Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

43o RALLY Δ.Ε.Θ.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ 43ο RALLY Δ.Ε.Θ.
Οι Μίχος - Χειράκης, ήταν οι νικητές του 43ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τους Καλούδη-Ρούφο να ακολουθούν από τη δεύτερη θέση της γενικής. Οι Τοψής-Τσότσος συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα εξασφαλίζοντας το τρίτο σκαλί του βάθρου μόλις στην τελευταία ειδική από τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3, οι οποίοι και επικράτησαν στην F2
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ
Μετά από το Ράλλυ Φθιώτιδος, ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη κατάφεραν να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μπαίνοντας πλέον και για τα καλά στη μάχη του τίτλου! Το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., αποδείχθηκε εξαιρετικό σε κάθε επίπεδο, με τον Α.Ο.Θ. να διοργανώνει έναν υποδειγματικό αγώνα, τις ειδικές διαδρομές να κερδίζουν τα εύσημα των οδηγών, και τον κόσμο να δίνει σε κάποιες περιπτώσεις δυναμικό παρών. Και όλα αυτά, με τον καιρό να είναι σύμμαχος όσων ακολούθησαν τον άκρως ενδιαφέρον αγώνα. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική προβολή του αγώνα, από πλευρά Α.Ο.Θ.
Πίσω στις ειδικές διαδρομές της Θεσσαλονίκης, απουσία των Βωβού καιΤσολακίδη, δεν επηρέασε καθόλου το ενδιαφέρον γύρω από τον αγώνα, αν και η παρουσία τους θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο το επίπεδο του συναγωνισμού. Έτσι, οι Μίχος-Χειράκης ξεκίνησαν πιέζοντας από την πρώτη ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητα τους στην άσφαλτο. Οι Καλούδης-Ρούφος στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000, τους ακολουθούσαν κατά πόδας, αλλά το πλήρωμα του λεςυκού EVO IX κατάφερε κερδίζοντας διαδοχικά τις πέντε πρώτες ειδικές του αγώνα, έχτισε μία μικρή διαφορά ασφαλείας, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, σημειώνοντας δικαίως τη δεύτερη του φετινή νίκη. Μία επικράτηση που τον φέρνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μαζί με τον Άρη Βωβό, την ώρα που ο ίδιος επισημοποίησε τη συμμετοχή του στο επερχόμενο Ράλλυ ΕΛΠΑ! Τις εντυπώσεις, αλλά και τα βλέμματα στις ειδικές διαδρομές, κέρδισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000. Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, καταφέρνοντας να εξοικειωθεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σχετικά νωρίς. Το σημαντικότερο πρόβλημα προσαρμογής που αντιμετώπισαν, εντοπίστηκε στα φρένα, τα οποία και έπρεπε να συνηθίσει. Μόλις το κατάφερε αυτό, μπόρεσε και κέρδισε ειδικές διαδρομές και εν τέλει τις εντυπώσεις. Μακάρι, το πλήρωμα να έχει και ανάλογη συνέχεια στο μέλλον, και μάλιστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο και αποτελεί κόσμημα για τους ελληνικούς αγώνες.
Μάχη, όμως, είχαμε και για την κατάκτηση της 3ης θέσης της γενικής, ανάμεσα στους Τοψή-Τσότσο με το Lancer ένατης γενιάς και τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Η μεταξύ τους μάχη, ξεκίνησε από το πρωί, με το πλήρωμα του Clio να είναι αυτό που αρχικά έδειχνε το δρόμο. Στη συνέχεια, οι Θεσσαλονικείς βελτίωσαν κατά πολύ τους χρόνους τους και στο τέλος της ημέρας κρατήθηκαν στην 3ης θέση της γενικής, την οποία και εξασφάλισαν μόλις στην τελευταία ειδική. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το κιβώτιο, αφού «πέταγε» την 4η σχέση από το κιβώτιο. Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και ο Γιώργος Κοσμόπουλος, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν λειτουργούσε ιδανικά το σύστημα διεύθυνσης και συγκεκριμένα η υδραυλική υποβοήθηση, με αποτέλεσμα ο οδηγός του Clio να κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια. Μάλιστα, στο τέλος είχαν και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχισε σημαντικό χρόνο, με αποτέλεσμα να κερδίσουν την κατηγορία F2.
Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ ξεκίνησε πιέζοντας στο όριο από το πρωί, εκμεταλλευόμενος το αρχικό μούδιασμα του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη με τον Λεωνίδα Μαχαρία στο τιμόνι του Peugeot 206 S1600. Ο Xali Jr., έχασε το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς που τον χώριζε στο τέλος του αγώνα από τον Κοσμόπουλο σχεδόν από τις πρώτες ειδικές του αγώνα, με αποτέλεσμα στη συνέχεια παρά το γεγονός ότι ήταν σε κάποιες περιπτώσεις ταχύτερος από τον αντίπαλο του, να μην καταφέρει να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά. Με αυτόν τον τρόπο, τερμάτισε δεύτερος στην F2, επικρατώντας όμως στην F3. Η F2, συγκέντρωνε από την αρχή του αγώνα τεράστιο ενδιαφέρον, αλλά οι πολλές εγκαταλείψεις επέτρεψαν στους δύο παραπάνω συνδυασμούς να ξεχωρίσουν. Συγκεκριμένα, εκτός τέθηκαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος από πρόβλημα στο κιβώτιο, οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος όταν έχασαν πολύτιμο χρόνο μετά από ένα κλατάρισμα, αλλά και οι τοπικοί Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με μηχανικό πρόβλημα.
Έτσι, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf Kit Car, οι οποίοι διατήρησαν έναν σταθερό ρυθμό που τους επέτρεψε να τερματίσουν στην έκτη θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησαν οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Honda Civic Type-R πραγματοποιώντας, παραδοσιακά όπως μας έχουν συνηθίσει στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, πολύ καλές επιδόσεις. Όγδοοι γενικής και πρώτοι στην Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Καράσο, που για ακόμα μία φορά απογείωσαν το Toyota Yaris και τερμάτισαν μπροστά από σαφώς ισχυρότερους συνδυασμούς. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν Απόστολος Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, τερματίζοντας μπροστά από τους Αργύριου-Μανδίκο με το Peugeot 106 Rallye. Οι τελευταίοι, επικράτησαν και στην Α/6, αλλά μετά από σπουδαία μάχη με τους Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο. Αμφότεροι οι συνδυασμοί μας διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Πρώτοι στην κατηγορία Ε, τερμάτισαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX, έχοντας μάλιστα και πιο εύκολο έργο μετά από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Θωμά Μανωλόπουλου. Τέλος, στην Ν/2, άνετα επικράτησαν οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo. Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τον τερματισμό να πραγματοποιείται στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ακριβώς αρμόζει στον αγώνα. Έναν αγώνα που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και αποτελεί τον καλύτερο προπομπό για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Επόμενο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Εννια και τριαντα ακριβως ξικινησε το "φετεινο" διαφορετικο στα χρονικα των χρονικων ιδιαιτερο θεαμα της πανηγυρικης εκκινησης του 43ου rally Δ.Ε.Θ. αφου μετα απο πολλα χρόνια στερεοτυπης εκκινησης στο Αγαλμα παραλιακα του Μεγαλου Αλεξανδρου με ριζοσπαστικες ενεργειες του σημερινου Δ.Σ. του ομίλου η εκκινηση μεταφερθηκε στην πολυβοη και καταμεστη κοσμου Πλατεια Αριστοτέλους οπου πραγματικα ανθρωποι και μηχανες εγιναν αντικειμενο εξερευνησης απο την πλειαδα των παρευρισκομενων θεατων και οχι μονον, που πραγματικα δεχτηκαν με πλεονασματικη χαρα αυτη την πρωτοπορα κινηση του Α.Ο.Θ. 
 
 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟ SHAKEDOWN
Με αρκετο παρευρισκόμενο κόσμο αλλα και με παρα πολλες ενδιαφέρουσες συνεντευξεις απο πλευρας αγωνιζομένων στον Κωστα Καραπετσανο,  ολοκληρωθηκε το shakedown του αγωνα και ειμαστε προ των πυλων της πανηγυρικης εκκίνησης στην πλατεια Αριστοτέλους.
Αναλυτικα τωρα αυτή η κίνηση, που ήταν πρωτοπόρα από τη μεριά του Α.Ο.Θ., αντιμετωπίστηκε πολύ θετικά από τους οδηγούς, που συμμετείχαν μαζικά, αφού έτσι κατόρθωσαν να κάνουν μια δοκιμή ενόψει του αγώνα, χωρίς παράλληλα τον κίνδυνο της κυκλοφορίας. Από εκεί και έπειτα, ο κόσμος ήταν πολυάριθμος χάρη και στη βοήθεια του καιρού, που ήταν καλοκαιρινός και αναμένεται να είναι αντίστοιχος και στον αυριανό αγώνα. Χαρακτηριστική της αποδοχής των αγωνιζόμενων, είναι η άποψη πολλών από αυτούς αναφορικά με το shakedown. Οι Παντελής Τοψής και Βαγγέλης Ζάχος, δήλωσαν πως ωφελήθηκαν από αυτό, αλλάζοντας πολλές ρυθμίσεις στα Mitsubishi Lancer EVO IX και Renault Clio Ragnotti, ενόψει της αυριανής ημέρας. Ακόμη, ο Γιώργος Κοσμόπουλος τόνισε πως η διαδικασία θύμισε Ευρώπη, προσθέτοντας πως ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα και για τους άλλους αγώνες. Ο Άκης Καλούδης, που οδηγεί για πρώτη φορά το Peugeot 207 S2000, εμφανίστηκε να κρατά χαμηλά τον πήχη των προσδοκιών, αφού έχει ως στόχο την εκμάθηση του αυτοκινήτου. Όσο για αύριο, ο νεαρός οδηγός δεν έχει υψηλές βλέψεις, ωστόσο θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό. Πάντως, η διαφορά χρόνου από το πρώτο στο τρίτο πέρασμα, χωρίς ιδιαίτερη πίεση ήταν 5 δλ., κάτι που δείχνει τις δυνατότητες βελτίωσης πληρώματος και αυτοκινήτου. Τέλος ο Νίκος Βάτσος, που συμμετέχει για πρώτη φορά με ένα Renault Clio R3 εμφανίστηκε αγχωμένος, χωρίς να γνωρίζει τα όρια του αυτοκινήτου, αφού το shakedown ήταν η πρώτη του επαφή με αυτό.
 
Χωρίς Αρη Βωβό – ΕΛ ΕΜ το 43o Rally Δ.ΕΘ και ακομα τεσσαρων πληρωμάτων αυτα των: ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ, ΜΠΙΣΤΑ, ΞΟΥΡΓΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, (μετα το πέρας του σημερινου τεχνικου συμπληρωματικου ελεγχου), ητοι με τελικα συμμετεχοντα 48 πληρωματα, ξεκινα στις 2 το μεσημερι το 43ο RALLY Δ.Ε.Θ. με το shakedown στα Γαλατιστα.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Χρηματιστήριο αξιών θύμισε ο Α.Ο.Θ. τις τελευταίες δύο ημέρες μέχρι και την λήξη προθεσμίας δήλωσης των συμμετοχών. Ο αριθμός ανέβαινε με σταθερούς ρυθμούς μέχρι και την τελευταία στιγμή, «κλείνοντας» τελικά στις 53 συμμετοχές. Για πρώτη φορά σε αγώνα του Παννεληνίου Πρωταθλήματος θα συμμετέχουν δύο πληρώματα με S2000. Οι Τσολακίδης – Μαυροματίδης με Fiat Punto των οποίων η συμμετοχή ξεχωρίζει και για ακόμα δύο λόγους. Η τριετής απουσία του πρωταθλητή Ελλάδος Τσολακίδη Σωκράτη από τα αγωνιστικά δρώμενα και ο ίδιος ο συνδυασμός οδηγού – συνοδηγού.Δεύτερη συμμετοχή με S2000 είναι αυτή των Καλούδη – Ρούφου, που δήλωσαν την τελευταία ημέρα, με Peugeot 207 αντί του λευκού Mitsubishi Evo 8 που είχαμε συνηθίσει.Μάχη με το χρονόμετρο θα δώσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής και οι πρωτοπόροι στην βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Βωβός – “EL EM” (δεν θα συμμετασχουν τελικα), κόντρα στους Μίχο – Χειράκη, που αγωνίζονται αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo 9. Αλλά και στις κατηγορίες όπως την F2 και την F3 οι μάχες αναμένονται να είναι ανελέητες.Ανταγωνισμός και πλούσιο θέαμα περιμένει όσους βρεθούν στα βουνά της Χαλκιδικής την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου