Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

16o rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ 2010

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Η Λέσχη αυτοκινήτου Βεροίας δηλώνει παρούσα και πανέτοιμη για τη διοργάνωση του πρώτου ασφάλτινου ράλι της χρονιάς. Φέτος, το 16ο Ράλι Φίλιππος μετράει στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, καθώς και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Αύριο τα αυτοκίνητα θα περάσουν από τεχνικό έλεγχο και το βράδυ έχει προγραμματιστεί να γίνει η εκκίνηση του αγώνα στην πλατεία Ελιάς.Τα αυτοκίνητα, όταν πάρουν σημαία, δεν θα φύγουν από τον χώρο της εκκίνησης, αλλά θα παραμείνουν στο park ferme μέχρι το πρωί της Κυριακής. Η εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου για τις ειδικές διαδρομές θα γίνει το πρωί της Κυριακής στις 10:00. Ο τερματισμός αναμένεται να γίνει στις 15:30 το μεσημέρι, ενώ οι απονομές των κυπέλλων θα γίνουν στην πλατεία της Ελιάς στις 16:30. Φέτος, παρά τις δυσκολίες του μηχανοκίνητου σπορ στην πατρίδα μας με τις αλλεπάλληλες ακυρώσεις αγώνων, η λέσχη Βεροίας κατάφερε να μαζέψει συνολικά 37 πληρώματα και να πραγματοποιήσει τον αγώνα.
Ακολουθούν τα ωράρια του αγώνα καθώς και οι συμμετοχές του.
Ωράριο 16ου Ράλι Φίλιππος Kυριακή 25 Απριλίου
Εκκίνηση Βέροια Ι 10:00

1 Ε.Δ Αλιάκμωνας Ι 10:15

1Α Service (A) IN 11:18

1Β Service (A) OUT 11:48

2 Ε.Δ. Φυτεία I 12:08

3 Ε.Δ Αλιάκμωνας ΙΙ 13:01

3A Regrouping IN 14:04

3B Regrouping OUT – SERVICE (B) IN 14:14

3C Service (B) OUT 14:44

4 Ε.Δ.Φυτεία II 15:04

5 Βέροια II - Τερματισμός 15:47

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ


Μολις τελειωσε η συνεδριαση των αγωνοδικων  ανακοινωθηκαν  τα αυτοκινητα που περασαν τεχνικο ελεγχο και που θα εκκινησουν  αυριο. Το νουμερο των συμμετεχόντων τελικα πληρωμάτων δείχνει την φετεινη καταντια των αγωνων ραλλύ.....

Ο Κωστας Καραπετσανος επι το εργο των συνεντευξεων αποσπα απο τους αγωνιζομενους τις πολυ ενδιαφερουσες δηλωσεις τους για τον αγωνα και το 2010.......

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ

Ειχε σαφεστατα φημολογηθει αλλα κανενας δεν ηθελε να πιστεψει αυτο που τελικα προεκυψε μετα τον τεχνικο ελεγχο του 16ου ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ. Το υποβόσκων και τελικα βεβαιωθεν της ΜΗ παρουσίας των ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ στην διοργάνωση της Βεροιας που εστειλε τις πενιχρες συμμετοχες των 37 πληρωμάτων στις μόλις 30, ητοι τις εξης 29 που θα τρεξουν μια που μια εκ των 30 δεν εκκινει τελικά. ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ λοιπον και ΖΗΤΩ Η ΚΑΡΑΞΕΦΤΙΛΑ των φετεινων ελληνικων αγωνων οπου η "παροχολογία" που δρα ανασταλτικα λογω της αναμενόμενης σύγκρισης διαφοροποιημένων παροχών απο καθε λέσχη εξ αιτίας του που βρίσκεται (εδρευει) η λέσχη οπότε και ανάλογα του πληθυσμιακου κοινωνικου status εχει διαφορετικα στανταρ η κάθε λέσχη απο την αλλη,   η εφαρμογη των κανονισμων (HANS και λοιπα), οι "κοντρες" για την εγγραφη σε ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ, η δυστοκία και οικονομικη δυσκολια των καιρων αλλα και τα κατω απο το "τραπέζι" μαχαιρώματα, στελνουν το παλαι ποτε αγαπητο σπορ των αγωνων αυτοκινήτου στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας (του χώρου), με ηθικούς αυτουργούς τους γνωστούς - "αγνωστους" και μη εξαιρετέους. Και διερωταται κανενας ετσι απλα.....Ολα αυτα τα εξοδα που εκανε η λέσχη της Βεροιας για να στησει ενα αγωνα (τον παρθενικο του φετεινου Κυπέλου ασφάλτου που εχει να βγαλει πολυ γέλιο στη συνεχεια) ποιος θα τα καλύψει αφου μαθηματικα η λέσχη ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ σολο? Ετσι λοιπόν η λέσχη θα πληρωσει νταλίκα(ες), (για ποιον αραγε λόγο?) Κρίμα λοιπόν τα παρακατω για να τα θυμίσουμε που αν μη τι αλλο δημιουργησαν υποχρεωσεις σε ανθρώπους που χορηγησαν σε ενα αποτελεσμα που μαλλον δεν πρόκειται και να τους ικανοποιησει ιδιαιτερα. (Επι του αριθμου συμμετεχόντων για να μην παρερμηνευθουμε)
".................Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας σε συνεργασία με την ιστοσελίδα zougla.gr θα μισθώσει αυτοκινητάμαξα για την μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων για την συμμετοχή τους στο 16ο ΡΑΛΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ από Αθήνα - Βέροια και αντίστροφα επίσης προσφέρει δωρεάν διαμονή για τα πληρώματα το Σάββατο το βράδυ..................".
Πριν παμε στην "πανηγυρικη" εκκινηση που δοξα τον Θεό οι Βεριωτες θα την τιμήσουν γιατι η οδός Ελιας και η κεντρικη πλατεία σφίζει ζωης το Σαββατόβραδο, ρίξτε μια ματια και ετοιμαστειτε ψυχολογικα γιατι η παραταση στις συμμετοχες του πολυδιαφημισμενου 1ου rally sprint της ΛΕΜΑΧ προσωπικα με προβληματίζει. Θα παρουμε κρυάδα και απο εκει? Και μην τρεξετε να ρίξετε το "καλοπιστο" σχόλιο σας για την Λ.Α.Μ.Α.  Στην Αμφίκλεια την "κρυάδα" την εχουμε ψιλοδιαβεβαιωμένη. Με 20 σχεδόν πληρώματα δηλωμένα ( με το "ελαφρυντικο" οτι ειναι ακομα Σαββατο και σε μας οι συμμετοχες λήγουν μία και εξω την Δευτερα στις 14.00 μ.μ.), αποδεικνύεται οτι ουτε το Οινοχώρι-Ζαγκανας με 41 χιλιόμετρα ειδικης που καποτε (με αυτα τα χιλιόμετρα και σαφως οχι αυτο τό κόστος) εκαναν μινι ραλλύ, συγκινει κανεναν. Ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Γενικα και ειδικα......
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ
(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ: Κ.ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ)


Το "φωτογραφικο ρεπορτάζ" που ακολουθει ενδεικτικα ειναι απο τον Ανδρέα Αποστολίδη.
και 2 πολυ ενδεικτικες φωτο του ιδίου απο την καταμεστη απο κόσμο αφετηρία
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤA
Ετσι ξεκινησαν και ετσι παρεμειναν μεχρι το τέλος. Και διευκρινίζουμε οτι η σειρα καταταξης 1,2,3 και στις 4 ειδικες διαδρομες του αγώνα ηταν υποθεση των "Χριστόφορου", Κωνσταντινίδη και Μανωλόπουλου. Ο "Χριστόφορος" προσθετοντας σταθερα δευτερόλεπτα σε καθε ειδικη απο τις 4, εφτασε στο τέλος του αγωνα στην 1η θεση που ειχε και σε ολες τις ειδικες με μια διαφορα 47΄΄ και 26 εκατοστων από τον Κωνσταντινίδη ο οποίος "παντρεύτηκε" την δευτερη θεση σε ολες τις ειδικες, παρόμοια με τον Μανωλόπουλο που εκανε το ιδιο αλλα για την τρίτη θέση. Στην 4η θεση και πρωτη στην F2 πλασαρίστηκε ο Πλαγος 5,5 δευτερόλεπτα μπροστα απο τον Τοψή που ηταν στο τέλος του αγώνα πέμπτος. Την εξαδα εκλεισε ο Μπεσλίδης, ενω την F3 κέρδισε επίσης ο Πλάγος με δευτερο ομως τον Ξενοκώστα εδω, ενω στην F2 δευτερος πίσω του ηταν ο Κοσμίδης.Απο τα 29 αυτοκίνητα που εκκίνησαν 9 εγκατέλειψαν και τερμάτισαν ωσαύτως τα 20 καταχειροκροτούμενα απο τις αρκετες εκατονταδες των θεατων που δείχνοντας το πάθος της περιοχής για αγώνες εδωσαν στο βουνο το αγωνιστικο παρών σε μια ποικιλία ηλικιων και φύλων. Η εικόνα θύμιζε εκεινα τα "αγρια" ξεσπάσματα κόσμου της Πελοποννήσου μονο που στην Βορεια Ελλαδα υπάρχει σαφέστατα πολυ ποιο πολιτισμένη συμπεριφορα του κόσμου και συνεργασία με τους κριτες ωστε ακόμα και ενας αγώνας με τέτοια πληθώρα θεατών να τελειωνει χωρία καμμία προστριβή κανενός με κανέναν. Μόνο παραπονο των θεατων οι "ελάχιστοι" συμμετεχοντες αφου οπως ειχαμε χθές γράψει οι Ιστορικοι για λόγους που δικαιολογείται υποχρεωτικά  ενα Δελετίο τύπου απο μέρους τους δεν "ανεβηκαν" στην ομορφη Βέροια στελνοντας τον 1ο αγωνα του κυπέλλου ασφάλτου, αλλα και αγωνα που προσμετρουσε στον δικο τους θεσμό στο πενιχρό νούμερο των 29 συμμετεχόντων εκ των 37 δηλωμένων. Ποιός εχει ευθυνες για ολα αυτα? Ειναι γνωστο και παραφιλολογία να τα επαναλαμβανουμε ξανα και ξανα!. Ας ελπίζουμε οτι η συνέχεια στο Κένταυρος και εν επεκτασει στην Πάτρα θα ειναι καλύτερη απο πλευρας συμμετοχων, αν και υπάρχει μεγαλη αμφιβολία γι΄αυτό απο πολλούς. Κλείνοντας να υπενθυμίσουμε οτι απο αύριο το πρωί Δευτέρα 26 Απριλίου 2010 θα διατίθενται σε ολους τους ενδιαφερόμενους το official dvd του αγώνα με συνεντεύξεις απο τον τεχνικό ελεγχο, ειδήσεις και ρεπορτάζ απο τον αγώνα, καθως και τα καλύτερα οπως παντα πλάνα απο απίθανες και μοναδικά πρωτότυπες τηλεοπτικες γωνίες που η 30ετη εμπειρία μας μας κανει να γνωρίζουμε και να επιλέγουμε για ολους εσάς τους fun των
Ελληνικων Επιχειρήσεων Βίντεο - Κ.Καραπετσανος 
Για οσους ενδιαφέρονται μπορουν να δουν
τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου