Με μια άνετη νίκη του Ξενοφώντα Νικολόπουλου ολοκληρώθηκε το 4ο Ράλλυ Σπριντ Όθρυς, δεύτερος αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Σπριντ, τον οποίο διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου. Ο καλός καιρός επέτρεψε σε πάρα πολλούς θεατές να βρεθούν στην ειδική διαδρομή μήκους 30 χλμ. και να απολαύσουν τα δύο περάσματα των πληρωμάτων. Στη μεγάλη κλάση, για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κ. εκ. οι Ξενοφώντας Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας πήραν μια σχετικά εύκολη νίκη, παρά το ότι είχαν να αντιμετωπίσουν τους Μιχάλη Ευθυμίου – Μπάμπη Μανωλόπουλο με το πανίσχυρο Ford Escort WRC. Το πρώτο σκέλος η διαφορά των δύο ήταν στα 5 δευτερόλεπτα και υπήρχε ελπίδα για μάχη στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ωστόσο ένα κλατάρισμα του Ευθυμίου δεν του επέτρεψε να κυνηγήσει τη νίκη. Η καθυστέρηση μάλιστα ήταν τόσο μεγάλη που οι Αντώνης Σταφυλοπάτης – Στέργιος Στεργιούλας με Opel Astra OPC κατάφεραν να πάρουν τη δεύτερη θέση στην κλάση έστω και αν στο δεύτερο σκέλος ανέβασαν το χρόνο τους. Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. οι Γιώργος Κοσμόπουλος – Ευτύχης Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 επικράτησαν χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες δεδομένου πως απέναντί τους ήταν οι Παντελής Τζικόπουλος – Νικολέτα Τζικοπούλου με Ford Escort RS MKII. Για τη δεύτερη θέση πάντως υπήρξε ενδιαφέρον καθώς οι Γιώργος Μπαλντούνης – Μαρίνα Γιαννούτσου ήταν κοντά αλλά τελικά η διαφορά τους από τον Τζικόπουλο ήταν σταθερή και στα δύο σκέλη και αρκέστηκαν στην τρίτη θέση. Στα 1.600 κ. εκ. που ήταν η πιο πολυπληθής σε συμμετοχές κλάση, ο Βασίλης Γάτσος «πιάστηκε στον ύπνο» καθώς δεν περίμενε τόσο καλή επίδοση από τον Δημητρη Παπαναστασίου στο πρώτο σκέλος. Ο Παπαναστασίου με την Αγγελική Βαρουξή δίπλα του στο Citroen Saxo VTS έπεσε κάτω από 9:40 το πρώτο του πέρασμα τη στιγμή που οι Γάτσος – Αμαραντίδου αρκέστηκαν στο «πολύ» 9:55. Έτσι ακόμη και αν στο δεύτερο σκέλος έκαναν και τα δύο πληρώματα 9:49 η πλάστιγγα είχε ήδη γείρει υπέρ του Παπαναστασίου. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Δημήτρης Πλακουτσής – Στέλιος Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 205 Rallye. Τέλος στα μικρά, οι Σταμάτης Παντιέρας – Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris πήραν τη νίκη χάρη στην επίδοση του πρώτου σκέλους που τους εξασφάλισε τη διαφορά που χρειάζονταν. Έτσι έστω και αν στο δεύτερο σκέλος οι Μιχάλης Παρασκευάς – Στάθης Δαμασιώτης με Suzuki Swift GTi ήταν ταχύτεροι στο δεύτερο σκέλος το 1,5 δευτερόλεπτο που πήραν δεν ήταν αρκετό να τους φέρει στην κορυφή. Τρίτοι με αντίστοιχη διακύμανση αφού έκαναν ένα κακό πρώτο σκέλος και ένα πολύ καλύτερο δεύτερο ήταν οι Γιάννης Σύλλας – Ανδρέας Βίγκος με Peugeot 106 Rallye.
Σάββατο 9 Απριλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου