Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Η Τέχνη της Επικοινωνίας Με τα ΜΜΕ η μηπως πρεπει καποιοι "επαγγελματιες" που ανελαβαν ρόλους ΠΡΩΤΑ να εκπαιδευτουν με τετοια σεμιναρια....

Η Τέχνη της Επικοινωνίας Με τα ΜΜΕ

Αξιοποιήστε την δύναμη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
Σχεδιάστε συστηματικά και κτίστε τις σχέσεις σας με τα ΜΜΕ.
Προωθήστε την εταιρία σας και στείλτε το μήνυμα σας πιο αποτελεσματικά.
Απευθύνεται σε κάθε εργαζόμενο σε τμήματα Δημοσίων Σχέσεων, προβολής & επικοινωνίας, σε εταιρίες συμβούλων Δημοσίων Σχέσεων τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, και σε όλους όσους θέλουν να μεγιστοποιήσουν την δημοσιότητα της εταιρίας, του φορέα ή της εκδήλωσής τους.
Το σεμινάριο καλύπτει τις τεχνικές ανάπτυξης αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ σε κάθε επίπεδο επαγγελματικής ανάπτυξης.
Σκοπός του σεμιναρίου :
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο μαθαίνουν την ανάπτυξη επικοινωνίας με τους δημοσιογράφους. Μαθαίνουν τεχνικές βελτίωσης της επικοινωνίας με δημοσιογράφους οι οποίοι είναι σημαντικοί στην εταιρία ή στις εταιρίες (για συμβούλους Δημοσίων Σχέσεων) που εργάζονται. Εκπαιδεύονται στο πώς να οργανώνουν συνεντεύξεις τύπου, να προετοιμάζουν τους ομιλητές τους και να χειρίζονται θέματα δημοσιότητας.
Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να :
- δημιουργούν σταθερές και διαρκείς σχέσεις με τους δημοσιογράφους, στηριζόμενες σε αμοιβαία εμπιστοσύνη
- παραμένουν σε επαφή ακόμα και όταν δεν υπάρχουν θέματα δημοσιότητας
- τοποθετούν τις ιστορίες τους αποτελεσματικά
- ενημερώνουν τόσο τα στελέχη όσο και τους δημοσιογράφους, με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει το μέγιστο αποτέλεσμα
- κάνουν δημιουργική χρήση στην επικοινωνία με τους δημοσιογράφους
Η μέθοδος :
Το σεμινάριο είναι εντατικό και πρακτικό. Υπάρχουν σχεδιασμένα παραδείγματα από την ελληνική και διεθνή αγορά τα οποία εφαρμόζονται σε όλους τους συμμετέχοντες υπό μορφή ομάδων για την εφαρμογή όλων όσων διδάσκονται. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται για την άμεση εφαρμογή της ύλης από τους συμμετέχοντες.
Τα οφέλη όσων συμμετάσχουν :
- παρακολούθηση του πλέον σύγχρονου σεμιναρίου στην Μ. Βρετανία και στις ΗΠΑ σήμερα
- τεχνικές για διατήρηση των επαφών με τους δημοσιογράφους
- μία κατανοητή προσέγγιση για τον τρόπο που λειτουργούν τα ΜΜΕ
- πρακτικές συμβουλές για χειρισμό αρνητικών καταστάσεων
- πρακτικές συμβουλές για άμεση εφαρμογή
- ένα πλήρες εγχειρίδιο
- μία επαγγελματική, αυστηρά σχεδιασμένη και πρακτική προσέγγιση για να γίνετε το σημείο επαφής με τα ΜΜΕ
Εκπαιδευτης: Γιώργος Καραθάνος
Doctorate in Communications (cand.), MΑ in Communications – Crisis Management, Media Training, Dip LC (LC Inst.), ΒΑ. Οι επαγγελματικές ιδιότητες του Γιώργου Καραθάνου είναι :
§ - Σύμβουλος Επικοινωνίας-Crisis Management , Media Trainer
§ - Αποκλειστικός Πιστοποιημένος Εισηγητής των Σεμιναρίων του Henshall Centre, το Νο1 κέντρο εκπαίδευσης επαγγελματιών Επικοινωνίας – Δημοσίων Σχέσεων στην Μ. Βρετανία για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια
§ - Επίσημος Αντιπρόσωπος του CIPR (Chartered Institute of Public Relations, London) για Ελλάδα και Κύπρο
§ - Συνεργάτης Εκπαίδευσης Distance Learning & KEK του ΕΚΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
§ - Λέκτωρ της Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου
§ - Συγγραφέας σε θέματα Επικοινωνίας.
§ - Εγκεκριμένος Life Coach (Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου