Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

1η Σ.Ο.Α.Α. ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2011

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΡΙΤΣΩΝΑΣ
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Στις εγκαταστάσεις της Σωληνουργίας Ελλάδας ολοκληρώθηκε ο τεχνικός έλεγχος για την 1η ΣΟΑΑ
Ανάβαση Ριτσώνας. 18 αυτοκίνητα δεν πέρασαν από τον τεχνικό έλεγχο και δεν θα δώσουν το "παρών" στον αγώνα οι εξής οδηγοί: Βασίλης Πάλλας, Νίκος Ζακχαίος, Όλγα Μέρμιγκα, Στέλιος Πρινλεας, Γιώργος Γκαραγκούνης, Βασίλης Παλαιοκώστας, Βίκτωρας Πανταζής, Στάθης Μπιλάλλης, Γιώργος Κωνσταντακόπουλος, Γιώργος Καϊτατζής, Αντώνης Αθυμαρίτης, Νικόλας Περατινός, Λάζαρος Καλύβας, Alberto Di Maggio, Γιάννης Εδιπίδης, Γιάννης Πάλμος, Αλέξανδρος Εδιπίδης και Γιάννης Μαστρογιάν νης.
Υπενθυμίζεται πως αίτηση για να περάσουν τεχνικό έλεγχο το πρωί της Κυριακής έκαναν οι Λευτέρης Μακρής και Βασίλης Τσώκος, έτσι θα προστεθούν στους 152 που συμμετέχουν στα σημερινά δοκιμαστικά.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α ΣΚΕΛΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Β ΣΚΕΛΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ
1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας: Δοκιμές
Η 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας ξεκίνησε ως μια πραγματική γιορτή για τους Έλληνες αγωνιζόμενους. Οι εξαιρετικές προσπάθειες προετοιμασίας του Σ.Ο.Α.Α. σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης έθεσαν ήδη τον πήχη πολύ ψηλά σε οργανωτικό επίπεδο και αυτό αγκαλιάστηκε από τους οδηγούς που ηθικά, όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιώργος Κοσμόπουλος αλλά και με τη συμμετοχή τους στήριξαν την προσπάθεια και έδειξαν πως εκτιμούν τις καλές διοργανώσεις. Η διαφορετικότητα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν στη Ριτσώνα ήταν έκδηλη σε κάθε σημείο της γνωστής διαδρομής. Φυσικά το αποκορύφωμα είναι οι εγκαταστάσεις των σέρβις, εκεί που οι οδηγοί έχουν την άνεση να στήσουν αγωνιστικά, φορτηγά και πολιτικά αυτοκίνητα χωρίς να στριμώχνονται και να κάνουν όλες τις εργασίες τους σε ανθρώπινο περιβάλλον με οργάνωση και ασφάλεια. Σήμανση στις στροφές, ενημέρωση των θεατών, καθαρισμός της διαδρομής ώστε να φαίνονται ακόμη και αυτά που παλιότερα έμοιαζαν κρυφά σημεία είναι μερικά από τα στοιχεία στα οποία οι άνθρωποι του Σ.Ο.Α.Α. έδωσαν βάση. Παράλληλα υπήρχε άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα καίρια ζητήματα οργανωτικού χαρακτήρα τόσο για τους αγωνιζόμενους, όσο και για τους θεατές που αύριο θα έχουν την ευκαιρία να μεταφέρονται στις στροφές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα με δύο λεωφορεία της οργάνωσης.Ασφαλώς δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι καθυστερήσεις από τις δοκιμές στις οποίες πήραν μέρος 153 αυτοκίνητα, ωστόσο ακόμη και αυτές ήταν αναπόφευκτες προκειμένου να διασφαλιστεί και η ακεραιότητα της διαδρομής αλλά και η ασφαλής συνέχιση του αγώνα, έπειτα από κάθε απρόοπτο. Σε ό,τι έχει να κάνει με το αγωνιστικό κομμάτι η διαδρομή έδειξε γλιστερή και μάλλον πονηρή για όσους προσπάθησαν να πιέσουν για έναν καλύτερο χρόνο. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο Σπύρος Βοργιάς που είχε έξοδο στην 1η στροφή και δεν θα συμμετέχει αύριο αλλά και αυτό του Παναγιώτη Σμυρναίου ο οποίος στο κυνήγι του καλού χρόνου στην πάντα ανταγωνιστική Ν2 είχε επίσης έξοδο στο Κ1. Αύριο θα ξέρουμε αν θα τρέξει τελικά καθώς το πρόβλημα στο roll bar επιδιορθώνεται αλλά με πολύωρη δουλειά. Από μηχανικά προβλήματα υπήρξαν και άλλες απώλειες όπως ο Γιώργος Περουλάκης, ο Βίκτωρας Σαρρής, ο Δημήτρης Ματθαίου και άλλοι, ενώ στο δεύτερο σκέλος δεν ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο του Ford Escort WRC. Μάλιστα ο «Mario» έκανε σχεδόν ολόκληρο το πρώτο σκέλος με το πρόβλημα. Τέλος με τα προβλήματα και ο Σταμάτης Κατσίμης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το 2ο σκέλος λόγω προβλήματος στον επιλογέα. Οι επιδόσεις των αγωνιζομένων έδειξαν πως αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Ο Λεωνίδας Κύρκος για παράδειγμα με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα της Ε12 με 2:23.12 στο πρώτο σκέλος και 2¨20.29 στο δεύτερο. Στην Ε9 το ίδιο έκανε και ο Ρένος Αρβανιτάκης με Suzuki swift με 2:35.61 στο πρώτο πέρασμα και 2:31.11 στο δεύτερο. Στην Ε10 ο Τρύφωνας Χασάπης με Citroen AX Maxi έκανε 2:32.40 στο πρώτο σκέλος και ήταν ο ταχύτερος ωστόσο στο δεύτερο ο Παντελής Βασιλειάδης με ίδιο αυτοκίνητο κατέβασε στο 2:31.30. Στην Ε11 το πρώτο σκέλος ανήκε στον τοπικό Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII με χρόνο 2:35.85 για να έρθει στο δεύτερο ο Βασίλης Ντέρμας με ίδιο αυτοκίνητο να κατεβάσει στο 2:31.62. Στην Ε12 ταχύτερος και στα δύο περάσματα ήταν ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 που έκανε 2:27.20 στο πρώτο σκέλος και 2:26.25 στο δεύτερος.
Στην Ομάδα Α και την Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με Peugeot 206 Kit Car ξεκίνησε με 2:35.68 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε σε 2:34.12 στο δεύτερο, ενώ στην Α6 ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 έκανε 2:31.47 στο πρώτο και ο Ανδρέας Ντόφης 2:30.90 στο δεύτερο με το Citroen Saxo. Στην Α6+ κυριάρχησε ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με το ολοκαίνουριο Opel Corsa S1600. Σημείωσε 2:29.42 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε στο 2:26.40 στο δεύτερο. Στην Α7 στο πρώτο σκέλος η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Γιάννη Γύζη με Honda Civic Type-R με 2:36.53, ενώ στο δεύτερο ο Χρήστος Μάντεσης με ίδιο αυτοκίνητο έκανε 2:32.68. Στην Α8 ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να είναι ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο πρώτο ο χρόνος του ήταν 2:23.69, ενώ στο δεύτερο βελτίωσε στο 2:22.48.
Στην Ομάδα η Ν1 αποδείχτηκε εξίσου ανταγωνιστική με τη Ν2 τουλάχιστον στις δοκιμές της φετινής Ριτσώνας. Ο Βασίλης Παπαχριστόπουλος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:54.68 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ο Δημήτρης Κουμπούρης κατέβασε στο 2:48.54. Στη Ν2 ελάχιστα δέκατα χώριζαν τον Γιώργο Ζαχαριάδη που είχε την καλύτερη επίδοση με 2:39.87 από τον Παναγιώτη Σμυρναίο και η έξοδος του Σμυρναίου στο δεύτερο έκανε ακόμη πιο εύκολο το έργο του αντιπάλου του που σημείωσε χρόνο στο 2:39.76. Στη Ν4 ο Διαμαντής Τζαμπάζης με Mitsubishi EVO X έκανε 2:38.27 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ήταν ο μόνος που ανέβηκε από την κλάση βελτιώνοντας την επίδοσή του στο 2:36.24.
Οι οδηγοί γιορτάζουν με τη φετινή 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας και αυτό το αποδεικνύουν με το πάρτι που κάνουν αυτή την ώρα στο χώρο των pits. Αύριο ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 και ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 08:30. Η οργάνωση έχει δημιουργήσει χώρους πάρκινγκ για τους θεατές στο δρόμο προς την αφετηρία και από τα pits θα υπάρχουν από νωρίς δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των θεατών στις στροφές της διαδρομής. Η διαδρομή δεν θα ανοίξει ανάμεσα στα δύο σκέλη, έτσι όσοι επιθυμούν να μπουν σε αυτή πρέπει να υπολογίζουν πως θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του αγώνα. Ο Σ.Ο.Α.Α., η Α.Λ.Τ. κάνουν θερμή παράκληση όσοι θεατές βρεθούν στον αγώνα να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις της αστυνομίας και των ανθρώπων της οργάνωσης για την ομαλή και κυρίως την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα.
ΤΕΛΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ
Χωρίς τόσο μεγάλες καθυστερήσεις, πράγμα που ήταν αν μη τι άλλο ανακουφιστικό για τους οδηγούς μετά το μαραθώνιο πρώτο σκέλος, ολοκληρώθηκε η 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας που λογίζεται ως μια από τις πιο επιτυχημένες διοργανώσεις των ελληνικών αγώνων εδώ και ...πολλά χρόνια. Οι προσπάθειες του ΣΟΑΑ και της Λέσχης της Τρίπολης απέδωσαν και οι οδηγοί απόλαυσαν έναν όμορφο, οργανωμένο αγώνα με έντονη την παρουσία θεατών και ακόμη πιο έντονη την αδρεναλίνη από τις μεταξύ τους μονομαχίες.   Η Ν1 ολοκληρώθηκε με νικητή τον Δημήτρη Κουμπούρη που ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος. Δεύτερος ήταν ο Πολύδωρος Φούντας και ο Φώτης Χειλάκης που είχαν αντίστοιχες θέσεις και στα δύο σκέλη. Στη Ν2 σε ένα ακόμη αγώνα όλα κρίθηκαν στα δέκατα και είχαμε και ανατροπή. Νικητής καθαρά και με διαφορά από το δεύτερο ήταν ο Γιώργος Ζαχαριάδης. Ο Σωτήρης Μαλακτάρης έκανε εκπληκτικό δεύτερο σκέλος και ανέκαμψε γιατί στο πρώτο ήταν 4ος. Έτσι πήρε τη δεύτερη θέση με τον Θανάση Κρέτσα να είναι μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω του και τον Δημήτρη Πολατσίδη να είναι ένα δέκατο πίσω από τον Κρέτσα. Το γκραν γκινιόλ ολοκληρώθηκε με τον Σπύρο Μαυροειδάκο να παίρνει την τέταρτη θέση παρά το ότι στο πρώτο σκέλος ήταν δεύτερος. Στη Ν4 ο Κλεάνθης Οικονομίδης βελτίωσε την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος ακόμη περισσότερο και σφράγισε την νίκη του αφήνοντας δεύτερο στη γενική της Ομάδας Ν τον Διαμαντή Τζαμπάζη και τρίτο τον Ζαχαριάδη που πήρε και τα δίλιτρα της Ομάδας. Τα αποτελέσματα της Ομάδας Ν παραμένουν προσωρινά πάντως καθώς ο Τζαμπάζης κατέθεσε ένσταση κατά του Κλεάνθη Οικονομίδη.   Στην Ομάδα Α η επικράτηση του Μιχάλη Ευθυμίου δεν ήταν δύσκολη. Η μάχη ήταν ανάμεσα στον Αργύρη Τσούλο και τον Μανώλη Πιτσάκη, οι οποίοι στο πρώτο σκέλος έκαναν σχεδόν τον ίδιο χρόνο. Στο δεύτερο ο Τσούλος επικράτησε με πολύ μικρή διαφορά έτσι πήρε και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη της κατηγορίας. Η Α7 ήταν υπόθεση του Χρήστου Μάντεση, ο οποίος αισθάνθηκε την πίεση του Γιάννη Γύζη αλλά τελικά κατάφερε να πάρει τη νίκη. Τρίτος στην κλάση ήταν ο Ιωσήφ Βούλγαρης λιγότερο από δύο δέκατα εμπρός από τον Γιάννη Φωτεινέλη. Σπουδαίες μονομαχίες είχαμε στην κλάση Α6. Ο Ανδρέας Ντόφης όντας ταχύτερος και στο δεύτερο σκέλος όπως και στο πρώτο σφράγισε τη νίκη του. Δεύτερος ήταν ο Σταμάτης Κατσίμης έπειτα από μονομαχία με τον Γιώργο Περουλάκη. Ο Περουλάκης που ήταν αργότερος του Κατσίμη στο πρώτο σκέλος βελτίωσε και αυτή τη φορά σημείωσε καλύτερη επίδοση, όχι όμως τόσο καλή ώστε να καλύψει και τη μική διαφορά. Έτσι ο Κατσίμη πήρε τη δεύτερη θέση στην Α6 μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου εμπρός από τον Περουλάκη. Στην Α5 το ενδιαφέρον περιορίστηκε από την άνετη επικράτηση του Αντώνη Παπαρινόπουλου, που είχε ως μοναδικό αντίπαλο τον Λευτέρη Καρδαμάκη. Αρκετά μακριά πίσω τους ήταν ο Γιάννης Σύλλας που είχε τη δική του μάχη με τον Νίκο Μώρο.   Στην Ομάδα Ε ο Λεωνίδας Κύρκος ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο δεύτερο μάλιστα έπεσε κάτω από το 2:20 και ήταν ο μοναδικός οδηγός σε ολόκληρο τον αγώνα που το κατάφερε αυτό επιτυγχάνοντας χρόνο στο 2:17.18. Έτσι πήρε τη νίκη έχοντας και την απόλυτη επίδοση της ημέρας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Παντελάκης που επικράτησε στην Ε12 κάνοντας και στα δύο σκέλη τον καλύτερο χρόνο της κλάσης ενώ τρίτος στη γενική της Ομάδας Ε ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου, αρκετά κοντά στον Παντελάκη. Ο Μάριος Ηλιόπουλος έμεινε τελικά τέταρτος καθώς στο δεύτερο σκέλος άλλαξε τούρμπο και έκανε ανταγωνιστική επίδοση, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να καλύψει τη διαφορά από το πρώτο σκέλος στο οποίο τερμάτισε με σπασμένη τουρμπίνα. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης πήρε τη νίκη με δεύτερο τον Βασίλη Ντέρμα και τρίτο τον Ανδρέα Μελιγκώνη, όμως είχε να αντιμετωπίσει τον νικητή της Ε10, Γιώργο Πολίτη στη μάχη για τα δίλιτρα της κατηγορίας Ε. Ο Πολίτης αν και έχασε το πρώτο σκέλος σε αυτή τη μονομαχία, πήρε το δεύτερο και μάλιστα υπερκάλυψε τη διαφορά έτσι αναδείχτηκε νικητής, όπως και στην κλάση Ε10. Εκεί δεύτερος ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης και τρίτος ο Κωνσταντίνος Κουνιάκης. Τέλος στην Ε9 ο Σταμάτης Σταματίου προσπάθησε στο δεύτερο σκέλος να καλύψει τη διαφορά του από τον Παρασκευά, αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι νικητής στην κλάση ήταν ο Μιχάλης Παρασκευάς και τον Σταματίου που έμεινε δεύτερος ακολούθησε ο Αναστάσιος Μιχόπουλος.   Στην Formula Saloon o Τάκης Καμπύλης δεν συμμετείχε στο δεύτερο σκέλος, αν και είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο, έτσι η πρωτιά πήγε στον Κώστα Λιγουδιστιανό που ήταν ταχύτερος στο 2ο σκέλος και τον ακολούθησε ο Γεράσιμος Κυπραίος.   Τέλος στα Ιστορικά και στην κατηγορία 2 ο Ανδρέας Καροτσιέρης πήρε τη νίκη αφού ήταν και στο δεύτερο ταχύτερος όλων και πίσω του έμειναν ο Θάνος Παπαδόπουλος και ο Γιώργος Φραντζεσκάκης. Στην κατηγορία 3 επικράτησε ο Θανάσης Κάζακλης με δεύτερο τον Βαγγέλη Γεωργούλα και τρίτο τον Γιάννη Ταχτά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου