Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Ανακοίνωση – τοποθέτηση ΣΟΑΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

Ανακοίνωση – τοποθέτηση ΣΟΑΑ

Ανακοίνωση με αφορμή τον νέο κανονισμό που θεσπίστηκε από την Ε.Θ.Ε.Α. με τον οποίου τίθεται ως προϋπόθεση γιά την απόκτηση άδειας οδηγού αγώνων αυτοκινήτου η ιδιότητα του μέλος του ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ. Στο μέτρο που η απόφαση αυτή της ΕΘΕΑ αφορά τον ΣΟΑΑ, το ΔΣ ανακοινώνει τα ακόλουθα: Το ΔΣ μεθόδευσε όλες εκείνες τις διαδικασίες γιά την απρόσκοπτη εφαρμογή της απόφασης και την αποφυγή φαινομένων γραφειοκρατίας με απώτερο στόχο την διευκόλυνση των μελών του και των οδηγών και συνοδηγών αγώνων αυτοκινήτου γενικότερα. Προσπαθήσαμε να καλύψουμε κενά που οφείλονταν στο γεγονός ότι υπήρχε έλλειψη μελών αντιπροσώπων σε ορισμένες γεωγραφικές περιφέρειες της χώρας μας. Η πράξη έδειξε ότι τελικά η απόφαση αυτή της ΕΘΕΑ υλοποιείται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
΄Οσον αφορά την «αγωνία» κάποιων, οι οποίοι ως επί το πλείστον έχουν επιλέξει την μοναχική πορεία στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου, θεωρώντας ότι αυτή η επιλογή τους εξασφαλίζει προσωπικά οφέλη διαφορετικά από εκείνα που αφορούν συνολικά την κοινότητα των αγώνων αυτοκινήτου, γιά την τύχη των χρημάτων που θα αποκομίσει ο Σύνδεσμος από τις συνδρομές των μελών του, θέλουμε να τους πληροφορήσουμε ότι, παρά το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε ακόμη το ύψος αυτών των συνδρομών, τα χρήματα θα διατεθούν σύμφωνα με το καταστατικό του Συνδέσμου, δηλαδή στην κατεύθυνση εκπλήρωσης των σκοπών του και πάντοτε στα πλαίσια του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του ΣΟΑΑ ως σωματείου. Επίσης θέλουμε να θυμίσουμε ότι οι κυρίαρχοι σκοποί του ΣΟΑΑ είναι η ασφάλεια και προβολή των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας και προς την υλοποίηση αυτών των σκοπών κατευθύνεται η εκάστοτε διοίκηση του σωματείου μας.
΄Αμεσα θα ολοκληρωθεί η προσπάθεια προσαρμογής της λειτουργίας του σωματείου, λαμβανομένης υπόψη της εν λόγω απόφασης της ΕΘΕΑ. Στην κατεύθυνση αυτή θα υπάρξει διαβούλευση ακόμη και γιά τυχόν τροποποίηση του καταστατικού, στα πλαίσια των σκοπών του ΣΟΑΑ, με γνώμονα την καλύτερη περιφερειακή ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του.
Δεν μπορεί μετά από 40 χρόνια ιστορίας κατά την οποία ο Σ.Ο.Α.Α. ως ο πιο καταλυτικός θεσμός που προσπαθούσε πάντα να αναδεύει τα λιμνάζοντα νερά των Ελληνικών αγώνων και να διεκδικεί ακόμα και τα αυτονόητα για το σύνολο των αγωνιζομένων παρά να μην αισθανόμαστε συγκίνηση αλλά και τεράστια ευθύνη για την νέα τάξη πραγμάτων που ανακοινώθηκε.
Ο Σύνδεσμος , με σκοπούς εξ ορισμού από το καταστατικό του κυρίως την ασφάλεια την προβολή και την παντοίων τρόπων ανάπτυξη των αγώνων και των αγωνιζομένων, στην μεγάλη ιστορία του που είναι αδύνατο να αναπτυχθεί μέσα σε αυτή την αράδα, πάλευε με ότι δυνάμεις του επέτρεπε το σύστημα αλλά και η πίστη των ίδιων των οδηγών και βάρεσε πολλές φορές τη γροθιά στο μαχαίρι όταν πολλοί εκ των σημερινών επικριτών έτρεχαν να βολευτούν σε υποτακτικές συμφωνίες με τους εκάστοτε «κυβερνητικούς» και να λύσουν τα θέματα τους , έτσι που μόνο σε αυτούς έδινε την δύναμη το σύστημα λόγω της ευθείας οδού διαπλοκής που διέθεταν.
Καταλαβαίνουμε ότι έχουν κάθε λόγο να ξεβολεύονται από τον παρόντα κανονισμό που ήρθε να τιμήσει τις πολύχρονες προσπάθειες του Σ.Ο.Α.Α. αφού ακόμη και η αρχή του σπορ θέλουμε να πιστεύουμε πως συνειδητοποίησε την ποιότητα του, όταν ο σύνδεσμος μένει από τους τελευταίους να αγωνίζεται πιστός στις αξίες του και σταθερός στις απόψεις του να παλεύει να το σώσει μαζί με τις προσωπικές προσπάθειες συγκεκριμένων μόνο ανθρώπων που δεν παραγνωρίζουμε και δεν απαξιώνουμε. Ο νέος κανονισμός φιλοδοξεί να περάσει μέσα στην συνείδηση των αγωνιζομένων, τον τρόπο της ευθείας και υγιούς οδού μεταφοράς της φωνής τους προς την εκάστοτε αρχή του σπορ και όχι μέσα από τον δρόμο της διαπλοκής που μόνο οι “μεγαλοπατέρες “ και δεινόσαυροι του σπορ διαθέτουν και την εξαντλούν κατά το δοκούν .
Η ευθεία οδός που αποτελεί ο Σ.Ο.Α.Α. είναι η μόνη οδός που μπορεί να μεταφέρει τη φωνή των αγωνιζομένων από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Κρήτη και από την Ήπειρο μέχρι την Ρόδο με ισότητα και δικαιοσύνη που προφανώς ενοχλεί . Με την βοήθεια του κανονισμού αυτού είναι η πρώτη φορά που ο σύνδεσμος θα αποκτήσει στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των ενεργών οδηγών αλλά και τα στοιχεία επαφής τους, γεγονός που δίνει ιδιαίτερες δυνατότητες επικοινωνίας με όλους τους αγωνιζόμενους , πράγμα που είναι από τους πρώτους τομείς που ο Σ.Ο.Α.Α οργανώνεται προκειμένου να το εκμεταλλευτεί. Είναι ανάγκη να καταλάβει ο αγωνιζόμενος πως ο Σ.Ο.Α.Α. δεν ανήκει σε πρόσωπα και δεν έχει κανείς να φοβηθεί τίποτα από την ενδυνάμωση του ,καθώς μπορεί να καταλάβει πως σαφώς στις επόμενες εκλογές , όπου θα ‘έχουν δικαίωμα συμμετοχής ίσως και δεκαπλάσιος αριθμός αγωνιζομένων ,όπως αυτό περιγράφεται από το καταστατικό και προϋποθέτει την συμμετοχή σε 3 τουλάχιστον αγώνες την τελευταία 2ετία για τα νέα εγγεγραμμένα μέλη, θα διαμορφωθεί ένα αποτέλεσμα που εκπροσωπεί γλαφυρά την βούληση της πλειοψηφίας.
Για την περαιτέρω ενημέρωση σας και σχετικά με την προσέγγιση της περιφέρειας και για να λυθεί κάθε υποψία υποτίμησης δυνάμεων του χώρου μας, το Δ.Σ. αποφάσισε να δημιουργηθεί άμεσα μια επιτροπή ,στην οποία θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τις περιοχές Δυτικής Ελλάδας ,Κεντρικής Ελλάδας ,Πελοποννήσου, Ρόδου, Κρήτης, όπως φυσικά και του εκπροσώπου του Σ.Ο.Α.Β.Ε. προκειμένου να είναι πιο πραγματική η άποψη του συνδέσμου και να συνειδητοποιήσουν και οι πιο απομακρυσμένες περιοχές την λειτουργία του θεσμού αλλά και να πορευτούμε σε μια πιθανή αναθεώρηση του καταστατικού όπου οι εν λόγω θέσεις των αντιπροσώπων θα καταστούν εκλόγιμες.
Επίσης με την συνεργασία των μελών μας ,οδηγών της κατηγορίας ιστορικών αγωνιστικών αυτοκινήτων Sporting (που δεν έχουμε καμία σχέση με την κατηγορία Regularity η οποία δεν άπτεται του αντικειμένου μας)σύντομα θα συσταθεί επιτροπή προκειμένου να ασχολείται με τις όποιες ιδιαιτερότητες των ιστορικών αγωνιστικών αυτοκινήτων Sporting.(όπως προέκυψε απο την συνάντηση οδηγών ιστορικών αυτ/των την 1/2/2010 στα γραφεία του συνδέσμου μας).
Όσο αναφορά το οικονομικό κομμάτι με το οποίο εύκολα πολλοί λαΐκισαν ,και μίλησαν έως και για ένα χαράτσι που βαραίνει την προσπάθεια των αγωνιζομένων σπεύσανε άλλωστε να προσδιορίσουνε και το ύψος του συνολικού ποσού, ,αποδεικνύοντας το πόσο διαπλεκόμενοι είναι ή νομίζουν ότι είναι καθώς ουδέποτε ο σύνδεσμος είχε επίσημα στατιστικά στοιχεία για τον ακριβή αριθμό των αγωνιστικών αδειών που εκδιδόταν στο παρελθόν και σαφώς δεν γνωρίζουμε τι προσδοκάμε δεν έχουμε παρά να παραθέσουμε, σε όσους δικαιολογημένα ανησυχούν επηρεασμένοι από αυτούς που σήμερα κόπτονται για την οικονομική διαχείριση της ….εισροής χρημάτων στα ταμία του συνδέσμου και ποτέ στο παρελθόν δεν αναρωτήθηκαν πως ο Σ.Ο.Α.Α. εξασφάλιζε την βιωσιμότητα του για τα πάγια έξοδα του της τάξης των 12000-15000 ευρώ κατ έτος, διαβεβαίωση πως αναλόγως της περίσσειας των χρημάτων θα αξιοποιηθούν με προτεραιότητα την επικοινωνία-ενημέρωση και παιδεία των αγωνιζομένων (ήδη χωρίς πόρους αλλά με την βοήθεια φίλων αγωνισμένων εκδόθηκε το εγχειρίδιο για τα θέματα ασφαλείας και σύντομα θα εκδοθεί με DVD με ανάλογα θέματα). Βέβαια πριν κριθούμε για γενικολογίες θα σας καλέσουμε κοντά μας όπου έχετε κάθε δικαίωμα να ελέγξετε και φυσικά να κατευθύνετε τις αποφάσεις, και σαφώς πάντα υπήρξε διατήρηση ταμείου αλλά και μία εξελεγκτική επιτροπή που επιτελεί το έργο της. Συνεχίζοντας αισθανόμαστε την ανάγκη να καταστήσουμε σαφές ,σε όσους ανησυχούν και εικάζουν πιθανή διαπλοκή ή υπόσχεση από πλευράς του Σ.Ο.Α.Α. προς την αρχή του Σπορ , για μελλοντικές τοποθετήσεις μεροληπτικές , ότι ο σύνδεσμος μένει πιο δυνατά παρά ποτέ στις απόψεις του και δημοκρατικά ελεγχόμενος και διοικούμενος θα αντιμετωπίσει με ακεραιότητα την κάθε συνθήκη που προκύπτει .
Ο Σ.Ο.Α.Α. δεν -χρωστάει – σε κανέναν για τη νέα εξέλιξη των πραγμάτων παρά ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς που πίστεψαν σε αυτή την ιδέα ενδυνάμωσης του συνδέσμου και με παρρησία συνεπικούρησαν ώστε η αρχή του Σπορ να δεχτεί τον Σ.Ο.Α.Α. πιο δυνατό και αντιπροσωπευτικό παρά ποτέ ,με πηγή της δύναμης του την πολυφωνία και την ανησυχία για την βελτίωση του Σπορ ,των μελών-οδηγών αγώνων- ενεργών αγωνιζομένων. Κλείνοντας θα κάνουμε έκκληση σε όλους τους παράγοντες του χώρου να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να σταθούν στο πλευρό μας σε αυτή τη νέα τάξη πραγμάτων που πολύ εύστοχα θαρρούμε ,χαρακτηρίστηκε ίσως μία από τις πιο ιστορικές στιγμές (για τα 47 έτη της ιστορίας του συνδέσμου) για το άθλημα στη χώρα μας και να αναλώσουν την ικμάδα που τους περισσεύει με το να σταθούν δημιουργικά στον σύνδεσμο καταθέτοντας έργο και προτάσεις σε ένα σύνδεσμο που ποτέ δεν έκλεισε την πόρτα σε κανέναν αγωνιζόμενο . Είναι στο πολύ πρόσφατο παρελθόν οι αγώνες του συνδέσμου για ασφάλεια και ασφάλιση, που έδωσαν για πρώτη φορά τα ασφαλιστήρια συμβόλαια στα χέρια των αγωνιζομένων όπως και τη δημιουργία των οχημάτων απεγκλωβισμού προς όφελος όλων των ελλήνων αγωνιζομένων. Ο Σύνδεσμος ανήκει σε όλους τους Έλληνες αγωνιζομένους και είναι εκεί για να ελέγχει να προτείνει αλλά και για να ελέγχεται από τα μέλη του. Κανένας αγωνιζόμενος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από ένα σύνδεσμο ενωτικό – δίκαιο –αιρετό-πολυφωνικό που θα του παρέχει την εκπροσώπηση που του αρμόζει. Τις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσει σειρά επαφών και επισκέψεων σε όλη την Ελλάδα, με την αρχή να έχει ήδη γίνει στον Πύργο Ηλείας,και στην κόρινθο από όπου οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου έφυγαν συγκινητικά ενωμένοι με τους αγωνιζομένουσ της περιοχής οι οποίοι σχεδόν στο σύνολο τους εγράφησαν άμεσα στον κατάλογο των μελών μας.

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου