Το εναρκτήριο λάκτισμα στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος για το 2010 έδωσε το 3ο Σπριντ Πτολεμαΐδας την Κυριακή 28 Μαρτίου δείχνοντας ξεκάθαρα πως ακόμα και οι παροχές της Αυτοκινητιστικής Λέσχης Πτολεμαΐδας (δωρεάν τα πάντα) δεν μπόρεσαν να αντισταθμίσουν την οικονομική κρίση που ταλανίζει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αλλά ακόμα και από τα πληρώματα που δήλωσαν ή είχαν την πρόθεση να δηλώσουν συμμετοχή οι απώλειες ήταν σημαντικές. Έτσι ο τελικός αριθμός «έπαιζε» μέχρι την τελευταία στιγμή. Έτσι απουσία πήραν τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος με Renault Clio Ragniotti αλλά και οι Γιάννης Βαλαβάνης – Μενέλαος Τσαβδαρίδης με Honda Type R, που αναγκάστηκαν σε ακύρωση των συμμετοχών τους, λόγω σοβαρών μηχανικών προβλημάτων, μόλις μια εβδομάδα πριν τον αγώνα. Άτυχοι στάθηκαν όμως και οι Μίλτος Ανδρεάδης – Δημήτρης Μικρούλης που έφτασαν με το VW Golf στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιαν επίσης λόγο μηχανικών προβλημάτων. Τελικά από τις 39 συμμετοχές, τεχνικό έλεγχο και την ράμπα εκκίνησης πέρασαν τα 32 πληρώματα ενώ τερμάτισαν τα 30 από αυτά. Μετά την πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης και ενώ όλα έδειχναν πως θα έχουμε έναν δυνατό αγώνα, το πρωί της Κυριακής στις 7.30 η είδηση πως στο 8ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής χιονίζει, έπεσε σαν βόμβα. Αμέσως κινήθηκαν όλοι οι μηχανισμοί για να ελεγχθεί η κατάσταση ώστε να παρθούν οι σωστές αποφάσεις. Οι άνθρωποι της οργάνωσης, Αλυτάρχης, Λέσχη κτλ. έσπευσαν στο σημείο όπου διαπίστωσαν με τρόμο ότι όχι μόνο χιόνιζε αλλά πως τελικά το χιόνι είχε φτάσει τους 10 πόντους ύψος. Η διέλευση ήταν αδύνατη σε αγωνιστικό ρυθμό αλλά και πολύ δύσκολη ακόμα και σε ρυθμό βόλτας, έτσι αποφασίστηκε να «κοπεί» η ειδική των 14 και πλέον χιλιομέτρων κατά 6 χιλιόμετρα.
Με τα νέα δεδομένα, αλυτάρχης και πληρώματα, ξεκίνησαν μια αναγνωριστική βόλτα για να εκτιμήσουν την κατάσταση του οδοστρώματος και το σημείο όπου τελικά θα τελειώνει η ειδική διαδρομή. Έτσι με καθυστέρηση μιας ώρας δόθηκε επιτέλους η εκκίνηση στο πρώτο αγωνιστικό. Τα μικροπροβλήματα όμως δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς το τσουχτερό κρύο αλλά και κάποια βρεγμένα σημεία στο οδόστρωμα έγιναν αιτία αρκετοί αγωνιζόμενοι να έχουν σημαντικά προβλήματα πρόσφυσης. Οι εκατοντάδες θεατές, που τόλμησαν να ανέβουν στο βουνό παρά τους δυνατούς ανέμους και τις χαμηλές θερμοκρασίες, «αποζημιώθηκαν» με θέαμα που μόνο από την εποχή των αγωνιστικών με την κίνηση στους πίσω τροχούς θυμούνται. Την ανάσα όλων όσων βρίσκονταν στην αρχή της ειδικής έκοψαν οι Βασίλης Καραβασίλης – Χρήστος Κολλαράς με Peugeot 106 S16. Το πλήρωμα από την Χαλκιδική έχασε τον έλεγχο μόλις στα πρώτα 500 μέτρα της ειδικής, με αποτέλεσμα να ανατραπεί το αγωνιστικό και να σταματήσει με την πόρτα του συνοδηγού στο χώμα. Πέρα από αυτήν την ευτυχώς αναίμακτη έξοδο, ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά μέσα στα χρονικά πλαίσια και τερμάτισε όπως ήταν προγραμματισμένο στο χωριό Βλάστη όπου έγινε και η απονομή των κυπέλλων. Οι νικητές του αγώνα, πέρα από την οργάνωση που στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, ήταν ανά κατηγορία οι εξής: Στην κατηγορία έως και 1400 κ. εκ., πρώτοι τερμάτισαν οι Νίκος Τσακίρης – Θεόδωρος Νώττας με Toyota Yaris, με διαφορά μόλις 2 δευτερόλεπτα από τους πρώτους τερμάτισαν οι Γιάννης Μαυρίδης – Κώστας Ζιάπας με το Daihatsu Charade, ενώ στην τρίτη θέση αρκέστηκαν οι Γιάννης Σαρητζόγλου – Γιάννης Αναστασοβίτης με Peugeot 205 Rallye, αν και βελτίωσαν αισθητά την απόδοσή τους στο δεύτερο σκέλος. Πρώτοι στην κατηγορία έως 1600 κ. εκ. και με τον τρίτο χρόνο γενικής τερμάτισαν οι ταχύτατοι Δημήτρης Παπαναστασίου –Αγγελική Βαρουξή με Citroen Saxo VTS, δεύτεροι οι Γιάννης και Δημήτρης Μπιλαδέρης με Honda Civic VTi και τρίτοι οι Απόστολος Σωτηρίου – Παρασκευάς Καστανιώτης με Peugeot 206 S16. Πρώτοι στην κατηγορία έως 2000 κ. εκ. και με δεύτερο χρόνο γενικής, έχοντας διαφορά μόλις 0.06 δευτερόλεπτα από τους πρώτους, τερμάτισαν οι «Χριστόφορος – Κώστας Τηλιόπουλος με VW Golf, δεύτεροι, με ένα τετακέ στο ενεργητικό στο δεύτερο σκέλος, τερμάτισαν τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης από τα Γιαννιτσά με Peugeot 205 Maxi και τρίτοι οι Νίκος Βελέζης – Λευτέρης Μαύρος που αν και κινήθηκαν γρήγορα με το Ford Fiesta δεν μπόρεσαν να απειλήσουν τους δεύτερους της κατηγορίας. Τέλος οικογενειακή υπόθεση ήταν η κατάταξη στην κατηγορία πάνω από 2000 κ. εκ. Πρώτοι τερμάτισαν τα αδέρφια από την Πτολεμαΐδα Δημήτρης και Κατερίνα Μπατσάρα με Mitsubishi Evo 3, ενώ τρίτοι στην κατηγορία κατέληξαν ο πατέρας Απόστολος Μπατσάρας και Χρήστος Μπιμπλιτζής με Mitsubishi Evo 8. Δεύτεροι της κατηγορίας και με τέταρτο χρόνο γενικής τερμάτισαν ο πατέρας Δημήτρης και γιός Θωμάς Μανωλόπουλος με Renault 5 Maxi, που αφού ξεπέρασαν τις δυσκολίες του πρώτου σκέλους έκαναν στο δεύτερο πέρασμα τον καλύτερο χρόνο της ημέρας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου