Σάββατο 17 Απριλίου 2010

14o rally ΚΟΡΙΝΘΟΥ 2010

Μέσα σε βαρύ κλίμα, με όσα βιώσαμε και εξακολουθούμε να βιώνουμε μετά το δυστύχημα της Κυριακής στο Auto Festival, οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ φορούν τα κράνη τους και ετοιμάζονται για την δεύτερη τους φετινή συνάντηση. Πεδίο βολής, θα αποτελέσουν οι ειδικές διαδρομές ενός εκ των κορυφαίων αγώνων του προγράμματος, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης, όσο και προβολής, του Ράλλυ Κορίνθου, που φέτος θα παρουσιαστεί στην 14η εκδοχή του. Φέτος, επίκεντρο του αγώνα θα αποτελέσει η πόλη της Κορίνθου και όχι αυτή του Λουτρακίου όπως πέρσι, με το μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα να είναι στο πάρκινγκ της παραλίας του Αγίου Νικολάου, δίπλα στο λιμάνι της Κορίνθου. Ο αγώνας θα έχει έντονο «ακροπολικό» χρώμα, αφού τα πληρώματα θα αγωνιστούν δύο φορές στην ειδική Άγιοι Θεώδοροι, με το μήκος της να αγγίζει τα 28,09 χιλιόμετρα! Ουσιαστικά, μία δοκιμασία η οποία σύμφωνα και με τη μεγαλύτερη μερίδα των οδηγών, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του αγώνα. Μετά από το μαραθώνιο των περίπου 30 χιλιομέτρων, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο και θα αγωνιστούν στα γνωστά σε όλους μας Αθίκια, με μήκος 9 χιλιομέτρων και το Χιλιομόδι, επίσης με μήκος εννέα χιλιομέτρων. Όλες οι παραπάνω ειδικές θα πραγματοποιηθούν από δύο φορές, ενώ στο τέλος θα διεξαχθεί και η ειδική Λουτράκι, με μήκος 8.98 χιλιομέτρων. Το Σάββατο το βράδυ, και συγκεκριμένα στις 20:30 μμ, στο Πανεπιστήμιο της Κορίνθου θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, ενώ τα πληρώματα θα ξεκινήσουν τη μάχη τους στις 09:00 πμ από την Κόρινθο. Σημειώστε ότι ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 18:26 μμ, στο ίδιο σημείο με την εκκίνηση. Στο αγωνιστικό μέρος, οι συμμετοχές άγγιξαν τις 41, αριθμός όχι εντυπωσιακός, ειδικά αν αναλογιστούμε τον αριθμό προηγουμένων ετών, με δεδομένο το γεγονός ότι το επίκεντρο του δεν είναι ιδιαίτερα μακριά από την Αθήνα. Τηρουμένων των αναλογιών, όμως, και των δυσκολιών που υπάρχουν τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, μάλλον ευχαριστημένοι θα πρέπει να είμαστε. Οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX, είναι για ακόμα μία φορά το μεγάλο φαβορί για τη νίκη. Η ταχύτητα και η εμπειρία τους, αποτελεί το σημαντικότερο όπλο στην κατοχή τους και απομένει να δούμε πως θα το διαχειριστούν στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Κορίνθου. Η λογική, αναφέρει ότι η εμπειρία θα είναι το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά, ειδικά στην ε.δ. των Αγ. Θεοδώρων, εκεί που θα παίξει ρόλο και η εξαιρετική φυσική κατάσταση του πέντε φορές Πρωταθλητή Ελλάδος. Μεγάλος τους αντίπαλος, σύμφωνα και με όσα είδαμε στον Πύργο, θα είναι ο Κύπριος Νίκος Θωμά, με τον Άγγελο Λοϊζίδη, στο τιμόνι ενός ακόμα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Ο πρώην Pirelli Star Driver, έδειξε στο Ολυμπιακό Ράλλυ ικανός για το καλύτερο, αποδεικνύοντας πόσο σημαντική ήταν για τον ίδιο και την βελτίωση των οδηγικών του ικανοτήτων, η συμμετοχή του στον παραπάνω θεσμό και στο WRC. Μία θέση στο βάθρο, και γιατί όχι κάτι παραπάνω, είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσουν οι Νιώρας-Κακκαλής με το Subaru Impreza N12. Ο πολύπειρος οδηγός, θα εκμεταλλευτεί την εμπειρία του σε αυτόν τον αγώνα και σε συνδυασμό με την ταχύτητα του στο χώμα είναι από τα φαβορί για μία θέση στο βάθρο. Βέβαια, όπως αποδείχθηκε στον Πύργο, κάτι αντίστοιχο θα διεκδικήσουν και οι Κυρίτσης-Ζακχαίος, με το λευκό Lancer EVO IX. Ο ταχύτατος στην άσφαλτο οδηγός, κάνει τα πρώτα του βήματα στις χωμάτινες επιφάνειες, αποδεικνύοντας όμως στον Πύργο ότι η ταχύτητα είναι ένα στοιχείο που αν κάποιος το έχει σε μία επιφάνεια, το έχει και σε οποιαδήποτε άλλη. Ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα με το Lancer EVO IX στα χρώματα της ERG θα ακολουθήσουν το ρυθμό των προαναφερθέντων, με τον «Βασιλιά» να καταφέρνει ακόμα με μαεστρία να συνδυάζει την προσωπική του ευχαρίστηση με το αποτέλεσμα! Επιστροφή, όμως, για τους «ΤΑΖ»-Σούκουλη, οι οποίοι διαθέτουν ταχύτητα, αλλά και γνώση του δρόμου-εμπειρία για να κάνουν την έκπληξη και με το Lancer ένατης γενιάς θα διεκδικήσουν και αυτοί μία θέση στο βάθρο. Παράλληλα, με ενδιαφέρον αναμένουμε να δούμε και την πρώτη φετινή εμφάνιση των Χαλκιά-Μαχαίρα με το Subaru Impreza N15, οι οποίοι στον Πύργο στάθηκαν άτυχοι και δεν κατάφεραν να εκκινήσουν τον αγώνα, αφού αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο shakedown. Αν το ιαπωνικό χάτσμπακ δουλέψει, τότε ο ταχύτατος οδηγός είναι ικανός για το καλύτερο σε επίπεδο επιδόσεων και αποτελέσματος! Το παρών θα δώσουν και οι Νασσούλας-Πατρικούσσης με το Subaru Impreza της κατηγορίας Α, όπως και οι Μίχος-Χειράκης με το Lancer EVO IX, τους οποίους και περιμένουμε με αγωνία να δούμε στην άσφαλτο. Βέβαια, ο ταλαντούχος και συμπαθής οδηγός, έχει αποδειχθεί και στο χώμα ταχύς, και αναμένεται να το αποδείξει και στην Κόρινθο. Σε αυτούς, προσθέστε και τους Σπανό-Γκοτοβό, που στους τελευταίους αγώνες έχουν σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα και δείχνουν σπουδαία δείγματα βελτίωσης, με το Subaru Impreza N12. Στις μικρότερες κατηγορίες, και συγκεκριμένα στη μάχη της F2, ο Γιώργος Πάζης ή αλλιώς «Pazonen», με τον Λάζαρο Καράσο, αναμένεται να έχουν όπως και στον Πύργο τον πρώτο λόγο με το Toyota Yaris. Οι Ξουργιάς-Νικολακοπούλου με το Citroen C2 θα προσπαθήσουν να διεκδικήσουν τη νίκη, αν και στη μάχη της Α/6 θα βρουν απέναντι τους, τους Ζούνη-Κοκκινάκη με το MG. Στη μάχη της Α/5, όμως, θα πρέπει να προσθέσουμε και τον τοπικό Θανάση Κόντη με το Toyota Yaris και τον Γιάννης Τζόγια στο δεξί του μπάκετ, αλλά και τους Αγγελέτο-Ιντζόγλου, με ίδιο αυτοκίνητο.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ολοκληρώθηκε η "πανηγυρική" εκκίνηση του 14ου Rally Κορίνθου. Συνολικά 38 πληρώματα ανέβηκαν στη ράμπα για να πραγματοποιήσουν αυριο τις 7 Ειδικές Διαδρομές. Μεταξύ άλλων παρευρέθησαν οι κ.κ. Αλέξανδρος Πνευματικός, Δήμαρχος Κορινθίων, Σωκράτης Τόγιας, ΔήμαρχοςΣαρωνικού, Γιάννης Ανδρέου, αντιδήμαρχος Κορινθίων, καθώς και πλήθος κόσμου. Στην αρχή της εκδήλωσης κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στην μνήμη του αδικοσκοτωμένου μικρού θεατή, όπως επίσης και του Κορίνθιου αγωνιζόμενου και μέλους της Α.Λ.Α. Κορινθίας Δημήτρη Γιαννόπουλου. Σε ένδειξη πένθους οι οδηγοί θα κρεμάσουν στα αυτοκίνητα μαυρη κορδέλα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Ο Νίκος Θωμάς, με τον Άγγελο Λοϊζίδη ήταν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του 14ου Ράλλυ Κορίνθου, αφού κατάφεραν να σημειώσουν την παρθενική τους νίκη στο Παν.Π.Ράλλυ. Ο δεύτερος γύρος του θεσμού, χαρακτηρίστηκε από τον συναγωνισμό στο μεγαλύτερο μέρος του, αλλά και τον «ακροπολικό» χαρακτήρα του, όντας σκληρός για ανθρώπους και μηχανές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι από τα 38 πληρώματα που εκκίνησαν μόλις τα 17 κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Παρόλα αυτά, ο αγώνας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους τους οδηγούς, οι οποίοι αξίζει να σημειώσουμε έφεραν στα αυτοκίνητα τους μία μαύρη κορδέλα, ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του άτυχου 8χρονου που έχασε τη ζωή του την προηγούμενη εβδομάδα στο Auto Festival.
Πίσω στον αγώνα, ο Νίκος Θωμάς ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, αφού εκτός από ταχύτητα, συνδύασε και σοφή στρατηγική, ελέγχοντας ιδανικά το συναγωνισμό. Με τον Άγγελο Λοϊζίδη στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX, ξεκίνησαν με το πόδι στο πάτωμα και κατάφεραν να δημιουργήσουν μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Σε εκείνο το σημείο, οι μεγάλοι τους αντίπαλοι, Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν ένα κλατάρισμα στο Mitsubishi Lancer EVO IX, χάνοντας περισσότερα από δέκα λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Στη συνέχεια, ο πρώην συμμετέχον στo Pirelli Star Driver, έλεγξε με μαεστρία το συναγωνισμό και όπου χρειάστηκε, όπως για παράδειγμα στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους, πίεσε και κατάφερε στο τέλος να πανηγυρίσει δικαίως ο περσινός Πρωταθλητής Κύπρου την πρώτη του νίκη στο ελληνικό Πρωτάθλημα, κάτι που τον έφερε και στην κορυφή της βαθμολογίας. Πιο πίσω, όμως, γίναμε μάρτυρες μίας σπουδαίας μάχης για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης ανάμεσα στους Μίχο-Χειράκη και Κυρίτση-Ζακχαίο, αμφότεροι με Lancer ένατης γενιάς. Οι δυο τους αντάλλασαν δευτερόλεπτα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, και μέχρι την έκτη ειδική διαδρομή χωρίζονταν από εκατοστά του δευτερολέπτου! Κάπου εκεί, όμως, ο Βασίλης Κυρίτσης και ο Νίκος Ζακχαίος είχαν τη στιγμή τους, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου στην ε.δ. Χιλιομόδι και να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν. Κρίμα το ταχύτατο πλήρωμα, το οποίο στις ειδικές της Κορίνθου απέδειξε ότι η επίδοση του Πύργου δεν ήταν πυροτέχνημα και ότι όταν κερδίσουν σε εμπειρία στο χώμα, μία επιφάνεια που γνωρίζει ελάχιστα ο ταχύτατος οδηγός, θα είναι ικανοί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Κάτι που φυσικά ισχύει και για τον Δημήτρη Μίχο, που με τον Κώστα Χειράκη έφεραν το Mitsubishi Lancer EVO IX στη δεύτερη θέση της γενικής, εντυπωσιάζοντας και αυτοί με τις επιδόσεις του. Όλοι γνωρίζαμε ότι ο χαμηλών τόνων και ταχύτατος οδηγός είναι ικανός ακόμα και για τη νίκη στην άσφαλτο, αλλά στον Κόρινθο έδειξε ότι μπορεί να κάνει την έκπληξη και στο χώμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατάφερε να κερδίσει και ειδικές διαδρομές, εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του. Αν αποκτήσει και εμπειρία στο χώμα, στοιχείο που φυσικά του λείπει, μοιάζει ικανός για εντυπωσιακές επιδόσεις. Την πρώτη τριάδα και συγκεκριμένα το τρίτο σκαλί του βάθρου, κατέκτησαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12. Ο έμπειρος οδηγός, αντιμετώπισε πρόβλημα με το ιαπωνικό σεντάν, το οποίο πατινάριζε όταν υπερθερμαινόταν, αλλά κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα τετ α κε του κόστισε πολύτιμο χρόνο στην προσπάθεια του να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, κάτι που στο τέλος κατάφερε εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Κυρίτση, τερματίζοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο. Ακόμα ένας πολύπειρος συνδυασμός, ακολούθησε στη γενική κατάταξη, και συγκεκριμένα ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα, στο Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο «Βασιλιάς» εκμεταλλεύθηκε την εμπειρία του, και έχοντας ένα γρήγορο ρυθμό, δικαιώθηκε στο τέλος με την 4η θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησε ένα νεαρό πλήρωμα, που μέχρι πρότινος είχαμε την ευκαιρία να βλέπουμε με ένα Toyota Yaris, στα πηδάλια ενός Mitsubishi Lancer EVO VII. Ο λόγος για το Κωνσταντίνο Σαμαρά και το γνωστό σε όλους μας Στέλιο Χαλδαίο, οι οποίοι με ένα αυτοκίνητο σαφώς λιγότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με του ανταγωνισμού, κατάφεραν να τερματίσουν στην πρώτη πεντάδα της γενικής! Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι «Simetra»-Πάλλας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ακολουθώντας και αυτοί με τη σειρά τους το δικό τους ρυθμό που τους έφερε στην έκτη θέση της γενικής. Οι Νασσούλας – Πατρικούσσης με το Subaru Impreza και οι Μουρίκης – Κουζιώνης με το Mitsubishi Lancer έκτης γενιάς, αμφότερα προδιαγραφών κατηγορίας Α, συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα της γενικής. Το χειροκρότημα, όμως, των θεατών κέρδισαν οι τοπικοί Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 της κατηγορίας Α/6. Οι πρώην Πρωταθλητές F2, επέστρεψαν στη δράση στα χώματα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, και απέδειξαν ότι παραμένουν ανταγωνιστικοί. Ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στην κατηγορία F2, στην οποία και επικράτησαν δικαίως, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι σε κάποιες περιπτώσεις πραγματοποίησαν ταχύτερο χρόνο από συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές. Ο Γιώργος Πάζης ή «Pazonen», μαζί με τον Λάζαρο Καράσο, ακολούθησαν στη δεύτερη θέση της F2, όντας και πρώτοι με διαφορά στην Α/5, ένα αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην κορυφή της σχετικής βαθμολογίας. Ο ταχύτατος οδηγός από τη Θεσσαλονίκη, πάντως, και σε αυτόν τον αγώνα κινήθηκε με το γνωστό του τρόπο, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους και σε επίπεδο γενικής. Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι στην κατηγορία Ε επικράτησαν οι Αντώνης και Δημήτρης Δημόπουλος με Toyota Starlet, την ώρα που άτυχοι στάθηκαν οι Δριτσόπουλος-Κρασούλης με Renault Clio, οι οποίοι εγκατέλειψαν από υπερθέρμανση του κινητήρα, και ενώ είχαν τη δική τους μάχη με το πλήρωμα του Starlet και βρίσκονταν στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Μετά από δύο αγώνες σε χωμάτινες επιφάνειες, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα επιστρέψει στο προσκήνιο στις 29-30 Μαίου στις ασφάλτινες ειδικές του Βόλου, με την τέλεση του Ράλλυ Κένταυρος. Μέχρι τότε, υπομονή ως το Ράλλυ Φίλιππος στις 24-24 Απριλίου, στο πλαίσιο του Κυπέλλου Ασφάλτου, το οποίο ουσιαστικά σηματοδοτεί και την πρώτη ασφάλτινη συνάντηση της χρονιάς.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου