Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ 2010


Τελικά ο καιρός βοήθησε αγωνιζόμενους και θεατές ώστε να ευχαριστηθούν έναν αγώνα, που διεξήχθη υπό στεγνό οδόστρωμα. Η απουσία του Λεωνίδα Κύρκου, ανέδειξε την ποιότητα άλλων συνδυασμών, τόσο στην κατηγορία Ε όσο και σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης. Έτσι και έγινε, με το Μιχάλη Ευθυμίου και το Ford Escort WRC της Α/8, να αποτελούν τον ταχύτερο συνδυασμό, από τους 88 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, στον αγώνα που διοργάνωσε η Λ.Α.Β. Ο πολύπειρος οδηγός, εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του 7τάχυτου τετρακίνητου Escort και πέτυχε τον απόλυτο συνολικό χρόνο της ημέρας. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο, έγκειται στο γεγονός πως πέραν του Ευθυμίου, που κέρδισε την κατηγορία Α, η τριάδα σε επίπεδο άτυπης γενικής, δηλαδή οι άλλοι δυο καλύτεροι χρόνοι επιτεύχθηκαν από αυτοκίνητα κατηγορίας Ν και Ε.
Ο δεύτερος χρόνος της ημέρας, επιτεύχθηκε από το Λάμπρο Κύρκο, ο οποίος επικράτησε και στην κατηγορία Ν, με το Mitsubishi Lancer EVO IX. H επικράτηση του ταχύτατου οδηγού, ήταν πιο δύσκολη από όσο φαίνεται στα τελικά αποτελέσματα. Ο λόγος ονομάζεται Σταμάτης Κατσίμης, με ακόμη ένα Lancer ένατης γενιάς. Ο 28χρονος οδηγός, παρά το γεγονός ότι χθες δεν ολοκλήρωσε τις δοκιμές με πρόβλημα στο τούρμπο, σήμερα ξεκίνησε δυναμικά στο πρώτο ανέβασμα ήταν ταχύτερος όλων, επικρατώντας προσωρινά και στην κατηγορία Ν. Όμως, στην εκκίνηση του δεύτερου ανεβάσματος, ένα εξάρτημα του κιβωτίου ταχυτήτων έφυγε από τη θέση του, αφήνοντας τον οδηγό σε ρόλο θεατή και το Λάμπρο Κύρκο στο δρόμο για τη νίκη. Ο τρίτος χρόνος της ημέρας, πραγματοποιήθηκε από τον Αντώνη Αθυμαρίτη, που ήταν ταχύτατος με μια Lancia Delta Integrale της Ε/12, κερδίζοντας και την κατηγορία Ε.
Επιστρέφοντας στην κατηγορία Α, το νικητή Μιχάλη Ευθυμίου ακολούθησε ο Αργύρης Τσούλος, με Mitsubishi Lancer EVO VIII, ενώ η τριάδα έκλεισε με το νικητή της κατηγορίας Α έως 2 λίτρα. Πρόκειται για το Γιάννη Ζάγαρη, που με το Peugeot 106 Rallye είχε τιτάνια μάχη με τον Κώστα Παπαχρήστο και ένα Citroen Saxo. Οι δυο οδηγοί, είχαν μεγάλη μάχη μεταξύ τους, αφού ο δεύτερος επικράτησε στο πρώτο ανέβασμα, με το δεύτερο να επανέρχεται δριμύτερος στη συνέχεια για να κερδίσει. Η μεταξύ τους διαφορά; Μόλις 0,01 δλ. Σωστά διαβάσατε! Ένα εκατοστό του δλ. χώρισε τους δυο οδηγούς, οπότε αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του συναγωνισμού. Συγχαρητήρια και στους δυο! Την τριάδα της κατηγορίας Α έως 2 λίτρα, όπως και της κλάσης Α/6, συμπλήρωσε ο νικητής της ανάβασης Ομαλού, Ανδρέας Ντόφης, με Citroen Saxo. Στην κατηγορία Ν, το Λάμπρο Κύρκο ακολούθησε τελικά ο ταχύς Κώστας Πατσουρέας, που βρέθηκε πιο κοντά από κάθε άλλη φορά με το μεγάλο του αντίπαλο. Αυτό φάνηκε από χθες, όταν και ήταν ο μόνος οδηγός της νορμάλ κατηγορίας που είχε χρόνο μικρότερο των 2 λεπτών. Μάχη όμως είχαμε και για την τρίτη θέση της κατηγορίας Ν, όπως και της Ν/4, όπου ο Διαμαντής Τσαμπάζης ήταν κατά 0,07 δλ. ταχύτερος του «Simetra», όλοι τους με Mitsubishi Lancer. Όσον αφορά στην κατηγορία Ν έως 2 λίτρα, μετά από πολύ καιρό είχαμε συμμετοχή αυτοκινήτου της Ν/3. Ο Δημήτρης Μανούσης λοιπόν, κέρδισε την κατηγορία με το Honda Civic, εμπρός από τους Σπύρο Μαυροειδάκο και Απόστολο Βλάχο, που ήταν αρκετά πιο πίσω με τα Peugeot 106 Rallye της Ν/2, την οποία κέρδισε άξια ο πρώτος, με διαφορά 0,27 δλ. από το δεύτερο, σε ακόμη μια μεγάλη μάχη.
Συνεχίζοντας στην κατηγορία Ε, τον Αθυμαρίτη ακολούθησε ο Δημήτρης Παντελάκης, με μια πολύ όμορφη και θορυβώδη BMW M3, που κέρδισε και στα δικίνητα της Ε/12 ενώ η τριάδα συμπληρώθηκε από το Γιώργο Πολίτη με το γνωστό κόκκινο Citroen AX της Ε/10. Ο νεαρός οδηγός, έδειξε για ακόμη μια φορά την ικανότητά του, αφού κέρδισε και την κατηγορία Ε έως 2 λίτρα, εμπρός από όλους τους συνδυασμούς και της Ε/11. Τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Καμπύλης, στην πρώτη του εμφάνιση με το VW Scirocco, που ετοίμασαν μαζί με τον αδελφό του Κώστα, με το οποίο κέρδισε την κλάση Ε/11. Την τριάδα της Ε έως 2 λίτρα συμπλήρωσε ο Αποστόλης Αποστόλου με Citroen AX, που ήταν δεύτερος στην Ε/10. Τέλος, όσον αφορά στις λοιπές επιμέρους κλάσεις, στην Α/5 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Μαλάμης με Nissan Micra, ενώ στην Α/7 επικράτησε ο Γιάννης Φωτεινέλης με Honda Civic Type-R. Στη Ν/1 κέρδισε άνετα ο Χρήστος Βασιλείου, τη στιγμή που τη νίκη στην Ε/9 κατέκτησε ο τοπικός Μιχάλης Παρασκευάς, με Suzuki Swift
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ








ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Με 79 αναβατες στο Α σκελος και 76 στο Β σκελος και σχετικα καταρρακτωδη βροχη ως ειθισται εκκινησε η Αναβαση της Πορταριας της οποιας τα δοκιμαστικα καθυστερησαν να περατωθοτν μετα και το τουμπαρισμα (ευτυχως χωρις τιποτα περαιτερω) του Π. Νταη. Δειτε τα αποτελεσματα των δοκιμαστικων των σκελων εδω.
Η Ανάβαση Πορταριάς που συγκέντρωσε 88 συμμετοχές, έχει ήδη ξεκινήσει τυπικά, με την πραγματοποίηση και ολοκλήρωση των χρονομετρημένων δοκιμών, στη διαδρομή των 3.070 χιλιομέτρων. Πρωταγωνιστής κατά τη σημερινή ημέρα ήταν ο καιρός, αφού στα μισά του πρώτου σκέλους η βροχή έκανε την εμφάνισή της, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των οδηγών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι διεξήχθησαν δύο περάσματα από τη διαδρομή και όχι τρία, ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα. Ο Σταμάτης Κατσίμης, αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο του Mitsubishi Lancer EVO IX της νορμάλ κατηγορίας στο τέλος του πρώτου περάσματος, κάτι που τον ανάγκασε να μην πραγματοποιήσει δεύτερο ανέβασμα, ωστόσο θα προσπαθήσει να είναι έτοιμος για τον αυριανό αγώνα, αλλάζοντας την τουρμπίνα. Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο αγώνας έχει μια σημαντική απώλεια, αφού το Ford Escort WRC του Λεωνίδα Κύρκου δεν ήταν έτοιμο για τον αγώνα, οπότε ο πολυπρωταθλητής δε θα λάβει μέρος στην Πορταριά. Τα περάσματα των περισσότερων οδηγών στο πρώτο πέρασμα επηρρεάστηκαν από τη βροχή, όπως και οι αντίστοιχοι χρόνοι, ενώ η διαδρομή άρχισε να στεγνώνει στο δεύτερο πέρασμα. Πάντως, ο Λάμπρος Κύρκος είχε προλάβει να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο όντας, μαζί με το Μιχάλη Ευθυμίου με το Ford Escort WRC της κατηγορίας Α, ήταν οι μόνοι οδηγοί με χρόνο μικρότερο των δυο λεπτών στη διαδρομή. Ο αγώνας αύριο, θα ξεκινήσει στις 10:00 και άπαντες αγωνιούν για τον καιρό, που αναμένεται όπως και σήμερα να πρωταγωνιστήσει.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων θα επανεκκινήσει το επόμενο Σαββατοκύριακο 25-26 Σεπτεμβρίου στο Πήλιο, με κύριο χαρακτηριστικό τον μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Όλα είναι έτοιμα, για τον 6ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος αναβάσεων, η δυναμική του οποίου παραμένει αναλλοίωτη. Η ανάβαση Πορταριάς, που διεξάγεται στο Πήλιο, θα φιλοξενήσει τα αγωνιστικά, ομάδες, οδηγούς και θεατές, σε μία διαδρομή των 3.070 μέτρων, που καταλήγει στην Πορταριά. Την οργάνωση του αγώνα, έχει αναλάβει φυσικά η τοπική Λ.Α.Βόλου, η οποία θα προσπαθήσει για ακόμη μια φορά για το καλύτερο. Όπως συνηθίζεται, το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου ξεκινά με τον τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων ο οποίος θα διεξαχθεί μπροστά στο Ξενοδοχείο Ξενία της Πορταριάς από ώρα 08:00 – 11:00 και εν συνεχεία οι χρονομετρημένες δοκιμές του αγώνα στις 12:30, ενώ την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου στις 10 το πρωί, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα πάρει εκκίνηση.
Οι συμμετοχές, που αγγίζουν τις 90, δίνουν τον τόνο για το τι μέλλει γενέσθαι στον αγώνα. Όλες οι κλάσεις, παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον και πολλές συμμετοχές, ενώ το γεγονός ότι εισερχόμαστε στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, έχει προσδώσει ιδιαίτερο βαθμολογικό χαρακτήρα στα τελικά αποτελέσματα της συγκεκριμένης ανάβασης. Το αγωνιστικό μενού της ανάβασης Πορταριάς θα ανοίξει η κατηγορία Ν, όπου την παράσταση κλέβει η κλάση Ν/2. Βέβαια, μπορεί οι μάχες στις κλάσεις Ν/1 και Ν/2 να είναι μεγάλες, ωστόσο πάντα αγαπημένη κλάση της νορμάλ κατηγορίας αποτελεί για τους θεατές η Ν/4.
Έπειτα, θα ακολουθήσουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α με μεγάλο ενδιαφέρον σε όλες τις κλάσεις. Τέλος, στη διαδρομή της ανάβασης θα βρεθεί η αγαπημένη κατηγορία θεατών και οδηγών. Ο λόγος φυσικά για την κατηγορία Ε. Οι κορυφαίοι οδηγοί πολλοί, ενώ τα καλά αυτοκίνητα δε λείπουν. Αξιοσημείωτο ο μεγάλος αριθμός από Βολιώτες οδηγούς οι οποίοι ανέρχονται σε 22, ενώ και από τη γειτονική Λάρισα δεν λείπουν οι συμμετοχές οι οποίες είναι περίπου 10.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου