Αφου χωρις ουσιαστικα προβλήματα οι συμμετεχοντες αναβατες δοκιμασαν εαυτους και αγωνιστικα στην γνωστη Μεκκα των Αναβασεων. Απο τους 113 τελικα συμμετεχοντες εκ των 121 επισημως δηλωθεντων στο Α σκέλος ανεβηκαν οι 110, στο Β σκελος οι 102 και στο Γ σκέλος μόλις 66. Ποιο συγκεκριμενα 6 αυτοκινητα δεν παρουσιαστηκαν καθόλου στον τεχνικο ελεγχο του αγωνα ητοι 1 ιστορικο το Νο 15, (Κατσινουλας), 1 της Ν κατηγορίας το Νο 43 (Κυριτσης), 3 της Α κατηγορίας τα 47, 66 και 85 που αντιστοιχουν στους συμμετεχοντες (Choko, Σύλλα και Οικονομίδη Κλ.), και 1 της κατηγορίας Ε το Νο 115 (Κωστομοιρης Θαν). Να σημειωθει οτι με απόφαση των τεχνικων εφόρων δεν θα συμμετασχουν και τα Νο 119 (Τρανταλης) της Ε κατηγορίας, αλλα και το Νο 16 (Κυριακος) της κατηγορίας των Ιστορικων γιατι δεν πληρουσαν τις προυποθέσεις ασφαλείας. Ο κόσμος οχι ιδιαιτερα αρκετός αφήνει μάλλον το "ξεσπασμά του" να το κανει αυριο οταν στις 10 το πρωι με χαρα Θεου (ηλιος γαρ) θα ακουστουν τα πρωτα μουγκριτα πανω απο την Χαλκιδα, και στην συνεχεια το "πανηγυρι" θα σημανει την εναρξη της νεας χρονιας και στις Αναβασεις. Βασει τοιυ Δελτίου τύπου η προσβαση θα "κλεισει" στις 8 για τους εποχούμενους θεατες, και η ποιο καλη ιδέα ειναι αμέσως ματα την "αγωνιστικη " παρουσία στα μπαρακια της πανεμορφης Χαλκιδας, να γινει ενα ομορφο ξύπνημα με την ανάλογη δροσουλα στις ηδη απο σήμερα στημένες πληθωρικες καντινες στην πλαγια, αγναντευοντας τον ηλιο που θα "ανεβαινει" απο τα στενα του Πορθμου του Ευρίπου. Εμεις παντως θα ειμαστε στα καιρια σημεια του αγωνα οποτε ελατε να συζητησουμε οπως παντα τα παντα απο κοντα.
Δειτε τα αποτελεσματα των ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ.
Ρεπορταζ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου