Τρίτη 18 Μαΐου 2010

31ο ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου, μετά και από την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α διοργανώνει στις 29 – 30 Μαΐου 2010 το 31ο ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ.
Ο Αγώνας είναι ο πρώτος γύρος Ασφάλτου του 46ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο Αγώνας τελείται υπό την αιγίδα του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Αγριάς.
Ένας από τους αγαπημένους ασφάλτινους αγώνες της Ελλάδος στο μυθικό βουνό του Κενταύρου Χείρωνα, στο Πήλιο…….το παράθυρο του Αιγαίου είναι πάντα στις προτιμήσεις αγωνιζομένων και θεατών. Για το λόγο αυτό οι φετινές μικρές αλλαγές του αγώνα θα είναι προς όφελος όλων.
Ο Αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) με συνολικό μήκος ε.δ. 97χλμ και συνολικό μήκος αγώνα 187,74χλμ. Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν τη Δευτέρα 3 Μαΐου και λήγουν την Τετάρτη 19 Μαΐου και ώρα 10:00 το βράδυ. Πληροφορίες στο τηλέφωνο,fax της Λέσχης 2421055339,καθώς και στα κινητά του Προέδρου κ. Δημ Γαρουφαλιά 6947156759 και του Γραμματέα κ. Γεώργιο Μπέτα 6944590640 ,στην ιστοσελίδα της Λέσχης www.lavolos.gr – email: lavolos@otenet.gr Κέντρο του αγώνα για μία ακόμη φορά η πόλη της Αγριάς και το Ξενοδοχείο 5***** Hotel Valis Resort, όπου στις εγκαταστάσεις του θα φιλοξενηθούν η Γραμματεία, το Γραφείο Τύπου, απονομές κλπ. Ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Μαΐου από της 14:00 έως 17:00 απέναντι από το Ξενοδοχείο στον παλιό σταθμό του ΟΣΕ σε έναν χώρο άνετο προς τους συμμετέχοντες, με εύκολη πρόσβαση για τους θεατές και με μεγάλο χώρο πάρκινγκ.
Ο ίδιος χώρος θα φιλοξενήσει και το Service Park του αγώνα. Το Σαββάτο στις 21:00 το βράδυ θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική τελετή παρουσίασης των πληρωμάτων του αγώνα στην παραλία της Αγριάς. Την Κυριακή 30 Μαΐου ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:30 και θα τερματίσει στις 15:43
ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΚΑΛΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΠΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
Ο Αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) με συνολικό μήκος ε.δ. 97χλμ και συνολικό μήκος αγώνα 187,74χλμ. Το ωράριο των ειδικών:

1η Ε.Δ.: ΔΡΑΚΕΙΑ 09:43 & 13:12
2η Ε.Δ.: ΚΑΡΑΒΩΜΑ 10:16 & 13:45
3η Ε.Δ.: ΜΗΛΙΕΣ 11:19 & 14:48



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX ήταν οι νικητές του Ράλλυ Κένταυρος, καταφέρνοντας να σημειώσουν την δεύτερη τους φετινή νίκη σε επίπεδο Παν. Πρωταθλήματος Ράλλυ, τρίτο γύρο του θεσμού. Με αυτό το αποτέλεσμα, σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, στην οποία και ισοβαθμούν με τον Κύπριο Νίκο Θωμά. Ο αγώνας, όμως, δεν ήταν εύκολη υπόθεση για τους Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ», αφού αρχικά πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν οι Μίχος-Χειράκης με το λευκό Lancer EVO IX που προετοιμάζει, όπως και αυτό των περσινών Πρωταθλητών Ελλάδος, η οικογένεια Κύρκου. Τα δύο πληρώματα είχαν ξεφύγει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό και είχαν τη δική τους μάχη, με το Δημήτρη Μίχο όμως να έχει τον πρώτο λόγο καταφέρνοντας να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις πρώτες ειδικές και να «χτίσει» μία διαφορά της τάξεως των 22 δευτερολέπτων. Όμως, ένα λάθος και μία μικρή έξοδος στην 4η ειδική είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουν αρκετά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη, και φυσικά στην εγκατάλειψη. Έτσι, σε εκείνο το σημείο ο Άρης Βωβός έμεινε πολύ μόνος, έχοντας σημαντική διαφορά από τους υπολοίπους, και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις εναπομείναντες ειδικές, σημείωσαν τη δεύτερη φετινή τους νίκη.

Στη δεύτερη θέση της γενικής, όμως, είχαμε ίσως και τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τους Βασίλη Ζάχο και Βαγγέλη Ασπρόμουγγο, που με το Citroen C2 R2 κέρδισαν τις εντυπώσεις τόσο σε απόλυτους χρόνους, όσο και για το θέαμα που παρουσίασαν στις ειδικές διαδρομές. Ο ταχύτατος Έλληνας οδηγός, κατάφερε να υπερισχύσει έναντι συνδυασμών με ισχυρότερες κατασκευές, επικρατώντας φυσικά στην F2 και στην A/6+, αλλά και αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δυναμική του συνδυασμού σε αυτές τις επιφάνειες. Πλέον, ανυπομονούμε να τους δούμε και στις χωμάτινες επιφάνειες! Στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ακολούθησαν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3, οι οποίοι στις ειδικές διαδρομές της πατρίδας τους κατάφεραν να σημειώσουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, το οποίο μάλιστα ο πρόεδρος του Συνδέσμου των Οδηγών, είχε ανάγκη μετά από την ατυχία που τον ακολουθούσε στις τελευταίες του εμφανίσεις. Μάλιστα, η πολύ καλή επίδοση, εκτός από την 3η θέση της γενικής, συνδυάστηκε και με την πρώτη στην Α/7.
Τέταρτοι γενικής, ακολούθησαν οι Κυρίτσης-Ζακχαίος με το Lancer EVO IX, σε μία μάλλον μέτρια εμφάνιση, και μάλιστα στην αγαπημένη τους επιφάνεια. Μετά από τις εμφανίσεις σε Κόρινθο και Ολυμπιακό, όλοι περιμέναμε ότι στην πρώτη ασφάλτινη θα ήταν σαφώς περισσότερο ανταγωνιστικοί. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Τσίλης-Αχτίδας με το Lancer EVO IX, ακολουθούμενοι από τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο με το Renault Clio Ragniotti. Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Ν/2, βρέθηκαν οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra, που όπως και ο Βασίλης Ζάχος ξεχώρισαν έναντι ισχυρότερων κατασκευών. Στις επιμέρους κλάσεις, οι «Pazonen»-Καράσο με το Toyota Yaris επικράτησαν στην Α/5, ενώ οι Σωτηρίου-Καστανιώτης κέρδισαν με το 106 Rallye την Α/6, μετά από μάχη με τους Αγγλόπουλο-Κυριαζή με ίδιο αυτοκίνητο. (Eυγενικη παροχη http://www.rally.gr/)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου