτακτη συνεδριαση του Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α. που πραγματοποιηθηκε υστερα από προσκληση του Προεδρου της λέσχης, αποφασιστηκε:
1. Αλλαζει η ονομασία του αγωνα από 17ο rally sprint Αμφίκλειας σε 17ο rally sprint Λ.Α.Μ.Α., προστιθετε η διευκρινηση ότι προκειται για την ειδικη διαδρομη ΤΙΘΟΡΕΑΣ-ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ και ωσαυτως αλλαζει τουτεστιν η φορα της ειδικης του αγωνα μετα από την επισκεψη στην ειδικη του Προεδρου της λεσχης μετα του Παρατηρητη της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, για λογους προσθετης ασφαλειας των αγωνιζομενων.
2. Αλλαζει η ωρα του τεχνικου ελεγχου το Σαββατο από 14.00 σε 14.30
με ληξη παρουσιας των αγωνιστικων την 17.00 μ.μ.
3. Αλλαζει η ωρα εκκινησης την Κυριακη του 1ου αγωνιστικου από 10.00 π.μ. σε 10.30 π.μ., του 2ου αγωνιστικου από 12.00 σε 12.30 μ.μ. καθως και η ωρα απονομης από 14.30 μ.μ. σε 16.00 μ.μ.
4. Λογω της αλλαγης της «φορας» του αγωνα από Τιθορεα σε Αμφικλεια δεν θα υπαρχουν επιβραδυνσεις στην ειδικη.
5. Ο αγωνας θα είναι 2ss δηλαδη θα «τρεξουν» τα πληρωματα την ειδικη 2 φορες.
6. Για τα πληρωματα τα οποια θα θελησουν να συμμετασχουν από την Βορεια Ελλαδα (Μακεδονια-Θρακη) με αποφαση του Δ.Σ. θα καταβληθει μονο το παραβολοσυμμετοχης (60 ευρω) αφου το υπολοιπο ποσο των 140 ευρω παρεχεται σαν βοηθεια σ’ αυτά.
7. Αποφασιστηκε μια extra απονομη στα δηλωμενα αυτοκινητα Ν2 (υπο την προυποθεση της υπαρξης πανω από 5), ασχετα με την απονομη των 1401-1600 c.c.
8. Αποφασιστηκε απονομη στα συμμετεχοντα ιστορικα αυτοκινητα με την αμεριστη συμπαρασταση του Σ.Ι.Σ.Α.
9. Η ειδικη θα είναι πληρως επανδρωμενη από πτυχιουχους κριτες και φυλακες για να υπαρχει πληρη ασφαλεια για τα πληρωματα και αποφασεις και κρισεις μη αμφισβητουμενες.
10. Το Δ.Σ. αισθανεται την αναγκη να ευχαριστησει δημοσια την λεσχη της Λιβαδειας (Α.Λ.Φ.Α.Λ.) με την βοηθεια της οποιας θα προσπαθησει να υλοποιησει έναν ακομα αγωνα επιτυχημενο όπως οι 16 προηγουμενες διοργανωσεις της.
Από το γραφειο τύπου της λεσχης

30ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ 2011

Ο Νίκος Ζιώβας κατέκτησε μια ακόμα νίκη για φέτος κερδίζοντας το Rally Sprint Πεταλιδίου, στην Καλαμάτα. Ο οδηγός από τη Λαμία ξεκίνησε ήταν μόλις 3ος στο 1ο πέραμα αλλά στα δύο επόμενα έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες κερδίζοντας εύκολα τον αγώνα. Άφησε 18 δευτερόλεπτα πίσω του τον Κλουβάτο που κατέκτησε τη 2η θέση. Στην 3η θέση αλλά στην 1η της κατηγορίας Α, ο Στέλιος Λαινόπουλος από τον Πύργο. Την πρώτη τριάδα της κατηγορίας Ν συμπλήρωσε ο Μάκης Σουρλής που ήταν και 4ος γενικής. Ο Μποζιωνέλος τερμάτισε 5ος κερδίζοντας όμως την κατηγορία Ε. Ο Σταμάτης Παντιέρας ήταν ο νικητής της κλάσης Α5 τερματίζοντας στην 8η θέση της γενικής ανάμεσα στα 21 αυτοκίνητα που τερμάτισαν τον αγώνα από τα 30 που ξεκίνησαν.







ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ (ΠΙΤΙΤΣΑ) 2011

Με πολύ καλές επιδόσεις και σήμερα ολοκληρώθηκε η ανάβαση Πλατάνι στη διαδρομή έως την
Πιτίτσα, που διοργάνωσε ο ΑΟΠ. Οι καιρικές συνθήκες παρέμειναν καλές, με λίγο εντονότερο κρύο από το πρωί της Κυριακής ωστόσο αυτό επηρέασε μάλλον προς καλύτερη λειτουργία των κινητήρων… Έτσι είδαμε αρκετά καλούς χρόνους όπως εξάλλου και στις δοκιμές και μονομαχίες δεδομένου πως ο αγώνας της Πιτίτσας ήταν ο τελευταίος για φέτος και εκεί φυσικά θα κρίνονταν τα πάντα σε επίπεδο τίτλων. Ο καλύτερος χρόνος της ημέρας ανήκε στον Παναγιώτη Καμπύλη με Audi A4 STW ο οποίος και στα δύο σκέλη κινήθηκε κάτω από το 1:50, ολοκληρώνοντας έτσι στην κορυφή της Formula Saloon. Στην Ομάδα Α ο Αντώνης Χατζηβασιλείου με Seat Cordoba WRC επικράτησε ακόμη πιο εύκολα και από το αναμενόμενο αφού ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi EVO VIII εγκατέλειψε με σπασμένο ημιαξόνιο, ενώ στα δίλιτρα της κατηγορίας ο Ανδρεάς Ντόφης που είχε εξασφαλίσει τον τίτλο από τον προηγούμενο αγώνα πήρε μια ακόμη νίκη όπως και στην Α6. Στην Α5 επικράτησε ο Νίκος Κορδαλής με Peugeot 106 και στην Α7 ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R. Στην Ομάδα Ν η νίκη πήγε στο Δημήτρη Κύρκο με Mitsubishi EVO IX, ενώ στα δίλιτρα νικητής ήταν ο Γιώργος Ζαχαριάδης με Peugeot 106 που σφραγίζει έτσι και τον αντίστοιχο τίτλο. Το ίδιο ισχύει για τον Ζαχαριάδη και στην κλάση του, τη Ν2 όπου είναι νικητής και κυπελλούχος, ενώ στην Ν1, στην άλλη μάχη των Peugeot 106, η νίκη πήγε στον Βασίλη Παπαχριστόπουλο με Peugeot 106. Στην Ομάδα Ε ο Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW M3 πήρε τη γενική αλλά και την Ε12 όπου μάλιστα στέφεται και κυπελλούχος. Στην Ε11 νικητής ήταν ο Ανδρέας Μελιγκώνης με Opel Kadett GTE αλλά ο τίτλος πάει στον Θανάση Κουρνιάτη ο οποίος στην Πιτίτσα ήταν δεύτερος, ενώ στην Ε10 η νίκη πήγε στον Διονύση Καλούδη με Peugeot 205, για τον οποίο αυτός ήταν ο πρώτος του αγώνας. Στην Ε9 νικητής ήταν ο Γιάννης Σουλάνης με Suzuki Swift.Τέλος στα ιστορικά ο Κώστας Καπουρελάκος με Simca Rallye ήταν νικητής στα μικρά και ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKII στα μεγάλα.
Έπειτα από αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα στο Honda Civic Type-R του Χρήστου Μάντεση βρέθηκε παρατυπία με το χταπόδι και ο αγωνιζόμενος τέθηκε εκτός κατάταξης. Ως εκ τούτου η νίκη στην κλάση Α7 πάει στο Στράτο Φωτεινέλη με Honda Civic Type-R. Παράλληλα ο Γιώργος Μαρίνος αποδέχτηκε ότι Peugeot 106 Rally με το οποίο συμμετέχει στην κλάση Α5 είναι παράνομο, έτσι οι αγωνοδίκες τον έθεσαν επίσης εκτός αγώνα, ενώ σε ελέγχους που έγιναν στους δύο τερματίσαντες της Α5, τον Νίκο Κορδαλή και τον Παναγιώτη Σπηλιωτόπουλο τα δύο Peugeot 106 βρέθηκαν απολύτως σύννομα με τους κανονισμούς.