Κορινθίας, η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορίνθου. Η φιλόξενη ατμόσφαιρα συνδυάστηκε με το καλό κλίμα στον αγώνα και με την υποδειγματική λειτουργία της λέσχης με αποτέλεσμα ένα όμορφο και ενδιαφέρον ράλλυ σπριντ. Έξι πληρώματα της κλάσης άνω των 2.000 κ. εκ. βρέθηκαν στις ισάριθμες πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης μετά τα τρία σκέλη του 31ου Ράλλυ Σπριντ Τρικάλων Κορινθίας. Νικητές ήταν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με Subaru Impreza που ήταν ταχύτεροι στα δύο πρώτα σκέλη παίρνοντας έτσι τη διαφορά που χρειάζονταν. Στη δεύτερη θέση τους ακολούθησαν οι Βασίλης Βαλούρδος – Πέτρος Κωστούρος επίσης με Subaru Impreza και την τριάδα των Impreza ολοκλήρωσαν οι Σταμάτης Αθανασούλας – «ΑΖΕΤ» οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν την καλύτερη επίδοση στο τρίτο σκέλος. Κάπως έτσι κατάφεραν να πλησιάσουν σε απόσταση μικρότερη του δευτερολέπτου από τους δεύτερους. Στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης και εμπρός από τα δίλιτρα ήταν οι Γιάννης Χεκιμιάν – Κώστας Κακκαλής με Daihatsu Sirion με την απίστευτη διαφορά των τριών εκατοστών από τους έκτους Μάκαριο Σουρλή – Θεοδόσης Δελώτα (Mitsubishi EVO). Όπως είναι φυσικό ο Χεκιμιάν επικράτησε στην κλάση των 1.600 κ. εκ. όπου τον ακολούθησαν οι Κώστας Μαχαίρας – Παναγιώτης Αναστασόπουλος με Citroen Saxo VTS και οι Γιάννης Γιώτης – Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent. Στα δίλιτρα η νίκη πήγε στους Γιάννη Μποζιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη με Ford Escort MKII και στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος – Νίκος Μήτσουλας με BMW E21 τους οποίους ακολούθησαν οι Γιώργος Καλαματιανός – Ζαχαρίας Φουντούκης με BMW E21. Τέλος στα 1.400 κ.εκ. οι Γιώργος Χατζηρήγας – Νώντας Δουζίνας με MG ZR επικράτησαν με σχετική άνεση των Χρήστου Πλατή – «Snowflake» με Toyota Starlet και των Λάμπη Κουρτέση – Νώντα Παππά με Nissan Micra Kit Car.
Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου