Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

30o RALLY ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 2010

Ο αγώνας που διοργάνωσε η έμπειρη τοπική λέσχη ΑΛΑΛ στέφθηκε από επιτυχία, όπως άλλωστε είπαν και οι αγωνιζόμενοι. Η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής το απόγευμα του Σαββάτου αποδείχθηκε ευεργετική, τόσο για τους αγωνιζόμενους όσο και για τους θεατές, οι οποίοι γενικά βρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα (Μπράλος, Καστέλια, Παύλιανη) για να θαυμάσουν από κοντά τους πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπως είχε διαφανεί από το πρωί, ο καιρός θα διαδραμάτιζε καθοριστικό ρόλο στην τελική έκβαση του αποτελέσματος του 30ού Ράλλυ Φθιώτιδας και αυτό τελικά συνέβη.

Οι βρεγμένες ειδικές διαδρομές, βοήθησαν όπως αποδείχθηκε τους εξαιρετικούς στην άσφαλτο Δημήτρη Μίχο-Κώστα Χειράκη, ώστε να κατακτήσουν την πρώτη τους νίκη στο Παν.Π.Ρ., με το λευκό Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο λόγος ήταν πως οι ίδιοι δεν είχαν το ιδανικό στήσιμο στο στεγνό, κάτι που φάνηκε στο Μπράλο, όπου οι αντίπαλοί τους, Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» σημείωσαν τρις τον ταχύτερο χρόνο. Όμως, οι διαδρομές Καστέλια και Παύλιανη, ευνόησαν το συμπαθέστατο πλήρωμα από την Καλαμπάκα, που με εξαιρετική τακτική επικράτησε, αν και στο τέλος είχε ορισμένα προβλήματα με ρεταρίσματος. Όμως, ο τερματισμός στην κορυφή τους αντάμειψε, ίσως και για ότι στερήθηκαν στο Βόλο. Ο Δημήτρης Μίχος, είναι γεννημένος στις 1/6/1964 στην Καλαμπάκα, όπου και διαμένει μόνιμα με τη σύζυγο και τα 3 παιδιά τους. Η πρώτη συμμετοχή του 46χρονου οδηγού ήταν στην ανάβαση Μετεώρων το 1986, με Opel Ascona, ενώ η επόμενη συμμετοχή του πληρώματος θα γίνει καλώς εχόντων των πραγμάτων στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Επιστρέφοντας στα καθαρά αγωνιστικά, τους νικητές ακολούθησαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ». Οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος και πρωταθλητές Ελλάδος, ταλαιπωρήθηκαν αρχικά στη βροχή, αφού ο Άρης Βωβός δεν είχε την αίσθηση που θα ήθελε, ενώ στο δεύτερο σκέλος, αν και μετά την 5η ε.δ. μείωσαν τη διαφορά στο 1 δλ., αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να κάνει διακοπές και να χάσουν κάθε ελπίδα νίκης. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος, με το Subaru Impreza N12. Μπορεί χθες να έχασαν ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος, ωστόσο σήμερα έδειξαν την ποιότητά τους και θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως οι άνθρωποι του αγώνα, αφού κέρδισαν 3 ειδικές διαδρομές και σκαρφάλωσαν στην τριάδα, δείχνοντας τις μεγάλες ικανότητές τους. Μπορεί ο Πάνος Χατζητσοπάνης να γνωρίζει καλά τις διαδρομές της ιδιαίτερης πατρίδας του, ωστόσο αυτό ισοσταθμίζεται από την αποχή του από τους αγώνες και τον καιρό απουσίας από το μπάκετ του Impreza N12. Μακάρι, η παρουσία του πληρώματος να συνεχιστεί, παρά τα αντίθετα λεγόμενα του 3 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος. Τέταρτοι, αλλά μέσα στη μάχη, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος που εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του εξαιρετικού VW Golf Kit Car που προετοιμάζει ο οδηγός με τον αδελφό του Κώστα και διασκέδασαν, αν και σε κάποια σημεία δυσκολεύτηκαν από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κυρίως στο βρεγμένο. Πιο πίσω, δόθηκε μεγάλη μάχη για τη νίκη στην κατηγορία F2. Τελικά, χαμογέλασαν περισσότερο οι Γιώργος Κοσμόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης, που αν και δεν έκαναν σωστή επιλογή ελαστικών το πρωί, επιβραβεύτηκαν το μεσημέρι και επέστρεψαν δριμύτεροι στη μάχη της κορυφής την οποία κατέκτησαν, με το Renault Clio R3. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στην πρώτη της F3, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης, με το Peugeot 206 S1600 που φέρει και τα αυτοκόλλητα του περιοδικού μας. Αυτός ήταν μόλις ο 2ος αγώνας του νεαρού οδηγού με το γαλλικό αυτοκίνητο και η βελτίωσή του ήταν φανερή, ενώ άτυχη στιγμή για το πλήρωμα αποτέλεσε μια άκυρη εκκίνηση που τους κόστισε 10 δλ. ποινής. Ακριβώς πίσω από το πλήρωμα του Peugeot, βρέθηκαν οι πρωταθλητές F2 Γιώργος Γεροδήμος-Νίκος Κοτσιλιάνος, με το Honda Civic της κλάσης Α/7. Το πλήρωμα από την Καλαμπάκα, βρέθηκε στη μάχη της κορυφής, αν και δεν ακολούθησε επιθετική τακτική, αφού ο κύριος στόχος ήταν ο τερματισμός, μετά την ατυχή έξοδο στο Ράλλυ Κένταυρος, ώστε ο συμπαθής οδηγός να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του. Από εκεί και έπειτα, στις επιμέρους κλάσεις υπήρξαν αρκετές ακόμη μονομαχίες. Στην Α/6, τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Βασίλης Γάτσος-Μαρία Αμαραντίδου, με Citroen Saxo μετά από μεγάλη μάχη, όχι μόνο με toυς Γιώργο Αργυρίου-Δημήτρη Πάσχο με Opel Corsa, αλλά και με τους Γιώργο Κυριακόπουλο-Δημήτρη Τριπιντή. Οι δεύτεροι, τέθηκαν εκτός μετά την και οι τρίτοι στην τελευταία ειδική διαδρομή από εκκεντροφόρο, ενώ είχαν προλάβει να καλύψουν το χρόνο που έχασαν χθες εξαιτίας προβλήματος στο μπουζί του Peugeot 106 Rallye, έχοντας σημειώσει και έναν εξαιρετικό 4ο χρόνο γενικής στην Παύλιανη. Όλοι τους, κινήθηκαν ταχύτατα σήμερα. Στην Α/5, επικράτησαν οι Δημήτρης και Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου με Toyota Yaris, ενώ στην κατηγορία Ε οι Απόστολος Τσιλίκας-Σάββας Κούκουνας, με Opel Manta της Ε/11. Σε αυτή την κατηγορία, αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία των Λάππα-Σαρικά, οι οποίοι σημείωναν εξαιρετικούς χρόνους προτού τεθούν εκτός με το Peugeot 205 και προηγούνταν στην κατηγορία. Εξαιρετικές επιδόσεις είχαμε όμως και στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων. Κορυφαίοι αποδείχθηκαν οι Λουκάς Γιαννακούλης-Γιώργος Πετρόπουλος, που με τη λευκή Porsche 911 κατάφεραν να κερδίσουν ειδική διαδρομή σε επίπεδο γενικής, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε αγώνα του Παν.Π.Ρ. από πλήρωμα αυτής της κατηγορίας. Συνεχίζοντας με πολύ καλούς χρόνους, τερμάτισαν εντέλει στην 6η θέση σε επίπεδο χρόνων, αν και δεν προσμετρούν στη γενική κατάταξη, ανάμεσα στους κορυφαίους δικίνητους συνδυασμούς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μιχάλης Λυκάκης-Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης με το Ford Escort, ενώ οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης στάθηκαν άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του δικού τους Ford Escort και ενώ ήταν στη μάχη της κορυφής. Τέλος, στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Βασίλη Ζάχου-Βαγγέλη Ασπρόμουγγου, μετά από έξοδο και ενώ προηγούνταν στην F2 με το Citroen C2 R2 Max, των Θανάση Τσίλη-Μάνου Αχτίδα όταν έχασαν τροχό του Mitsubishi Lancer EVO IX και Θόδωρου Πέππα-Σταμάτη Κατσίμη, οι οποίοι βρίσκονταν στην 5η θέση με ακόμη ένα Lancer, προτού τους προδώσει η τουρμπίνα. Η ατυχία χτύπησε για ακόμη μια φορά τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, οι οποίοι έμειναν από πεταλούδα γκαζιού αρχικά και ενώ είχαν βρεθεί επικεφαλής της F2 και εγκατέλειψαν τελικά στην τελευταία ειδική διαδρομή, αφού έμειναν από δυναμό με το Renault Clio Ragnotti. Το 30ό Ράλλυ Φθιώτιδας πέρασε στην ιστορία σαν ένας καλά οργανωμένος αγώνας με μάχες για τη νίκη σε όλες τις κατηγορίες, άστατο καιρό αλλά και αρκετό κόσμο στις ειδικές διαδρομές. Το Παν.Π.Ρ. σταματά ενόψει καλοκαιριού και επόμενος αγώνας του θεσμού είναι το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στη Θεσσαλονίκη, στις 11-12 Σεπτεμβρίου.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ 
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ
“Μπράλος” τρείς φορές, η μία το Σάββατο 19/6 ώρα 18:35΄, “Καστέλια” δύο, και ταχύτατη “Παύλιανη” άλλες δύο φορές, λοιπόν για το 30ο ΡΑΛΛΥ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ από την Α.Λ.Α.Λ 19 & 20 Ιουνίου, με επίσημο χορηγό την “ΘΕΡΜΟΠΕΤΡΟΛ - ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ”, και υποστηρικτές την “PΑZONEN-ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ”του Γ.Πάζη από την Θεσσαλονίκη, και την “ΑΦΟΙ ΖΑΧΑΡΑΚΗ - ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ YACCO”. Βεβαίως συνδιοργανωτές μας ο Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Λαμιέων, ο Δήμος Γοργοποτάμου και ο Δήμος Γραβιάς, υπο την αιγίδα πάντα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φθιώτιδος,και χορηγούς εποικινωνίας το Star κεντρ.Ελλάδος, το Rally.gr, το xwmatinos.gr και το driversnews.gr. Η υποβολή συμμετοχών εχει ήδη αρχίσει από τις 31/05/2010,ειτε στο fax της ΑΛΑΛ : 2231037722 είτε ηλεκτρονικα στο mail : info@alalamias.gr, και θα διαρκέσει εως και την Τετάρτη 09/06/2010 ώρα 21:00΄. Πρίμ Εκκίνησης 50 ευρώ για όλους τους αγωνιζόμενους θεσμοθετήθηκε από την Α.Λ.Α.Λ.
Εκκίνηση από την Πανελλήνια Εκθεση Λαμίας (ΠΕΛ) το Σάββατο 19/6/2010 ώρα 18:15΄, service park, και park ferme επίσης στην ΠΕΛ, Τερματισμός στην Πλατεία Ελευθερίας στην Λαμία, την Κυριακή 20/06/2010 ώρα 15:20΄, η δε απονομή στην αίθουσα του Δ.Σ. του Δήμου Λαμιέων (Αινιάνων 6 2ος όροφος),όπου και η Γραμματεία του αγώνα,την Κυριακή 20/06/2010 ώρα 18:00΄. Ο 4ος λοιπόν γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που προσμετρά και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, πολύ όμορφα σχεδιασμένος και με μεγάλη έμφαση στην ασφαλή διεξαγωγή του, περιμένει όλους τους αγωνιζομενους, υποσχόμενος οδηγική απόλαυση, και όλους τους φίλους θεατές να παρακολουθήσουν το όμορφο θέαμα που αναμένεται να δώσουν οι “μάχες” των πληρωμάτων με το χρονόμετρο._(

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου