Όσον αφορά στη γενική κατάταξη, η νίκη ήταν υπόθεση των Μιχάλη Ευθυμίου και Χαράλαμπου Μανωλόπουλου. Οι περσινοί νικητές, επανέλαβαν και φέτος την επιτυχία τους, για ακόμη μια φορά στα μπάκετ του Ford Escort WRC. Ο πολύπειρος οδηγός, πήρε τ...ο προβάδισμα στη 2η ε.δ. του αγώνα και δεν το έχασε σε κανένα σημείο, ελέγχοντας μάλιστα το συναγωνισμό και φτάνοντας στη 2η νίκη στο Παν.Π.Ρ. Όμως, αυτό δε σημαίνει πως δεν έδωσε και μάχη με τους ανταγωνιστές του, η οποία μάλιστα έφτασε μέχρι και το Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής, που ήταν το τρίτο πέρασμα από τον Άγιο Ιωάννη. Εκεί, όπου ο τοπικός Φώντας Νικολόπουλος, έχοντας παραπλεύρως στο Mitsubishi Lancer EVO VI της Α/8 τον Αλέξανδρο Τσιάπα, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και «έκλεψε» την τελευταία στιγμή τη δεύτερη θέση από τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII της ίδιας κλάσης. Ένα αποτέλεσμα, που πάντως φαντάζει δίκαιο, αφού ο Νικολόπουλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές, όσες και ο νικητής του αγώνα. Μια θέση πιο πίσω, όντας μέσα στη μάχη ακόμη και για τη νίκη, τερμάτισε η αποκάλυψη του αγώνα, ο νεαρός Στέφανος Καμιτσάκης. Εκτός από αυτό, κατέκτησε τη νίκη και στη νορμάλ κατηγορία, επιτυχία αξιοσημείωτη για rookie στα ράλλυ οδηγό. Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, ολοκλήρωσαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με το Subaru Impreza N12. Ο πολύπειρος οδηγός που διακρίνεται στο χώμα, τον τελευταίο καιρό επιδεικνύει τις ικανότητές του και στην άσφαλτο. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Βασίλης Κυρίτσης-Νίκος Ζακχαίος, που κινήθηκαν αξιοπρεπώς,Όμως, από τους διεκδικητές είχαμε και δυο σημαντικές εγκαταλείψεις. Οι Τάκης Καϊτατζής-Γιώργης Καμμένος, ξεκίνησαν εξαιρετικά με το Mitsubishi Lancer EVO IX του ταχύτατου οδηγού, κερδίζοντας την πρώτη διαδρομή του αγώνα. Όμως, αμέσως μετά αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να χάσουν πολύ χρόνο και εντέλει, να εγκαταλείψουν στο σέρβις. Παράλληλα, ο αγώνας δεν ταίριαξε καθόλου στους Δημήτρη Μίχο-Κώστα Χειράκη, οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα με το δικό τους Lancer, με αποτέλεσμα να μην κινηθούν σε καμιά περίπτωση στους ρυθμούς που μας είχαν συνηθίσει φέτος. Όμως, μεγάλες μάχες είχαμε και στα δικίνητα, δηλαδή στην F2 αλλά και την F3. Τελικά, η νίκη πέρασε στα χέρια του Βαγγέλη Ζάχου, που για την περίσταση συμμετείχε με τον Κώστα Δενδρινό.Ο οδηγός από τη Θεσσαλονίκη, ήταν εξαιρετικός με το Renault Clio Ragnotti, πίεσε παντού, κέρδισε ειδικές διαδρομές και εντέλει αποζημιώθηκε από ένα αποτέλεσμα που του έλειπε εδώ και καιρό, αφού επιτέλους για αυτόν η ατυχία αποφάσισε να απέχει από τη συμμετοχή του. Στη δεύτερη θέση της F2 και την πρώτη της F3, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος με το Citroen C2 R2 Max. Η τριάδα της F2, συμπληρώθηκε από τον Κυπελλούχο Ασφάλτου στην F3 Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη, ο οποίος προσπάθησε να ξεπεράσει κάποιον εκ των δυο Ζάχων όμως δεν τα κατάφερε. Έχοντας στο δεξί μπάκετ το Λεωνίδα Μαχαίρα, ξεκίνησε επιφυλακτικά, αλλά στο δεύτερο σκέλος ανέβασε ρυθμό και πέτυχε εξαιρετικούς χρόνους, κερδίζοντας και ε.δ. στην κατηγορία με το Peugeot 206 S1600. Πάντως, έφτασε κοντά στην κατάκτηση του Κυπέλλου της F2 στην άσφαλτο, κάτι που όμως δεν κατάφερε, αφού έπρεπε να τερματίσει στη 2η θέση, έχοντας πάντως αλματώδη βελτίωση μέσα στη χρονιά. ʽΈτσι, ένας από τους πιο χαρούμενους ανθρώπους του αγώνα, πρέπει να είναι ο Γιώργος Κοσμόπουλος. Ο συμπαθής οδηγός, μπορεί να ατύχησε και να εγκατέλειψε με το Σπύρο Μπαρδάκη, λόγω ενός προβλήματος στον πολλαπλασιαστή του Renault Clio R3, που προήλθε όταν σταμάτησαν μετά την 1η ε.δ. για να αλλάξουν το κλαταρισμένο ελαστικό με το οποίο την ολοκλήρωσαν, όμως ο τερματισμός γέμισε την απογοήτευσή τους με τίτλους. Βλέπετε, πέραν του Πρωταθλήματος F2, οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης κέρδισαν σε επίπεδο Οδηγών και Συνοδηγών το Κύπελλο Ασφάλτου, τόσο στη γενική όσο και στην F2, σε μια χρονιά που ξεπέρασαν κάθε δική τους προσδοκία στη σύσταση της περιβόητης Ομοσπονδίας.
Ο αγώνας που διοργάνωσε η Start Line προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπου ο τίτλος είχε ήδη περάσει στα χέρια των Μιχάλη Λυκάκη και Θόδωρου Χατζηθεοδωρίδη αντίστοιχα. Όμως, αυτό δε σημαίνει πως οι συμμετοχές του Παλάδιο δεν ήταν αρκετές ή ποιοτικές.
Με 30 αυτοκίνητα να δηλώνουν συμμετοχή στο πλαίσιο του Πρωταθλήματος Ιστορικών, ο αγώνας αναμένονταν με μεγάλο ενδιαφέρον. Ένα σημαντικό στοιχείο, ήταν πως ολοκληρώθηκε μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, δηλαδή μετά από τη συμπλήρωση... 8 ειδικών διαδρομών και όχι 9, όπως έγινε για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Ο λόγος ήταν πως εξαιτίας της χειμερινής περιόδου, όπου η διάρκεια της ημέρας μικραίνει, ορισμένα Ιστορικά αυτοκίνητα θα έκαναν το τελευταίο πέρασμα νύχτα. Έτσι, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν την ακύρωση της τελευταίας ε.δ. όσον αφορά τους αγωνιζόμενους της κατηγορίας των Ιστορικών. Παρά τον ασφάλτινό του χαρακτήρα, το Ράλλυ Παλάδιο μόνο εύκολο δεν αποδείχθηκε για τα πληρώματα. Τελικοί νικητές, αναδείχθηκαν οι Γιάννης Ταχτάς-Ανδρέας Δουδούλης, που ήταν εξαιρετικοί πίσω από το τιμόνι μιας BMW 320 και προηγούνταν ουσιαστικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ενδεικτική του μεγέθους της επίδοσης, είναι και η θέση σε επίπεδο άτυπης γενικής, αφού το πλήρωμα ήταν στην πρώτη 15άδα για όλα τα αυτοκίνητα, αν και ο οδηγός είχε πολύ καιρό να συμμετάσχει σε ράλλυ, ενώ ο συνοδηγός έκανε τον πρώτο του αγώνα. Πίσω τους, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Παναγιώτης Κατάρας, που όπως σε κάθε ασφάλτινο αγώνα μοιράστηκαν μια Porsche 911 RS. Το ικανότατο πλήρωμα έδειξε για ακόμη έναν αγώνα την αξία του και κινήθηκε ταχύτατα, όντας μέσα στη μάχη της νίκης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι «Castor»-Νίκος Τσάδαρης, με τον τελευταίο να παίρνει τα πηδάλια της Porsche 911 και να σημειώνει καλούς χρόνους, που πλαισίωσαν το εξίσου καλό αποτέλεσμα. Βέβαια πέραν των τριών πρώτων υπήρχαν και άλλα πληρώματα άξια αναφοράς. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης, τερμάτισαν στην 4η θέση με το Ford Escort του νεαρού οδηγού, ενώ τους ακολούθησαν οι Στέλιος Μπολέτης-Αθανάσιος Κρασούλης με ακόμη ένα Ford Escort. Πάντως, υπήρξαν και αρκετά άτυχα πληρώματα, με σημαντικότερα εξ αυτών τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, που εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort, καθώς και τους Αντώνη Γιοβά-Ελένη Μαλακτάρη, που τέθηκαν εκτός με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Audi 80 GT.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
(του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ)
Η START LINE μετά το τέλος του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αποφάσισε να στείλει την παρακάτω επιστολή αντί άλλου Δελτίου Τύπου που σε κανονικές συνθήκες θα έστελνε μετά τον αγώνα, με αποτελέσματα και πληροφορίες, ευχαριστώντας παράλληλα τον χορηγό επικοινωνίας Rally.gr που ανέλαβε και έφερε εις πέρας αυτό το τόσο σημαντικό κομάτι της ενημέρωσης για μία ακόμα φορά άρτια, με τους απεσταλμένους του Νώντα Δουζίνα και Στάθη Πετρόπουλο να καλύπτουν δημοσιογραφικά κάθε λεπτό του αγώνα, αλλά και τον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη σε ρόλο πλοηγού με τον Λευτέρη Σωτήρχο στο τιμόνι, να έχουν κάθε πληροφόρηση και από τη διαδρομή του αγώνα.Οι άνθρωποι που εργαστήκαμε για την διοργάνωση του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους 114 κατ’ αρχήν αγωνιζόμενους που δήλωσαν συμμετοχή, αλλά και τους 104 που τελικά ξεκίνησαν τον αγώνα και να τους ενημερώσουμε πως απόλυτα συνειδητά δεν απαντήσαμε σε όσα συνέβησαν την τελευταία ουσιαστικά βδομάδα πριν από αυτόν, σεβόμενοι πρώτα απ’ όλα αυτούς που, μέσα σε μία τόσο δύσκολη οικονομικά χρονιά, επέλεξαν για μία ακόμα φορά να τρέξουν σε έναν αγώνα που παραδοσιακά κλείνει την αγωνιστική χρονιά σε επίπεδο ράλλυ, τα 31 τελευταία χρόνια.
Έγιναν και ειπώθηκαν τόσα πολλά τις τελευταίες 10 μέρες πριν από τον αγώνα, που με το να βγαίναμε και εμείς να δίνουμε απαντήσεις σε όλα τα σχόλια, δεν θα προσέθετε απολύτως τίποτα, αντίθετα θα μας αποσπούσε από την προτεραιότητά μας, που ήταν φυσικά η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία ενός τόσο απαιτητικού αγώνα όπως το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ.
Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να απαντήσουμε και να εξηγήσουμε το «Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου» όπως χαρακτηριστικά είχαμε αποφασίσει από πριν να δώσουμε τίτλο σε αυτό το κείμενο.
Δεν θα σας κουράσουμε πολύ και αυτό γιατί συμπτωματικά, ο Νίκος Τσάδαρης έγραψε ένα κείμενο στο autoblogger που μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω λινκ http://www.autoblogger.gr/blog/?p=502&cat=19, που προσυπογράφουμε και που αντικατοπτρίζει τα γεγονότα όπως ακριβώς έχουν και που λίγο ως πολύ θα αναφέραμε και εμείς.
Παρολαυτά όμως θα θέλαμε να επισημάνουμε κάποια θέματα τα οποία δεν έχουν γίνει γνωστά και τα οποία όμως δίνουν μία ακόμα διαφορετική διάσταση από αυτήν που όλοι γνωρίζουν.
Ήταν πέρσι τον Δεκέμβριο όταν μετά το ΠΑΛΑΔΙΟ του 2009, ο Νίκος Πασαλής ζήτησε και πήγε με τον κ. Μανώλη Χαλιβελάκη, τότε ουσιαστικά Πρόεδρο της ΕΘ.Ε.Α., να δουν την ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης» που έτσι για την ιστορία, την ξαναθύμισε στον Ν.Π. ο ΕΛ-ΕΜ. Η συγκεκριμένη διαδρομή είχε να μπει σε ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ πριν από το 1998 και μάλιστα νύχτα και όχι με αυτή τη φορά.
Η διαδρομή κρίθηκε κατάλληλη, έτσι όπως ακριβώς μπήκε τελικά στο ΠΑΛΑΔΙΟ. Στην ίδια εξόρμηση, είχε ελεγχθεί και ο «Άγιος Γιώργης» και είχε αποκλειστεί παρά το γεγονός ότι είχε μπαριέρες σε όλο του το μήκος, γιατί ακόμα και με πολλά σικέην θα ήταν ιδιαίτερα γρήγορη.
Στη συνέχεια η START LINE έφτιαξε ένα πρώτο σκαρίφημα / ωράριο του αγώνα και το έστειλε στην ΕΘΕΑ και στον κ. Χαλιβελάκη (7/1/2010). Το ωράριο ανέφερε επακριβώς την εκκίνηση στην Νέα Πέραμο, τις ειδικές Μέγαρα (μετέπειτα Άγ.Ιωάννη) Χ 3 φορές - 13.00 χλμ., Ψάθα Χ 3 φορές - 7.40 χλμ. , Πάνακτο Χ 2 φορές - 9.00 χλμ. και Μελετάκι Χ 2 - 9.80 χλμ.
Με δεδομένο το γεγονός ότι η προκήρυξη της ΕΘΕΑ προβλέπει στο ΑΡΘΡΟ 11:
«Όλοι οι αγώνες, πλην του Ράλλυ ΕΛΠΑ, πρέπει να έχουν 100 - 110χλμ. ειδικές διαδρομές που θα διεξάγονται σε μία μέρα, σε χωμάτινους ή ασφάλτινους δρόμους.
O αριθμός αυτών των ειδικών διαδρομών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 3 και μεγαλύτερος από 5 κάθε μέρα και θα μπορούν να επαναλαμβάνονται 2 φορές το πολύ. Μόνο με έγκριση της ΕΘΕΑ μπορεί να πραγματοποιηθούν και τρίτη φορά.
Απαγορεύεται η διοργάνωση νυκτερινών ειδικών διαδρομών»
η START LINE ετοίμασε έναν αγώνα που και να είναι «φθηνός» χωρίς διανυκτερεύσεις, κοντινές αποστάσεις τουλάχιστον για το 85% των αγωνιζομένων που θα ήταν από την Αθήνα, μέσα στην Αττική που όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι με τόσες κατοικημένες περιοχές και μέσα στα χρονικά περιθώρια της ημέρας, όταν στις 27 Νοεμβρίου η διάρκεια της ημέρας είναι μόλις 10 ώρες.
Δεν θα μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς σχεδιάζεται ένας αγώνας, παρά το γεγονός ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μαθευτούν κάποιες παράμετροι για όλους αυτούς που δεν έχουν ποτέ ασχοληθεί με οποιαδήποτε οργάνωση οποιουδήποτε είδους, αλλά παρολαυτά κριτικάρουν αγόγγυστα τα πάντα.
Όλοι εμείς στη START LINE σεβόμαστε πρώτα απ’ όλα τους εαυτούς μας και αυτό που κάνουμε και σεβόμαστε και όλους αυτούς που μας εμπιστεύονται και τρέχουν στους αγώνες που διοργανώνουμε, είτε αυτοί είναι Drift, Αναβάσεις, Ταχύτητα, Καρτ ή Ράλλυ. Βάζουμε ψυχή, χρόνο και κέφι και αντιμετωπίζουμε όλους τους αγωνιζόμενους με την ίδια σοβαρότητα και υπευθυνότητα που τους αρμόζει.
Έτσι δεν είναι τυχαίο που αποφασίσαμε να βιντεοσκοπήσουμε τις ειδικές διαδρομές του αγώνα και να φτιάξουμε ένα DVD το οποίο μοιράσαμε σε όλους όσοι το ζήτησαν, ώστε να δουν πώς είναι ο αγώνας στον οποίο ήθελαν να τρέξουν και ανάλογα να αποφασίσουν αν θα συμμετάσχουν ή όχι, ώστε να μην αγοράσουν «γουρούνι στο σακί». Το DVD άρχισε να μοιράζεται στις 7 Νοεμβρίου, 10 μέρες πριν λήξουν οι συμμετοχές.
Στις 17 Νοεμβρίου, ημέρα που έληγαν οι συμμετοχές, παρά το γεγονός ότι ο αγώνας ήταν γνωστός ουσιαστικά 10 μήνες πριν και τυπικά από τις 6 Οκτωβρίου όταν πήγε το τελικό ωράριο και ο χάρτης στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, μας ανακοινώθηκαν οι γνωστές αλλαγές παρά το γεγονός ότι οι αγωνιζόμενοι είχαν «αγοράσει» τον αγώνα έτσι όπως τους είχε δοθεί με το DVD και με την ανακοίνωση του ωραρίου και της αναλυτικής διαδρομής από τις 4 Νοεμβρίου που αναρτήθηκε στο site της Λέσχης, αλλά και στο Rally.gr.
Οι αγωνιζόμενοι ήξεραν ότι είχαν να κάνουν τις συγκεκριμένες ειδικές διαδρομές όπως τις έκαναν το 2009, συν τον Άγιο Ιωάννη που ήταν καινούργια και ήξεραν ότι για εξοικονομηθεί χρόνος, η START LINE είχε κάνει χρήση του κανονισμού του Ελληνικού Πρωταθλήματος για το Remote Service
51. REMOTE SERVICE ZONES (RSZ) (μακρινοί χώροι service)
Μπορούν να οργανωθούν RSZ, τα οποία πρέπει:
- Να ακολουθούν τις αποστάσεις των ειδικών που αναφέρονται στο Παράρτημα V (του ΠΠΡ).
Στους εθνικούς αγώνες το όριο αυτό είναι 60 χλμ.
- Να ορίζονται με ΣΕΧ στην είσοδο και έξοδο.
- Να μην υπερβαίνουν τα 15 λεπτά για κάθε αυτοκίνητο.
- Να επιτρέπουν αλλαγή ελαστικών και οποιοδήποτε service, σύμφωνα με το άρθρο 51.3 (του ΠΠΡ)
Και παρολαυτά κανένας δεν βρέθηκε να παραπονεθεί μέχρι και τη λήξη των συμμετοχών για κάτι. Ούτε για το ότι έπρεπε να κοπούν χιλιόμετρα ειδικών, ούτε για το να μπουν σικέην, ούτε για τον να κοπεί το Remote Service και ούτε να κοπεί η δεύτερη Ψάθα γιατί μπορεί να την έκαναν νύχτα.
Εν τω μεταξύ όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την ασφάλεια του αγώνα, είχαν ολοκληρωθεί. Αυτές οι διαδικασίες προβλέπουν:
- Εξασφάλιση των απαραίτητων αδειών από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και από την Τροχαία. Στη συνέχεια αυτοψίες του υπεύθυνου ασφαλείας του αγώνα με τους κατά τόπους διοικητές ώστε να οριστούν τα μέτρα που θα ληφθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα με την καταγραφή επακριβώς των οργάνων που θα χρειαστούν για κάθε συγκεκριμένο σημείο της διαδρομής.
- Εξασφάλιση των αντίστοιχων αποφάσεων από την Π.Υ. και από το ΕΚΑΒ, με συνεχείς επαφές και με ανταλλαγή επιστολών και αποστολή εγγράφων με τις διαταγές στις κατά τόπους υπηρεσίες.
- Ενημέρωση με επιστολές προς όλους τους τοπικούς φορείς (οι επιστολές αλλά και οι προσωπικές επαφές για την ειδική διαδρομή Άγιος Γιάννης είχαν ολοκληρωθεί από τον Μάρτιο).
- Ενημέρωση με σημειώματα και επαφές πόρτα – πόρτα προς όλους τους κατοίκους, οικισμούς, μοναστήρια, ακόμα και μαντριά.
Είναι ευνόητο ότι οποιαδήποτε αλλαγή σε διαδρομή σε ένα τόσο προχωρημένο στάδιο, τη στιγμή που όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να έχουν γίνει πολύ πριν από τη λήξη των συμμετοχών, δεν είναι εύκολο να γίνουν τη στιγμή που έχουν εκδοθεί όλες οι διαταγές που αφορούν σε υπηρεσίες με ένα συγκεκριμένο τρόπο δράσης.
Εντούτοις η Λέσχη μας, ανταποκρίθηκε αστραπιαία, ετοίμασε όλα τα απαραίτητα έγγραφα με τις αλλαγές (χάρτες, Δελτία Πληροφοριών), έκανε όλες τις απαραίτητες επαφές με τους τοπικούς φορείς και τις υπηρεσίες και έκανε όλες τις ενέργειες που χρειάζονταν για να καλύψει τις «απαιτήσεις» της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
Είναι αυτονόητο ότι δεν κόπηκε ούτε ένας κριτής, επειδή κόπηκαν κάποια χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, όπως πολλοί έξυπνοι έσπευσαν να πουν ότι δήθεν μειώθηκε το κόστος του αγώνα, αντιθέτως αυξήθηκε με την τοποθέτηση των σικέην και των ελαστικών στο Μελετάκι.
Η START LINE ποτέ στο παρελθόν αλλά ούτε και τώρα, δεν ισχυρίστηκε ότι είναι αλάνθαστη και έχει αποδείξει ότι είναι πάντα συνεργάσιμη και έτοιμη να συζητήσει οποιαδήποτε πρόταση θα είχε σαν σκοπό την οποιαδήποτε βελτίωση, γιατί πάντα σεβόμαστε τις απόψεις και τις θέσεις των αγωνιζομένων, αλλά δεν δεχόμαστε τη χειραγώγηση από παράγοντες οι οποίοι και δεν αποκαλύπτονται και δεν είναι γνωστά τα κίνητρά τους ενώ σίγουρα, δεν γίνονται για το καλό των αγώνων γενικότερα.
Η εποικοδομητική και με επιχειρήματα κριτική μας δυναμώνει και μαθαίνουμε από τα όποια λάθη μας, αλλά αρνούμαστε να δεχτούμε χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, χωρίς να αντιδράσουμε. Δεν έχουμε πει ποτέ ότι είμαστε «χομπίστες» μόνο, γιατί αυτό θα ήταν τουλάχιστον επικίνδυνο όταν κάποιοι και αυτοί είναι πολλοί, σου εμπιστεύονται την ασφάλειά τους και την επιθυμία τους για όσο το δυνατόν καλύτερους αγώνες.
Επιτέλους πρέπει όλοι να μιλάμε με ανοιχτά χαρτιά και να δεχόμαστε τους ρόλους που ο καθένας μας έχει στο χώρο και οι οποίοι πρέπει να είναι ξεκάθαροι και όχι αλληλοκαλυπτόμενοι με ότι και να σημαίνει αυτό. Είναι πλέον θέμα ξεκαθαρίσματος των θεσμών και είναι ευκαιρία τώρα να προβληματιστούμε όλοι ώστε το μέλλον του σπορ να σταματήσει να ακολουθεί τα λάθος βήματα του παρελθόντος που μόνο καλό δεν έχουν φέρει στο χώρο.
Μετά από όλα αυτά θέλουμε να κλείσουμε το 31ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ δηλώνοντας ότι είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι που δεν υπήρξαν δυσάρεστα γεγονότα, καθώς όλοι ξέρουμε ότι το σπορ μας εμπεριέχει από τη φύση του πολλούς κινδύνους, αλλά από την άλλη απόλυτα προβληματισμένοι για το αν θα θέλήσουμε να ξαναδιοργανώσουμε το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ μετά από όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παρασκήνιο και με πρακτικές που μόνο αισιοδοξία για το σπορ που όλοι αγαπάμε και υπηρετούμε, δεν φέρνουν. ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου