Τρίτη 11 Μαΐου 2010

39ο Ράλι Θερμαϊκού

Όλα έτοιμα για την οργάνωση του 39ου Ράλι Θερμαϊκού, που φέτος θα διεξαχθεί στις 15 & 16 Μαΐου. Ένας αγώνας όπου 35 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή και θα ριχτούν στις πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα, Παλαιόχωρα με 12,7 Km (τρία περάσματα) και ο Τσουκαλάς με 13,17 Km (δύο περάσματα) και συνολικό μήκος αγλωνα 211 Km.
Εκκίνηση και τον τερματισμός στην Αρναία Χαλκιδικής.
Η οργανωτική επιτροπή ευχαριστεί θερμά για την υποστήριξη τέλεσης του αγώνα την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής, τον Δήμο Αρναίας και την EXPRESS SERVICE. Επίσης τις εταιρείες: Λιπαντικά RS200 Motoroil, την Φέτα Καραγιάννη, τα Χρώματα-Σιδερικά Γιαννούσης & ΣΙΑ Α.Ε., τις Ζωοτροφές Τριανταφύλλου, τον παραδοσιακό ξενώνα ‘’Πράσινο Χωριό’’, την αντιπροσωπεία Suzuki Διαμαντόγλου και την “H & R” ΤΟΨΗΣ Π. για την ευγενική χορηγία τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα μπορείτε να απευθύνεστε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24 Θεσσαλονίκη, τηλέφωνο 2310.423220, Fax 2310.423221.
  http://www.aoth.gr/  και e-mail: info@aoth.gr
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΓΩΝΑ
Ολοκληρώθηκε το 39o Rally Θερμαϊκού με 28 πληρώματα να περνούν την ράμπα του τερματισμού. Νικητές οι Μαυροδής Διονύσης –Κυπαρίσσας Δημήτρης με Mitsubishi Evo IX, δεύτεροι με ίδιο αυτοκίνητο οι Τόψης Παντελής –Τσότσος Κώστας και στη 3η θέση τερμάτισαν οι Μπεσλίδης Ιωάννης –Νάνος Χρήστος με VW Golf III Kit Car.




ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
Με νικητή τους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου και σύμμαχο τον καιρό, τερμάτισε το 39ο Ράλι Θερμαϊκού στην Αρναία Χαλκιδικής. Είχαμε καιρό να απολαύσουμε έναν τόσο ολοκληρωμένο αγώνα, με ευχαριστημένους θεατές, αγωνιζόμενους, Μ.Μ.Ε., τοπική κοινωνία και τέλος τους οργανωτές. Σημαντικό ρόλο σε αυτό «έπαιξε» καταρχήν ο καιρός, ο οποίος από χειμωνιάτικος την προηγούμενη μεταμορφώθηκε σε υπέροχα καλοκαιρινός. Τους δυνατούς ανέμους, την ομίχλη και την βροχή του Σαββάτου, διαδέχθηκε μια ηλιόλουστη ζεστή Κυριακή. Μάλιστα ο καιρός ήταν τόσο ανεκτικός που περίμενε να τερματίσει και ο ουραγός την 5η και τελευταία ειδική του αγώνα για να ξεκινήσει και πάλι να βρέχει καταρρακτωδώς. Έτσι, και με την ειδική διαδρομή Τσουκαλά καθαρή από τα φύλλα που είχαν πέσει την προηγούμενη, δεν υπήρχε πλέον κανένα εμπόδιο στο να διεξαχθεί ένας καταπληκτικός αγώνας. Όπερ και έγινε, με τα 35 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή και πέρασαν την ράμπα εκκίνησης το Σάββατο βράδυ, έτοιμα να οδηγήσουν στο όριο διεκδικώντας μια θέση στο βάθρο.
Μεγάλοι νικητές, παρά την ποινή των 20 δευτερολέπτων, οι Μαυροδής-Κυπαρισσάς με Mitsubsihi Lancer Evo 9 που ήταν ταχύτεροι στις 4 από τις συνολικά 5 ειδικές. Το δεύτερο Mitsubsihi Lancer Evo 9 του αγώνα, με πλήρωμα τους Τόψη - Τσότσο, έδωσε μεν θέαμα στους θεατές με πλαγιολισθήσεις αλλά τερμάτισε δεύτερο γενικής. Έναν εκπληκτικό αγώνα έκαναν οι Μπεσλίδης-Νάνος VW Golf GTi Kit Car και Καραβασίλης-Κολλαράς Peugeot 106 S16 αντίστοιχα, με τους πρώτους να κερδίζουν την 2η ειδική διαδρομή και να τερματίζουν τρίτοι γενικής και τους Καραβασίλη-Κολλαρά να έχουν ξεπεράσει την έξοδο που είχαν στο Σπριντ Πτολεμαΐδας και να εκτοξεύουν το κατηγορίας Α6 Peugeot όχι μόνο στην πρώτη θέση της Α6 αλλά και στην τέταρτη θέση γενικής.
Πέμπτοι στην γενική κατάταξη οι Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου που οδήγησαν το Peugeot 206 Kit Car με απίστευτους ρυθμούς πιέζοντας καθόλη την διάρκεια του αγώνα, καθώς «έφαγαν» ποινή 20 δευτερολέπτων στην πρώτη ειδική, χάνοντας όμως τελικά την μάχη με τους Καραβασίλη-Κολλαρά. Ευτυχισμένοι πρέπει να αισθάνονται οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης που κατάφεραν μετά τις απανωτές εγκαταλείψεις όχι μόνο να τερματίσουν το Honda Civic Type R αλλά να φιγουράρουν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης και να ανέβουν στον ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία A7.
Μεγάλη μάχη με τα δευτερόλεπτα δόθηκε όμως και μεταξύ των Τρατσέλα-Μικρούλη και Σανιδά-Τριαναφύλλου με Peugeot 106 S16 αμφότεροι. Η μάχη κερδήθηκε τελικά από τους πρώτους που πέρα από την 7η θέση γενικής κέρδισαν επάξια και την δεύτερη θέση της Α6 αφήνοντας την όγδοη θέση γενικής και τρίτη στην Α6 στους συναθλητές τους. Οι κορίνθιοι Μπίστας-Μπακλώρης δεν μπόρεσαν να καλύψουν την διαφορά από τους τρίτους τερματίζοντας το Citroen C2 στην ένατη θέση γενικής και στην τέταρτη θέση της Α6, μόλις τρεισήμισι δευτερόλεπτα πίσω από τους τρίτους. Την δεκάδα γενικής έκλεισαν οι Κοσμίδης-Γεωργούσης που με το Peugeot 306 αν και κινήθηκαν γρήγορα δεν μπόρεσαν να απειλήσουν, μένοντας ικανοποιημένοι με την δεύτερη θέση στην κατηγορία Α7. Τρίτη στην Α7 τερμάτισαν Βελέζης-Μαύρος με Ford Fiesta. Τις κατηγορίες Ε11, Ε12 και Ν2 κέρδισαν οι θεαματικοί Λάκης – Καμζέλης με Opel Manta πατέρας, οι πατέρας και γιός Μανολόπουλος με το θρυλικό Renault 5T Maxi και οι Τρύφος-Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS αντίστοιχα. Μεγάλοι τυχεροί - άτυχοι του 39ου Ράλι «Θερμαϊκού» ήταν τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδη που βίωσαν μια τρομακτική αλλά ευτυχώς αναίμακτη έξοδο στην 4η ειδική με το Peugeot 205.



1 σχόλιο:

  1. ΤΡΕΙΣ Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΥΡΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή