Τρίτη 4 Μαΐου 2010

8η Ανάβαση Κύμης

Είναι όλα έτοιμα για να υποδεχθούν τους 89 συμμετέχοντες στην πολύ δημοφιλή ανάβαση που γίνεται για 8η συνεχόμενη χρονιά στην πανέμορφη και φιλόξενη Κύμη. Η 8η Ανάβαση Κύμης που προσμετράται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, διοργανώνεται από την START LINE και πάντα υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης. Χορηγοί του αγώνα είναι η εμπορία αυτοκινήτων «ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΣΙΝΗΣ – ΝΕΟΧΩΡΙ – ΕΥΒΟΙΑΣ» και «ZODOS – REAL ESTATE».Για μία ακόμα φορά κοντά στον αγώνα θα είναι το «Ράδιο Αλιβέρι» με ζωντανή μετάδοση, το Σάββατο με τα δοκιμαστικά που ξεκινούν στις 11:00 και την Κυριακή με τον αγώνα που αρχίζει στις 10:00, ενώ όλοι ο φορείς και κάτοικοι της περιοχής για 8η συνεχή χρονιά στηρίζουν και πάλι την ανάβαση. Η απονομή των επάθλων στους νικητές θα γίνει μετά το τέλος του αγώνα στην Κεντρική Πλατεία της Κύμης.
Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα της START LINE 210 9812341 – 210 9821069 και στα 6973 030125 και 6945 483477.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΛΕΣΧΗΣ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Με την παρουσία πολλών φίλων της δημοφιλούς ανάβασης της πανέμορφης Κύμης, ολοκληρώθηκ η 8η ομώνυμη Ανάβαση.

Το κύριο χαρακτηριστικό της σημερινής ημέρας ήταν ο πολύ καλός καιρός που βοήθησε αγωνιζόμενους, θεατές και οργανωτές να απολαύσουν ένα ακόμα επιτυχημένο αγώνα και να δώσει στους κατοίκους της Κύμης την ευκαιρία να ξεχάσουν για λίγο τον αγώνα τους, για να μην δημιουργηθεί «ένας Δήμος γίγαντας» όπως λέγεται στην πρόταση του σχεδίου «Καλλικράτης».
Στον αγώνα τώρα, ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort Cosworth έκανε νέο ρεκόρ της Ανάβασης με συνολικό χρόνο 4.02.48 ενώ συγχρόνως κέρδισε την Ομάδα Ε, με δεύτερο τον Γιώργο Καϊτατζή με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Αντώνης Αθυμαρίτης με τη γνωστή Lancia Delta Integrale.Στην Ομάδα Α πρώτος τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi EVO 8, δεύτερος ο Κώστας Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS και τρίτος ο Παντελής Βασιλειάδης με ίδιο αυτοκίνητο.
Νικητής στην Ομάδα Ν ήταν ο Λάμπρος Κύρκος με Mitsubishi EVO 9, με δεύτερο τον επανεμφανιζόμενο μετά από πολύ καιρό Κώστα Πατσουρέα με επίσης Mitsubishi EVO 9 και τρίτο τον Σπύρο Μαυροειδάκο με Peugeot 106 S16.
Στην απονομή που ακολούθησε στην Κεντρική Πλατεία της Κύμης με την παρουσία πλήθους κόσμου, εκτός από τα βραβεία στους νικητές όλων των Ομάδων και Κλάσεων, ο Δήμαρχος Κύμης Δημήτρης Θωμάς, τίμησε τον συμμετέχοντα για πρώτη φορά σε Ανάβαση, Ολυμπιονίκη Βλάσιο Μάρα, με την προτομή του Κυμιώτη γιατρού Γεωργίου Παπανικολάου.
Η START LINE θέλει για μία ακόμα φορά να ευχαριστήσει τον Δήμαρχο, όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά και όλους τους κατοίκους της Κύμης για την άψογη συνεργασία όλα αυτά τα οκτώ χρόνια και υπόσχεται πως όλα τα μέλη της Λέσχης θα είναι πάντα κοντά τους και στους αγώνες τους, δίνοντας ραντεβού για τον Μάιο του 2011 στην 9η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ.
Τωρα στο ελευθερο ρεπορταζ της ημερας εχουμε να σημειωσουμε την υπερβολικη και αναρχοαυτονομη παρουσια του κοσμου, ο οποιος σε καμμια περιπτωση δεν συνεργαζόταν οπως και τις αλλες χρονιες για να τοποθετηθει σε ασφαλη σημεια, και ο Θεος επαιξε τον ρόλο του για την αισια εκβαση του αγωνα. Σε καμμια των περιπτωσεων δεν μπορουμε να καταλαβουμε την νοοτροπια του προπηλακισμου οπερατερ που ειχαν σαν σκοπο την παρουσιαση του αγωνα Πανελληνιως και οχι μονον, με το αιτιολογικο "εχουμε ερθει πολυ νωρίς και πιασαμε τις θεσεις" (του κινηματογραφου) θα προσθεταμε εμεις και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα οτι οι επαγγελματιες που παρεπιπτοντως ηταν εκει 2 ωρες πριν απ αυτους και την αφιξη του πουλμαν θα επρεπε να εκδιωχθουν για να μπουν πρωτη μοστρα τα παιδακια. Εξ αλλου τι αξια εχουν τα παιδακια οταν προκειται να δουν τα του-του!! Προσθετα η απαραδεκτη φιλοσοφία της λέσχης να ξεκινα τον αγωνα στις 11 και μιση σχεδόν (ευτυχως δεν εκανε και κανενα warm-up) για να φθασουν και οι τελευταιοι που ξυπνησαν στις 10 και πηγαν μια βολτα μεχρι την Αναβαση, ξεφτιλιζει την νοημοσυνη οσων ηταν συνεπεις και στις θεσεις τους πριν απο τις 9 με στοχο την εναρξη του αγωνα στις 10, οπως εξαλλου ηταν εξαγγελμενο! Τους δινει δε το δικαιωμα σε επερχομενες αναβασεις να πηγαινουν οποτε ξυπνουν (ειδικα στην Κυμη). Βεβαια πως θα δουλεψουν και οι μαγαζατορες και τα "στημενα" καφενεια στην πλαγια που θυμιζαν εμποροπανηγυρη, και προπαντων τα μαγαζια της παραλιας αφου στο ενδιαμεσα του "κατεβασματος" των αυτοκινητων κατεβηκε και η μιση αν οχι ολη η αναβαση (πληθυσμιακα) για να φαει και επετο συνεχεια.........Και για να κλεισουμε καλη η live μεταδοση απο τον ραδιοφωνικο σταθμο αν η σωρεια λαθων σε ονοματα, και ασυνταξιες σε συνδυασμο με αστοχες συνεντευξεις δεν δημιουργουσαν μειδιαματα ειρωνικα σε πληθωρα κόσμου. Συνηθως οταν δεν κατεχεις το αθλημα δεν ανακαταβεσαι γιατι στον χωρο αυτοι που παρευρισκονται ξερουν πολλα και ειναι φιλαθλοι του σπορ με αποτελεσμα να καχγαζουν με τα τα οσα ακουγαν καθ ολη την χρονικη διαρκεια εξελιξης του αγωνα. Οσο αναφορα γι αυτο το κολλημενο ΟΧΙ στα αυτοκινητα θυμιζε λιγο απο Μεταξα η 28η Οκτωβρίου....Και του χρόνου "διορθωμενοι" τουλαχιστον στα κομματια ασφαλτου που εκαναν την καλλυτερη κατα τους "ειθινοντες" Αναβαση της χρονιας (αποψη τους και υποκειμενικοτατη) να γλυστραει χειροτερα απο την "γλυστρονα" Ριτσωνα. Αυτα.........
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ  
Φωτογραφιες και πληθωρα ακομα απο τους υπολοιπους αγωνιζομενους απο την φωτογραφικη gallery των "Ελληνικων Επιχειρησεων Βιντεο" - Κ.Καραπετσανος (φωτογραφικος τομεας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου