Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, οριστικοποιήθηκαν οι νέοι κανονισμοί, που επιτρέπουν τη χρήση υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού. Αυτοί οι κινητήρες θα μπορούν είτε να προέρχονται από την γκάμα του κατασκευαστή είτε να επικυρώνονται σύμφωνα με τις καθορισμένες τεχνικές ρυθμίσεις.
Επιπλέον, με γνώμονα την ασφάλεια, αποφασίστηκε η χρήση πλοηγών αυτοκινήτων για τους οδηγούς πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας (Ρ1 και Ρ2) στους ασφάλτινους αγώνες.
ΕΛΠΑ
Ελληνική Λέσχη
Αυτοκινήτου & Περιηγήσεων
Ράλλυ Ακρόπολις
Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου