Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

33ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ 2011

Περατωθηκε ο εξ αναβολης χωματινος πρωτος αγωνας του ΠΠΠ το 33ο Ολυμπιακό Ράλλυ. Η επανεμφάνιση του Γιάννη Παπαδημητρίου, με συνοδηγό την Μαρία Κυρλακίτση μονοπωλησε το ψηλοτερο σκαλι του ποντιουμ αφου κερδισαν τις 3 απο τις 4 ειδικες διαδρομες του αγωνα και δημιουργησαν πολυ γρηγορα διαφορα ασφαλειας για την τελικη τους νικη. Ακολούθησαν ο Λάμπρος Κύρκος με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη και στην 3n θέση οι ντοπιοι Γιάννης Μπαντουνας –Κώστας Σουκουλης. Πρώτοι στην F2-F3 και στην 10n θεση γενικής τερμάτισαν οι Μπάμπης Γαζετάς με τον Γιώργο Φασκιώτης με 2ους τους "PAZONEN" και Βασίλη Κούγια. Τρίτοι τερμάτισαν οι ντοπιοι Δημήτρης Τσαπέκης και Δημήτρης Κοκκινάκης. Συνολικά 22 πληρώματα τερμάτισαν τον αγώνα απο τα 29 πληρώματα που ειχαν περασει τεχνικο ελεγχο αφου στα 33 δηλωμενα συμμετεχοντα πληρωματα τεσσερα δεν εμφανιστηκαν στον τεχνικο ελεγχο επιβεβαιωνοντας πληρως τις θεωρειες που ημερες τωρα κυκλοφορουσαν οτι "οι παλιες δοξες του Ολυμπιακου ραλλυ τελειωσαν", κατι που κατα ενα μεγαλο κομματι οφειλεται στην γενικοτερη κριση. Ομως εκπληξη μεγάλη ειναι οι λίγοι θεατές που βρέθηκαν στις ειδικές οπως διαπιστωθηκε απο οσους ηταν σ΄αυτες, και απο τα συνεργεια μας. Αυτο δεν χαροποιει κανεναν και μαλλον θα πρεπει να προβληματισει την ΟΜΑΕ, αφ ενος για το υπολοιπο των αγωνων του 2011, αλλα και για το αγωνιστικο καλενταρι που θα εξεξεργαστει για το 2012 με κριτηρια αναθεσης των αγωνων στις λεσχες ξανα τα γνωστα!!
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν αυτή των Δημήτρη Ψύλλου – Κώστα Κόντου με Mitsubishi EVO X που είχαν έξοδο στην πρώτη ειδική του αγώνα, καθώς και εκείνη των «Pazonen» - Βασίλη Κούγια με Toyota Yaris ολοκλήρωσαν και την τελευταία ειδική αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό εγκαταλείποντας από κινητήρα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου