Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2010

ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΟΥ RALLY SPRINT ΤΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΟΥ RALLY SPRINT ΤΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
Εν προκειμένω για να καταθέσω και εγω την αποψή μου (υποκειμενικότατη) αλλα ετσι πιστεύουμε εμείς εδω πάνω στον καθαρό αέρα. Οι «σπριντάκηδες» (στο σύνολο τους ερασιτέχνες με ολη την σημασία της λέξης και "παντελονίδιοι" απαντες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) θέλουν το ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ τους, την παρακίνηση, την παράκληση αν το θέλετε για να εχει ο αγώνας συμμετοχές επειδη ο αγώνας ειναι των αγωνιζόμενων και αυτοι ειναι η κινητήρια δύναμη του. Το απρόσωπο (με ενα ξερο δελτίο τύπου) της ανακοίνωσης ενός γώνα, με ημερομηνία και ημέρα λήξης συμμετοχών την Παρασκευή, οταν ΟΛΟΙ ξέρουν χρόνια οτοι μπορουν να δηλώσουν την Δευτέρα μέχρι το βράδυ (εκ πείρας την Δευτέρα δηλώνει το 80% των συμμετοχων αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους), προδιαγράφει το λάθος ξεκίνημα για την διοργάνωση ενός τέτοιου αγώνα. Από εκει και πέρα η φιλοσοφία της «μεγάλης λέσχης» (του παρελθόντος) και της μελλοντικης (μεγάλης), ισως προδιαγράφει ένα σνομπισμό του επιπέδου «εδώ ειμαστε οποιος θέλει να τρέξει μπορει μεσα στα πλαίσια του νόμου να δηλώσει και να τρέξει, αν θέλει αν δεν θέλει δεν θα σκάσουμε κι ολας». Η εγωιστικη αυτή αποψη ειχε σαν αποτέλεσμα τις συμμετοχές του περσυνου Φθιώτιδας, του περσυνου Φωκίδας του Μαύρου Ρόδου κ.λπ. αλλων πρωταθληματικων αγώνων ραλλύ και αναβάσεων (Αγία Αννα ας πούμε), για πολλους λόγους που εχουν ένα επιστέγασμα. Εδώ είναι η «μεγάλη λέσχη» ελάτε δηλώστε και τρέξτε.
Οι αγωνιζόμενοι ειπαμε δεν είναι επαγγελματίες. Εχουν δουλειές να κάνουν για να επιβιώσουν σε δυσκολότατες οικονομικές συνθήκες, και το τελευταίο που θα σκεφτουν είναι αν θα περάσει η ημερομηνία υποβολής της δήλωσης συμμετοχής η όχι. Και καλα στο πρωτάθλημα. Στα σπρίντ κανένας δεν πρόκειται να θυμηθει τίποτα όταν είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ αυτοι που θα παρακολουθήσουν θεσμό (με όλα οσα καλα η κακα, για ασφάλεια η όχι προκύπτουν κάθε χρόνο), και ειδικα φέτος που από το κύπελλο χωμάτινων ράλλυ σπρίντ εκτός 2 αγώνων (ο εξής ενας πήγε περίπατο) στην Ηπειρωτική Ελλάδα, οι υπόλοιποι 6 είναι στην Πελοπόννησο. Ποιος θα σηκωθει από πληρώματα της Λαμίας, Τρικάλων, Βόλου, Λιβαδειάς κ.λπ. να κάνει θεσμό χωμάτινων ράλλυ σπριντ όταν σε 6 από τους 8 αγώνες θα πρέπει να κάνει την εκστρατεία του Δράμαλη. Θα μπορούσαμε τεκμηριωμένα να γράφουμε και να συζητάμε με τις ωρες. Εν κατακλείδι όμως στο «δια ταύτα». Εγω δέχομαι την θεωρία της «μεγάλης λέσχης» επειδή εμείς εχουμε μια λεσχούλα επαρχιακή, ΟΧΙ σε πρωτεύουσα νομού, με μόνη πενιχρή οικονομική υποστήριξη ενός Δήμου με 1000 ευρώ για ένα αγώνα τον χρόνο, (όχι Νομαρχιων κ.λπ) και κάνουμε αγώνα ειτε ασφαλτινο με τα γνωστα 70-80 οληρώματα (σπριντ στον Παρνασσό), η χωμάτινο με 50-60 πληρώματα στο Καλλίδρομο, και δεν τον εχουμε ακυρώσει η αναβάλει ΠΟΤΕ! Και με οποιες καιρικες συνθηκες. Επειδη λοιπόν η «μεγαλη λέσχη» δεν γουστάρει να «παρακαλέσει» τους αγωνιζόμενους να πάνε να τρέξουν (να το πουμε ετσι απροκάλυπτα) γιατι ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΑΓΩΝΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ όταν είναι «μεγαλη η λεσχη», μεγάλες οι φιλοδοξίες της και μεγάλες οι διοργανώσεις όπως δειχνει η ιστορία της. Για να αποφασισει ότι στην καταληκτικη ημερομηνία εγγραφων «ηταν 6-7 πληρώματα ΜΟΝΟΝ δηλωμένα και δεν γίνεται». Και τι εκανε η «μεγάλη λέσχη» για να αυξήσει τα πληρώματα? Εβγαλε δελτία, γέμισε με δημοσιεύματα εφημερίδες και sites και blogs στο Ιnternet που λίγο πολύ παρακολουθουν οι πάντες. Ενημέρωσε στο site της τον κόσμο με χάρτες του αγώνα, με προσβάσεις για τους θεατές, με ενημερωτικά για οτιδήποτε χρειάζεται ο αγωνιζόμενος και εν επεκτάσει ο θεατής. Χρησιμοποίησε TV (αν μπορουσε) η εκπομές (αν υπάρχουν η εστω αυτές που υπάρχουν) για να γνωστοποιήση την εναρξη του αγωνιστικου ημερολόγιου στην κατά τα αλλα αμφιλεγόμενη ειδικη της Μάνδρας που μέχρι 20 ημέρες πρίν κρατιόταν σαν επτασφράγιστο μυστικο κρυφή, και διέρεαι συνεχως ότι και αυτος ο αγώνας θα πάει στην Πελοπόνησσο στην ειδικη Κλένια. Και ρωτάω: Oταν στους 6 αγώνες του θεσμου στην Πελοπόννησο θα προστίθετο και ενας ακόμα στην Κλένια ποιος από την Θεσσαλία – Στερεά Ελλάδα θα «ετοιμαζοταν» να πάει να τρέξει? Και τέλος….Πήρε τηλέφωνα εν πάσει περιπτώσει να (ΠΑΡΑ)ΚΑΛΕΣΕΙ τα πληρώματα να την τιμήσουν με την παρουσία τους? Τίποτα από όλα αυτά, βέβαια. Οπότε καπούτ ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και ο πρώτος του κυπέλλου χωμάτινων ράλλυ σπρίντ. Οι καιροι σαφώς είναι πονηροι. Δεν ξέρουμε τι μέλλει γενέσθαι. Εκείνο όμως που ξέρουμε είναι ότι η βασικη αριθμητικη δεν πρόκειται να αλλάξει ποτε. 1+1 θα είναι πάντα 2. Για κάποιους που είναι κοντόφθαλμοι όμως, εγωιστικής αντίληψης μεγάλου υφους και τουπέ για τους αγώνες που διοργανώνουν η που θα διοργανώσουν πιθανον 1+1 να κανει 3. «Οσα θα τους δίνουν» οι αγωνιζόμενοι μέχρι να παρουν κάποια στιγμή τα μηνύματα. Συγγνώμη για την ενοχληση (σε οσους θα παρερμηνεύσουν τα γραφόμενα και θα «γαυγίσουν» σίγουρα) και καλή χρονια (αγωνιστικη).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου