Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2010

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΛΑΣΗ ΕΔΩ
Με έναν αγώνα που στάθηκε αντάξιος των προσδοκιών συνεχίστηκε σήμερα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, αφού παρά τον καλοκαιρινό καιρό και τη ζέστη, οι θεατές ήταν πάρα πολλοί και χειροκρότησαν το θέαμα αλλά και τον έντονο συναγωνισμό, που προσέφεραν οι 95 οδηγοί που αγωνίστηκαν. Ο 4ος γύρος του Πρωταθλήματος Αναβάσεων πραγματοποιήθηκε σήμερα στα πέριξ του Άργους και συγκεκριμένα στην τοποθεσία του Κωλοσούρτη, σε ένα κομμάτι περίπου 5 χιλιομέτρων της Π.Ε.Ο. Κορίνθου-Τριπόλεως. Τη διοργάνωση του αγώνα ανέλαβε η τοπική Αυτοκινητιστική Λέσχη Τριπόλεως, πλαισιωμένη από το έμπειρο δυναμικό των ανθρώπων της Start Line και το αποτέλεσμα ήταν θετικό. Μπορεί ο αγώνας να ξεκινούσε στις 10 το πρωί, ωστόσο οι θεατές είχαν αρχίσει να καταφτάνουν στη διαδρομή αρκετά νωρίτερα. Τα ελαστικά στις στροφές, τα λεγόμενα και Κ, έφερναν στο νου ακόμη και αγώνα Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, κάτι που πολύ θα ήθελαν να πετύχουν οι διοργανωτές στο μέλλον. Ο καιρός αποτελούσε σύμμαχο όλων, αν και όταν άρχισε να ανεβαίνει ο ήλιος, η ζέστη αυξήθηκε, κάτι που πάντως δεν πτόησε τους πάρα πολλούς θεατές, οι περισσότεροι εκ των οποίων έμειναν μέχρι τέλους και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των οδηγών, αυτοκινήτων κάθε ηλικίας και ιπποδύναμης. Όπως ήταν λογικό, οι καθυστερήσεις δεν έλειψαν, αφού σε αρκετές περιπτώσεις οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να διακόψουν προσωρινά τον αγώνα μέσω χρήσης κόκκινης σημαίας, λόγω μηχανικών προβλημάτων αυτοκινήτων, από τα οποία υπήρχε διαρροή λαδιών στο οδόστρωμα. Πάντως, οι καθυστερήσεις αυτές που συνέβησαν στο πρώτο ανέβασμα δεν ήταν μεγάλες, ενώ στη συνέχεια το δεύτερο ανέβασμα διεξήχθη σε χρόνο ρεκόρ, με αποτέλεσμα άπαντες να φύγουν ευχαριστημένοι, τόσο θεατές όσο και αγωνιζόμενοι. Οι τελευταίοι εμφανίστηκαν στην πλειοψηφία τους ευχαριστημένοι από το, μεγαλύτερο από τα συνηθισμένα, μήκος της διαδρομής, αφού μπορούσαν να οδηγήσουν για περισσότερη ώρα. Πολλοί από αυτούς κατάγονταν από τη γύρω περιοχή, στηρίζοντας με τη συμμετοχή τους τον αγώνα. Καθαρά αγωνιστικά, σημαντικό ήταν πάντως το γεγονός ότι όσο η θερμοκρασία ανέβαινε, τόσο το κράτημα της διαδρομής γινόταν χειρότερο, κάτι που δυσκόλεψε τους οδηγούς, αναφορικά με τη διαχείριση των ελαστικών τους. Οι περισσότεροι μάλιστα, στο δεύτερο πέρασμα έκαναν χειρότερο χρόνο από ότι στο πρώτο, στοιχείο που δείχνει του λόγου το αληθές. Τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος, που με το Ford Escort WRC της Ε/12, ήταν κυρίαρχος σήμερα αφού ουσιαστικά δεν απειλήθηκε, ενώ ήταν και ο μόνος οδηγός του αγώνα που σημείωσε χρόνο μικρότερο των τριών λεπτών στο κάθε πέρασμα. Από εκεί και έπειτα, μεγάλη μάχη είχαμε στην κατηγορία Ν, όπου ο Λάμπρος Κύρκος επιβλήθηκε με διαφορά μόλις 0,37 δλ. του Σταμάτης Κατσίμη, σε ένα δίδυμο που μας χαρίζει μεγάλες μάχες σε κάθε αγώνα, ενώ στην κατηγορία Α ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν αντιμετώπισε πρόβλημα, εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του 7τάχυτου Ford Escort WRC και την εμπειρία του και επικράτησε. Τέλος, στα Ιστορικά νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κατσαρός, με διαφορά 2,32 δλ. από το Λάμπρο Αγγελάκη, αμφότεροι με Ford Escort

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου